quote:
https://tagmag.news/feed/(...)st-bij-haar-familie/quote:In de videoclip van 'Ongewoon' liet Pommelien weten dat ze naast mannen ook op vrouwen valt.
Oke bi, ook goed.quote:Op maandag 4 november 2024 15:22 schreef jcdragon het volgende:
[..]
[..]
https://tagmag.news/feed/(...)st-bij-haar-familie/
Pomme en Kellyquote:Op maandag 4 november 2024 15:04 schreef Scorpie het volgende:
Was zij niet eerst een duo met een andere chick, 15 jaar geleden ofzo?
Pomme en Kelly?quote:Op maandag 4 november 2024 15:04 schreef Scorpie het volgende:
Was zij niet eerst een duo met een andere chick, 15 jaar geleden ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze ziet er echt uit als een dom kut wijf.quote:
Ja weet niet joh, wat Nederlandstalige dingen van Susan en Freek wellicht.quote:Op maandag 4 november 2024 17:38 schreef Jordy-B het volgende:
Maar eh, wat voor shit heb je geluisterd dat je Pommelien in je suggesties krijgt?
Beste van Vlaamse bodem inderdaadquote:Op maandag 4 november 2024 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Haten op Pommelien![]()
![]()
1 van de beste Vlaamse actrices die rondloopt. Ik zou zelf durven zeggen van de BeNelux.
Hou toch eens op met je domme rotopmerkingen.quote:Op maandag 4 november 2024 16:01 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ze ziet er echt uit als een dom kut wijf.
Trap maar weer de keuken in
quote:Op maandag 4 november 2024 17:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja weet niet joh, wat Nederlandstalige dingen van Susan en Freek wellicht.
Ik ken iemand die Paulette heet, roepnaam Paulien maar wordt Pauletteke genoemd...quote:Op maandag 4 november 2024 14:57 schreef herverwijderd het volgende:
Op aanraden van ts niet gezocht dus ik leef nog steeds in zalige ontwetendheid hier.
Naam overigens wel eens gehoord. Pommelien
Is toch de vriendin van Jaap Resema?quote:Op maandag 4 november 2024 14:57 schreef herverwijderd het volgende:
Op aanraden van ts niet gezocht dus ik leef nog steeds in zalige ontwetendheid hier.
Naam overigens wel eens gehoord. Pommelien
Is dat die die geen nek heeft? Dat is alles wat ik van hem weet, als het hem is dus.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:55 schreef Piebe het volgende:
[..]
Is toch de vriendin van Jaap Resema?
Ook zo'n overschat zangertje.
Geen idee. Denk het welquote:Op dinsdag 5 november 2024 08:00 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Is dat die die geen nek heeft? Dat is alles wat ik van hem weet, als het hem is dus.
Ongesteld keukenprinsesje gespotquote:Op maandag 4 november 2024 19:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je domme rotopmerkingen.
Ja, jammer van die puist op z'n kontquote:
ik ook.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |