abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215468128
Hallo,
Het afgelopen half jaar ben ik erg veel afgevallen, en daar nog niet mee klaar. Nu ik mijzelf wat liever zie in de spiegel merk ik ook een grotere behoefte om mijzelf te verzorgen. Ik deed altijd wel wat.

Maar ik ben een ongewenst behaarde man. Haar op mijn rug, boven armen, buik en boven mijn borst wil ik vanaf.
Mijn rug scheert mijn vrouw nu zo nu en dan maar hetzelfde is terug voor ik met mijn ogen knipper.
Waxen geprobeerd, setje gekocht met warme wax en strips, bij een wax shop. Doet pijn als een gek, naar op de ene plek werkt het beter dan de andere, op mijn rug zijn er plekken kaal, en waar na 3 insmeren en trekken nog gewoon haar zit. Het insmeren van de wax doet haast nog meer pijn dan het lostrekken, op mijn buik en borst doet het niets. Op mijn rug op sommige plekken. Kan het haar ook te lang zijn om te waxen?

Dus toch maar scheren, maar de dag daarop jeukt dat als de ziekte.

Nu zag ik van feet een spray voor je borst haar, maar jeukt dit niet het zelfde als scheren?

Ook gekeken naar laser ontharen, dat is best prijzig, zijn wel veel Groupon acties, maar ik zat dat te bekijken, en staat er welliswaar dat het definitief is, maar ze verkopen ook pakketen van 6 keer zo definitief is dat dus niet. Beetje doorlezen wordt duidelijk dat het wel lang wegblijft.
Ik zie ook dat je laser en ook apparaten voor thuis kan kopen, werken die? En hoe kom ik er achter welke dan echt goed is?

Of is er wel goede methode methode om dit te doen?
  zondag 3 november 2024 @ 21:34:33 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215468274
Laser is meestal permanent, maar het ligt ook aan je haar. Het is wel bijna nooit zo dat je in 1 sessie klaar bent. Je moet meerdere sessies doen waar een paar weken tussen zitten. Na elke sessie merk je ook wel dat er minder en dunner haar groeit.

Ligt er ook aan wat je haarkleur is. Hoe donkerder, hoe minder sessies je nodig hebt. Door mijn blonde haar duurde het 13 sessies waar steeds 4-5 weken tussen zat om het permanent te hebben onthaard.
Laser voor thuis zou ik niet aan beginnen. Duurt ellendig lang een meestal niet permanent.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 3 november 2024 @ 21:37:49 #3
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_215468314
Ja, haar kan te lang zijn om te waxen, want dan breekt het haar sneller en daarmee trek je de haarwortel er niet uit. Dan is het net zo snel ‘terug’ als bij scheren.

En je hebt waxen niet echt geprobeerd; je hebt een DIY-project geprobeerd. Ga naar een goede en betrouwbare waxsalon.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 3 november 2024 @ 21:39:46 #4
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_215468333
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2024 21:34 schreef Mikeytt het volgende:
Laser is meestal permanent, maar het ligt ook aan je haar. Het is wel bijna nooit zo dat je in 1 sessie klaar bent. Je moet meerdere sessies doen waar een paar weken tussen zitten. Na elke sessie merk je ook wel dat er minder en dunner haar groeit.

Ligt er ook aan wat je haarkleur is. Hoe donkerder, hoe minder sessies je nodig hebt. Door mijn blonde haar duurde het 13 sessies waar steeds 4-5 weken tussen zat om het permanent te hebben onthaard.
Laser voor thuis zou ik niet aan beginnen. Duurt ellendig lang een meestal niet permanent.
Laser is niet per definitie permanent, ongeacht haarkleur. Ook bij heel donker haar is het dat niet per se.

En welke huidkleur heb je, TS? Mocht je laser thuis serieus overwegen: gewoon niet doen. Ook hier geldt; zoek een serieuze en betrouwbare kliniek en accepteer dat je geld kwijt gaat zijn.
pi_215468642
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2024 21:37 schreef ChipsZak. het volgende:
En je hebt waxen niet echt geprobeerd; je hebt een DIY-project geprobeerd. Ga naar een goede en betrouwbare waxsalon.
Deze is goed: https://delete-waxing.com/wax-behandelingen/behandelingen-mannen/

Heeft ooit een samenwerking met fok! gehad; als dat geen aanrader is?
Dirkh in LIF / Brazilian waxes winnen, waar we wachten op de 2e review

(Ben er zelf ook een paar keer geweest; ik vond ze uitstekend)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 3 november 2024 @ 22:16:39 #6
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215468852
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2024 21:39 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Laser is niet per definitie permanent, ongeacht haarkleur. Ook bij heel donker haar is het dat niet per se.

En welke huidkleur heb je, TS? Mocht je laser thuis serieus overwegen: gewoon niet doen. Ook hier geldt; zoek een serieuze en betrouwbare kliniek en accepteer dat je geld kwijt gaat zijn.
Huidskleur is heel wit.

In mijn ervaring is het tot nu toe permanent na de sessies. Ben nu 2~ jaar verder en er is nog geen haargroei op de gelaserde gebieden.
Begrijp ook dat het bij veel mensen niet helemaal permanent is, maar dat is toch op te lossen door meer behandelingen?

Bij mij werd t met een soort naald gedaan. Ze vertelden me dat het permanent zou zijn en ik anders mn geld terug kon krijgen
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 3 november 2024 @ 23:35:45 #7
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_215469545
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2024 22:16 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Huidskleur is heel wit.

In mijn ervaring is het tot nu toe permanent na de sessies. Ben nu 2~ jaar verder en er is nog geen haargroei op de gelaserde gebieden.
Begrijp ook dat het bij veel mensen niet helemaal permanent is, maar dat is toch op te lossen door meer behandelingen?

Bij mij werd t met een soort naald gedaan. Ze vertelden me dat het permanent zou zijn en ik anders mn geld terug kon krijgen
Ik vroeg naar de huidkleur van TS, niet de jouwe.

Regelmatig is het semi-permanent. En twee jaar is natuurlijk nog helemaal niet lang. Garantie van ‘je geld terugkrijgen’ slaat natuurlijk niet op 10-20 jaar, :+. Ik zeg niet dat het per definitie nooit ‘permanent’ is (zoals je ziet als je terugleest). En met een naald is altijd beter, dat wordt vaker gebruikt bijvoorbeeld bij transgenders, maar in 99,9% van de gevallen is dat níet wat gebruikt wordt in ontharingsklinieken.
pi_215470208
Wit, niet Engels wit, maar wel wit.

Ik vind alleen 400 euro voor mijn rug wel erg veel geld en ze hebben allemaal de turbo power super laser wat de beste is, hoe het nu kan dat ze allemaal de beste hebben.

Maar hoe permanent is de laser behandeling dan wel.

En goed waxen? Als ik elke 3 weken terug moet wordt ik er ook niet goed van.

Ik heb denk ik wel een aardig wax set van de waxing shop. Ze zeggen dat het er geschikt voor is, maar ga zoals je al wel hoort heb ik er nul verstand van.

[ Bericht 42% gewijzigd door Nico987 op 04-11-2024 01:30:19 ]
pi_215470574
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 01:23 schreef Nico987 het volgende:

Ik vind alleen 400 euro voor mijn rug wel erg veel geld en ze hebben allemaal de turbo power super laser wat de beste is, hoe het nu kan dat ze allemaal de beste hebben.

Ik heb denk ik wel een aardig wax set van de waxing shop. Ze zeggen dat het er geschikt voor is, maar ga zoals je al wel hoort heb ik er nul verstand van.
De set die je gekocht hebt zal vast goed zijn. Maar je moet er wel mee leren werken. Wax hoort niet pijnlijk te zijn bij het aanbrengen en als je een goede techniek hebt met de strip er weer af trekken valt de pijn ook heel erg mee. Kijk eens voor wat instructie video’s op YouTube.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_215471145
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 06:36 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
De set die je gekocht hebt zal vast goed zijn. Maar je moet er wel mee leren werken. Wax hoort niet pijnlijk te zijn bij het aanbrengen en als je een goede techniek hebt met de strip er weer af trekken valt de pijn ook heel erg mee. Kijk eens voor wat instructie video’s op YouTube.
Ik kan mij de pijn niet echt herinneren. Het is een roller met wax, die je warm maakt. Dat rolde niet echt.
Dus mogelijk moet ik even kijken of dat rollen nog wel gaat. Maar kan ook goed dat het haar te lang was, hadden het nu steeds uitgesteld. Als je dan die roller of de haren trekt, trek je ook aan de haren.
pi_215471723
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 09:05 schreef Nico987 het volgende:

[..]
Ik kan mij de pijn niet echt herinneren. Het is een roller met wax, die je warm maakt. Dat rolde niet echt.
Dus mogelijk moet ik even kijken of dat rollen nog wel gaat. Maar kan ook goed dat het haar te lang was, hadden het nu steeds uitgesteld. Als je dan die roller of de haren trekt, trek je ook aan de haren.
Klinkt alsof je wax nog niet warm genoeg was als hij niet rolt. Langer verwarmen, eerst even een stukje over een waxstrip rollen om hem aan het draaien te krijgen en ze zien of de wax mooi verdeeld en dan pas op je lijf zetten ;)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  Spellchecker maandag 4 november 2024 @ 14:58:44 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215474291
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 01:23 schreef Nico987 het volgende:

Koop een epileerapparaat.
Stukken goedkoper en dan wordt je haargroei op een gegeven moment ook minder.
En dat kan je vrouw gewoon thuis doen.
pi_215500209
Doet dat niet nog meer pijn?
  Spellchecker woensdag 6 november 2024 @ 19:24:58 #14
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215500237
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:23 schreef Nico987 het volgende:
Doet dat niet nog meer pijn?
Meer dan waxen? Waar je huid ook warm van wordt.

Weet ik niet.

Goedkoper is het in ieder geval.
  zondag 10 november 2024 @ 23:22:54 #15
208890 June.
Seriously?
pi_215545996
Ik heb de Philips lumea IPL, dat is zo'n laserapparaat voor thuis. Ik vind het ideaal. Met scheren krijg ik snel ingegroeide haren, hiermee niet. Maar.. permanent is het niet, daarvoor is de laser niet sterk genoeg. Echter, als je eenmaal in de onderhoufsfase bent beland dan is voor mij 1x in de 5 weken genoeg om haarvrij te blijven. Ik schat zo in dat 95% echt weg is. Degenen die terugkoken zijn vaak ook lichter van kleur en wat donsachtig.

Merk wel dat hoe langer ik het doe, hoe langer het ook duurt voordat het terugkomt.
Shine bright like a diamond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')