SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Niet? Vroeger was dat wel, toch?quote:
Ik heb wel eens gedm't met gebande mensen maar dat is wel al een tijdje geleden.quote:Op maandag 4 november 2024 17:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee. PM deed het bij mij ook alleen de eerste dagen.
Die heeft het sowieso te druk nu met de amerikaanse verkiezingen, geen tijd om met ons te kletsenquote:
misschien moet je de verwarming aan zetten en je bril schoonmakenquote:Op maandag 4 november 2024 17:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Thuis is het nog steeds mistig en koud.
Zo weg en uurtje sporten.quote:Op maandag 4 november 2024 17:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien moet je de verwarming aan zetten en je bril schoonmaken
neemt niet weg dat je je bril best schoon mag maken hoorquote:Op maandag 4 november 2024 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo weg en uurtje sporten.
Oh ja die totaal de moeder gepolariseerde fora zijn wel haar dingetje jaquote:Op maandag 4 november 2024 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heeft het sowieso te druk nu met de amerikaanse verkiezingen, geen tijd om met ons te kletsen
die draag ik niet.quote:Op maandag 4 november 2024 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
neemt niet weg dat je je bril best schoon mag maken hoor
lenzen danquote:
heb jij al gegeten?quote:Op maandag 4 november 2024 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee @:datismijnmening heb je al hond gegeten?Daar hoor ik veel Republikeinen over!
Nou doei he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |