abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216910349
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 16:42 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Omdat er een hysterisch actieve lobby is die met verve mythes de wereld in helpt van "het ligt niet aan het ras maar aan de opvoeding", "ze werden vroeger nanny dogs genoemd" en "het zijn uitstekende gezinshonden".
Hij bewaakte het bazinnetje anders best goed.
anonieme razernist
  maandag 3 maart 2025 @ 18:10:03 #127
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216910610
quote:
3s.gif Op maandag 3 maart 2025 17:47 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Hij bewaakte het bazinnetje anders best goed.
Nou, geweldig! Compleet doordraaien omdat er een woordenwisseling plaatsvindt is veel beter dan een goed getrainde en gecontroleerde waakhond die je niet dood hoeft te steken om hem af te kunnen stoppen. Commando's en gehoorzaamheid zijn hopeloos overrated.
pi_216910691
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 18:10 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nou, geweldig! Compleet doordraaien omdat er een woordenwisseling plaatsvindt is veel beter dan een goed getrainde en gecontroleerde waakhond die je niet dood hoeft te steken om hem af te kunnen stoppen. Commando's en gehoorzaamheid zijn hopeloos overrated.
Toen de man de hond sommeerde om stil te zijn, viel het dier hem aan

Vraag me ook af op wat voor manier hij die hond sommeerde, terwijl meneer zelf al redelijk agressief was tegen zijn vriendin.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_216912460
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 16:42 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Omdat er een hysterisch actieve lobby is die met verve mythes de wereld in helpt van "het ligt niet aan het ras maar aan de opvoeding", "ze werden vroeger nanny dogs genoemd" en "het zijn uitstekende gezinshonden".
Zo’n onzin. M’n vriendin en ik hebben een markiesje en die hebben we juist uitgekozen omdat dat van die lieve en makkelijke hondjes zijn. Natuurlijk is er een stukje opvoeding, maar karakter en raseigenschappen doe je niet zoveel aan hoor.

We hebben echt een superlief en zachtaardig hondje, maar we laten haar nooit alleen met kinderen. Het blijft immers een dier.
  Spellchecker woensdag 12 maart 2025 @ 21:30:35 #130
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217025739
Man neergeschoten door zijn hond terwijl hij in bed ligt; het wapen ging ineens af

quote:
In de Amerikaanse staat Tennessee heeft een opmerkelijk schietincident plaatsgevonden. Een man is door zijn hond in zijn been geschoten, nadat het pootje van de viervoeter vast in de trekker van zijn pistool kwam te zitten.

De 1-jarige pitbull Oreo sprong op het bed waarop de man en een vrouw lagen. Het dier zou op het wapen zijn beland en haalde daarmee de trekker over, meldt het lokale nieuwsmedium WREG. De man kwam met de schrik vrij, want de kogel schampte enkel zijn linkerdij. Hij is ter controle naar het ziekenhuis gebracht. De vrouw zou na het schietincident het huis uit zijn gegaan en nam het wapen met zich mee.

’Wapen ging ineens af’
De vrouw zei op een later moment tegen het lokale televisiestation Fox 13 dat Oreo „een speelse hond is die het leuk vindt om in het rond te springen.” Het wapen zou volgens haar „ineens af zijn gegaan”, toen de pitbull het bed op sprong. „Hou je wapen vergrendeld”, zou de vrouw tegen de man hebben gezegd voordat ze het huis verliet.

Het ministerie van Veiligheid en Justitie van Tennessee adviseert dat elk persoon dat wapens bezit deze „dienen te behandelen alsof ze geladen zijn” en eerst moeten begrijpen hoe ze werken voordat ze in gebruik genomen worden.

Eerder schietincident met hond
Dit is niet het eerste schietincident met een hond in de VS. Zo werd in 2018 een man in de Amerikaanse staat Iowa geschoten door zijn hond terwijl ze met elkaar aan het spelen waren. De man had het pistool in zijn broekband gestopt en daar sprong het dier tegenop. De kogel kwam in zijn been terecht, maar hij mocht na een dag in het ziekenhuis weer terug naar huis.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

ongeschikt
pi_217025862
Zou me ook niks verbazen als die vrouw gewoon heeft geschoten en hij, eventueel met wat dwang van haar, dit verhaal heeft opgehangen.
pi_217025864
quote:
Wat doet die vent met een geladen wapen in zijn bed? :7
  donderdag 13 maart 2025 @ 09:02:38 #133
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_217028703
Idioot met tokkie hond tsja...... dan krijg je tokkie toestanden. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_217028792
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 16:25 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe slecht Rotterdam-Zuid is, maar Amsterdam Noord is van oudsher de plek waar men mensen met aanpassingsproblemen huis veste, wat ook niet helpt is dat door de sluiting van de NDSM werf er heel veel mensen hun baan zijn kwijtgeraakt. Overigens is het net zoals overal dat de buurt snel verjupt, maar dit is typisch zo een slecht stukje, mijn schoonmoeder heeft er nog even gewoond, en toen werd er daar nog gewoon openlijk gedealt in woningen, dus ja zo een buurt.
De heerlijk primitieve clashes in Noord tegen de lokale voetbalclub staan me nog levendig bij. Leek meer op calcio storico dan op hedendaags voetbal. Mooie tijden!
pi_217028954
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 09:12 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
De heerlijk primitieve clashes in Noord tegen de lokale voetbalclub staan me nog levendig bij. Leek meer op calcio storico dan op hedendaags voetbal. Mooie tijden!
LOL herkenbaar, Sporting Noord altijd feest.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Trouwste user 2022 donderdag 13 maart 2025 @ 11:39:42 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_217029948
quote:
Zelfs bij een schietincident is het een pitbull.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 13 maart 2025 @ 12:08:10 #137
80382 manny
30 is best veel
pi_217030222
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 11:39 schreef tong80 het volgende:

[..]
Zelfs bij een schietincident is het een pitbull.

Zegt wat over tokkiegehalkte van die eigenaren. Zo een hond. Wapen geladen in bed. Gaat lekker ja.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  donderdag 13 maart 2025 @ 12:37:51 #138
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_217030607
Zou me niks verbazen als de vrouw zelf haar man heeft beschoten en dat ze nu de hond de schuld geven.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 13 maart 2025 @ 12:55:00 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217030786
quote:
19s.gif Op donderdag 13 maart 2025 12:08 schreef manny het volgende:

[..]
Zegt wat over tokkiegehalkte van die eigenaren. Zo een hond. Wapen geladen in bed. Gaat lekker ja.
Ja, maar ze moeten zichzelf kunnen beschermen hè.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 donderdag 13 maart 2025 @ 13:36:00 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_217031207
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 12:55 schreef Leandra het volgende:

[..]
quote:

[..]
Pitt bullit.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 13 maart 2025 @ 15:34:51 #141
80382 manny
30 is best veel
pi_217032758
quote:

[..]
Met zo een hond op zich terecht.

Dus je komt een beetje in een neerwaartse spiraal van domme beslissingen terecht. Je koopt zo een mormel, hebt dan wapens nodig om jezelf tegen dat monster te beschermen. Dan heb je daarnaast zo weinig kennis van honden opvoeden dat je die hond op je bed toelaat, en zo weinig kennis van wapens dat er een geladen wapen in je bed ligt. Tja.

In andere woorden types zonder ruggengraat en of discipline: ze kunnen het net zo goed zelf gedaan hebben en die hond de schuld geven, zoals hierboven al aangegeven
pi_217102809
Staffy owner is forced to choke his dog Karma to death when she nearly kills him in 45-minute mauling

https://www.dailymail.co.(...)-minute-mauling.html

Pak de bingokaart er maar weer bij jongens.

'sweet and caring' adopted dog :')

Staffy :')

named Karma :') _O-

Ook dit bewijs weer dat we te makken hebben met een enorm helder licht:

quote:
...tried to talk to her and calm her. I told her she was hurting me and to stop but she wouldn't,'

'She was so sweet and caring. She was there for me and never left my side but there were signs of aggression.

'I noticed a few times that if I tried to grab her by the collar to take her outside, she would try and bite me.

'I just thought she didn't like it and I didn't think that much of it.

'She would jump on my body and leave scars but it didn't bother me.'

Karma has since been cremated, with her ashes kept at Matt's home.

Despite the attack, however, the former tree surgeon 'doesn't blame' his beloved former companion.

'I love her and I just feel like she had a bad day.

'I don't hold it against her.'
:')
  woensdag 19 maart 2025 @ 13:38:29 #143
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217105128
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 09:57 schreef Flitskikker het volgende:
'I love her and I just feel like she had a bad day.
En gelukkig alleen de eigenaar ook dit keer en niet de baby/teckel/kat/oma van de buren.
  zaterdag 12 april 2025 @ 09:03:18 #144
80382 manny
30 is best veel
pi_217346973
https://www.ad.nl/binnenl(...)-vervelend~a16601a7/

Achter de betaalmuur, maar daar weet u wel raad mee, of het eerste stukje zegt al genoeg

Gelukkig mogen er wel 2 terug naar hun baasje. Ik hoop niet dat ze Bubbles hebben laten inslapen.
pi_217347412
quote:
19s.gif Op zaterdag 12 april 2025 09:03 schreef manny het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-vervelend~a16601a7/

Achter de betaalmuur, maar daar weet u wel raad mee, of het eerste stukje zegt al genoeg

Gelukkig mogen er wel 2 terug naar hun baasje. Ik hoop niet dat ze Bubbles hebben laten inslapen.
Het spijt me, maar ik ben het dus niet met je eens. Het is niet de eerste keer dat die honden probleemgedrag vertonen en overlast in de buurt veroorzaken. Meerdere buurtbewoners voelen zich geterroriseerd door die honden. Als ik op de stoel van de rechter had gezeten, dan had ik die andere twee honden ook laten inslapen. En ik zou de eigenaars van die honden ook beslist hebben veroordeeld tot het betalen van een schadevergoeding aan de slachtoffers.
  zaterdag 12 april 2025 @ 14:47:52 #146
80382 manny
30 is best veel
pi_217349060
Meneer of mevrouw kip friet appelmoes: ik bedoelde het sarcastisch, maar dat kon u niet weten.
  dinsdag 22 april 2025 @ 13:19:31 #147
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217438645
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100120774_128ba807

Ten eerste: arm hondje dat door die herder te grazen genomen wordt.

Maar die gast die waterskiënd achter die twee honden aangesleept wordt _O-
  dinsdag 22 april 2025 @ 15:13:12 #148
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_217439366
Wel vreemd hoe die vrouw met dat kleine hondje wegloopt. Je zou toch verwachten dat ze hem niet zo laat hangen maar wat doet om zijn lijf te ondersteunen ? Vraag me af of dit voor dat diertje wel goed is afgelopen. -O-
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 22 april 2025 @ 18:01:28 #149
481998 K21
Cappuccino
pi_217440346
In de comments staat dat in een paar dagen eerder geplaatst filmpje dezelfde herder een ander hondje kapot aan het kauwen is, met een link erbij. Dat filmpje is NSFW, en alleen te bekijken als je ingelogd bent, maar meerdere mensen uit deze video zijn ook daar te zien. Nu weet ik niet welke van de twee het eerst gegrepen werd, maar faalhaasbaas kon zich in ieder geval niet meer beroepen op "doet-ie anders nooit", want hij deed het precies een ogenblik geleden nog.
pi_217966158
https://www.bd.nl/buitenl(...)n-lang-aan~a87b88da/

Zwaargewond aan de benen?

Dit land is echt helemaal naar de tering door D66 rechters of we hebben het hier over een schaafwond.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')