Hebben ze in Belgie ook al D66 rechters?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 05:31 schreef ludovico het volgende:
https://www.bd.nl/buitenl(...)n-lang-aan~a87b88da/
Zwaargewond aan de benen?
Dit land is echt helemaal naar de tering door D66 rechters of we hebben het hier over een schaafwond.
Misschien heeft D66 een soort zusterpartij in België die daar ook de rechterlijke macht domineert.quote:
Lijkt me wel!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hebben ze in Belgie ook al D66 rechters?
Hond in beslag genomen?quote:Op maandag 21 juli 2025 19:43 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kreeg zojuist te horen dat de ex van mijn broer, en tevens de moeder van mijn nichtje met spoed met de ambulance naar het ziekenhuis is gebracht, nadat zij door een Rottweiler in haar gezicht is gebeten 😱
Ze zijn al ruim 10 jaar uit elkaar en woont al jarenlang samen met haar huidige partner, en is dus door hun eigen hond gebeten
Geen idee verder, ik heb met haar al 10 jaar of zo geen contact meer, maar weet het omdat mijn nichtje momenteel vanwege vakantie een paar weken bij mijn broer is, en haar partner hem opbelde wat er gebeurd was.quote:
Er zijn maar twee goede honden: een zeehond en een dode hond.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
Dan is een boerenfoxje toch een stuk veiliger
Honden zijn wonderen. Foei.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er zijn maar twee goede honden: een zeehond en een dode hond.
Mensen zijn niet van honden houden zijn altijd -1quote:
Wat staat hier…?quote:Op maandag 21 juli 2025 19:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mensen zijn niet van honden houden zijn altijd -1
Mensen zijn niet van honden houden zijn altijd -1quote:
Jaaa ik snap ‘m. Dat is idd zo. Ik ben gek op grote honden.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mensen zijn niet van honden houden zijn altijd -1
Ik heb voor Luna altijd grote honden gehad, maar zou nu niks anders meer willen dan het boerenfoxquote:Op maandag 21 juli 2025 20:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jaaa ik snap ‘m. Dat is idd zo. Ik ben gek op grote honden.
Loyaal beeske toch?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb voor Luna altijd grote honden gehad, maar zou nu niks anders meer willen dan het boerenfox
Loyaal, lief, speels, intelligent, waaks, knuffelbeest, energiek.quote:
Kortom: de ideale hond.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Loyaal, lief, speels, intelligent, waaks, knuffelbeest, energiek.
En heel makkelijk op te voeden.
Laat geen moment onbenut om op schoot te kruipen en lekker te knuffelen
Gatver. Veel sterkte. Hopelijk valt het mee.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:43 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kreeg zojuist te horen dat de ex van mijn broer, en tevens de moeder van mijn nichtje met spoed met de ambulance naar het ziekenhuis is gebracht, nadat zij door een Rottweiler in haar gezicht is gebeten 😱
Ze zijn al ruim 10 jaar uit elkaar en woont al jarenlang samen met haar huidige partner, en is dus door hun eigen hond gebeten
Heel vreemd. Kan niet anders bedenken dan dat de hond ineens uit angst of pijn heeft gebeten?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Loyaal, lief, speels, intelligent, waaks, knuffelbeest, energiek.
En heel makkelijk op te voeden.
Laat geen moment onbenut om op schoot te kruipen en lekker te knuffelen
Daar moest ik ook meteen aan denken ja, een hersentumor of zo.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heel vreemd. Kan niet anders bedenken dan dat de hond ineens uit angst of pijn heeft gebeten?
Onze hond vroeger toen ik nog een kind was had een kwaadaardige tumor in het hoofd, die ging ook uit het niets bijten ineens.
Gadver, hopelijk heeft ze geen permanente schade want die kaken van een Rottweiler zijn niet misquote:Op maandag 21 juli 2025 19:43 schreef StateOfMind het volgende:
Een kleine update, ze is gelukkig niet in het gezicht gebeten, maar op haar hoofd ergens.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gadver, hopelijk heeft ze geen permanente schade want die kaken van een Rottweiler zijn niet mis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |