\o/quote:Op zondag 3 november 2024 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja... het is alweer november.
Stop de tijd.
Hallo Modiequote:
quote:Op zondag 3 november 2024 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed geregeld![]()
Hopelijk is de theatervoorstelling ook leuk.
Deze is het als het goed isquote:
quote:Op zondag 3 november 2024 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenvroeg door de mist heen?
Wat zouden we zonder jouw gifjes moetenquote:
Krijg hier wel een beetje kriebels vanquote:Op zondag 3 november 2024 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Deze is het als het goed is
https://www.sbcm.nl/tools(...)ze%20hebben%20gezien.
quote:verdiepingssessie
Niet slecht, een educatief karakterquote:Op zondag 3 november 2024 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Deze is het als het goed is
https://www.sbcm.nl/tools(...)ze%20hebben%20gezien.
Gezelligquote:Op zondag 3 november 2024 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stap ook maar wat eerder in de auto morgenvroeg.
quote:Op zondag 3 november 2024 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zouden we zonder jouw gifjes moeten
*CJIB liket dit bericht*quote:Op zondag 3 november 2024 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb sinds kort de sportstand van de schoen ontdekt.
Die gebruikte ik weleens vaker, maar die stand rijdt wel een stuk lekkerder![]()
Ik was laatst in Roffa en ik dacht dat ik 2 boetes had (net door oranje), maar of die boetes hebben vertraging of ik heb net geluk gehadquote:
Waarom stop je dan ook niet gewoonquote:Op zondag 3 november 2024 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was laatst in Roffa en ik dacht dat ik 2 boetes had (net door oranje), maar of die boetes hebben vertraging of ik heb net geluk gehad
Staat de radio dan harder?quote:Op zondag 3 november 2024 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb sinds kort de sportstand van de schoen ontdekt.
Die gebruikte ik weleens vaker, maar die stand rijdt wel een stuk lekkerder![]()
Morgen dagje naar het zuiden; dat is altijd wat minder drukquote:Op zondag 3 november 2024 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezellig
Hopelijk denkt niet iedereen er zo over.
Ja eh...quote:
Misschien welquote:
Tranen morgenochtend op de (snel)weg.quote:
Krijg je dan Vlaai?quote:Op zondag 3 november 2024 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen dagje naar het zuiden; dat is altijd wat minder druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |