He bah zo viesss dit 🤣🤣quote:Op zondag 3 november 2024 00:39 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Met het wegklikken, ondanks dat ik mijn koppeling vetvrij probeer te houden, krijg ik een vieze hand.
Nooit geen vet gebruiken bij een stabilisatorkoppeling, verkeerd advies ditquote:Op zondag 3 november 2024 01:48 schreef Donkergroen het volgende:
Zou er toch wel wat (een handvol) vaseline op smeren voor de zekerheid.
Dus nu zeg je juist wel vet te gebruiken?quote:Op zondag 3 november 2024 08:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Nooit geen vet gebruiken bij een stabilisatorkoppeling, verkeerd advies dit
Veeg je het vet eraf met een doekje, voordat je de sleurhut koppelt.quote:Op zondag 3 november 2024 08:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Voor extra onduidelijkheid nooit geen dubbele ontkenningen gebruiken.quote:Op zondag 3 november 2024 08:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ga dan ook even uitleggen waarom niet, zo deel je kennis ipv alleen een kort antwoord.quote:Op zondag 3 november 2024 08:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Nooit geen vet gebruiken bij een stabilisatorkoppeling
quote:Bij een stabilisatorkoppeling (ook wel bekend als een anti-slinger koppeling of stabilisatiekoppeling) is het belangrijk om geen vet of olie te gebruiken. Deze koppelingen bevatten vaak speciale frictie-elementen die ervoor zorgen dat de caravan of aanhanger stabieler blijft tijdens het rijden, doordat ze de neiging tot slingeren verminderen. Vet of olie kan de werking van deze frictie-elementen verstoren en zo de stabiliteit verminderen.
Als de koppeling bijvoorbeeld piept, dan kun je deze meestal met speciale reinigingsmiddelen behandelen of schuur deze eventueel licht op met fijn schuurpapier.
Haha ik snap de verwarringquote:Op zondag 3 november 2024 09:51 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dus nu zeg je juist wel vet te gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |