SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
A op die manier gemak dient de mensquote:
ja is hier wel gebruikelijk. Al hoor ik vaak de magnetron van de buurman pingenquote:Op maandag 4 november 2024 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A op die manier gemak dient de mens
Ik zou dat niet eens willen iedere dag buiten de deur eten.quote:Op maandag 4 november 2024 06:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is hier wel gebruikelijk. Al hoor ik vaak de magnetron van de buurman pingenben benieuwd wat hij eet
ja tot nu toe vind ik het nog vervelend. misschien als het zoveel heeft geregend dat de wegen vol staan met water. Grootste opgave is wat ik moet eten maar ja dat moest ik met koken ook verzinnenquote:Op maandag 4 november 2024 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou dat niet eens willen iedere dag buiten de deur eten.
Af en toe een keertje is wel lekker maar alle dagen zou mij ook snel tegen gaan staan
Is ook niets mis mee, ik zou juist omdat ik nog niets te doen heb lekker gaan koken en lekkere dingen makenquote:Op maandag 4 november 2024 06:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tot nu toe vind ik het nog vervelend. misschien als het zoveel heeft geregend dat de wegen vol staan met water. Grootste opgave is wat ik moet eten maar ja dat moest ik met koken ook verzinnen
quote:
quote:Op maandag 4 november 2024 06:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Blikjes bier kunnen nooit leeg zijn
Morguhquote:
Morguh, als ik hier naar buiten kijk, dan hebben wij geluk. Ik zie geen mistquote:Op maandag 4 november 2024 07:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Het is mistig hier. Dat wordt vast prettig op de weg zo.
mwaaa 27 gradenquote:Op maandag 4 november 2024 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is het lekker warm daar ballie?
Od een portemonee met een dun touwtje ergens neerleggen en dan wachten tot iemand hem wilde pakken en dan aan het touwtje trekkenquote:Op maandag 4 november 2024 07:51 schreef Karzai het volgende:
Was ook wel een leuk grapje vroeger, kleingeld vast plakken op straat met secondenlijm
Mooie omgevingquote:Op maandag 4 november 2024 07:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allemaaldaar gaan we weer
[ link | afbeelding ]
Beetje sneue palmboom die laatste fotoquote:Op maandag 4 november 2024 07:51 schreef bitterbal het volgende:
Was even een stukje lopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit was vannochtend bij het strand
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |