abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215454813
Vandaag bezocht en gewoon WOW.

Je mag dan logischerwijs geen opnames maken behalve bij het eindstuk (ook al zaten 2 etters toch met flitser foto's te maken tussendoor wat je toch even weer uit het verhaal haalt kort)

Vond het zo leuk en de kinderen ook. Volume wel behoorlijk hard soms (kinderen deden wel de vingers in de oren soms) maar zo soepel gedaan door iedereen, meesterlijk.
pi_215466835
Leuk dat het een geslaagde avond was.
Waar ik dan nieuwsgierig naar ben is de transformatie van de donkere jurk naar een ijsblauw model van Elsa.

Geeft de trailer een goede indruk van deze show?

Bekijk deze YouTube-video
pi_215467162
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 19:47 schreef Hiddendoe het volgende:
Waar ik dan nieuwsgierig naar ben is de transformatie van de donkere jurk naar een ijsblauw model van Elsa.

Nou die trailer nu gezien, maar daarin is het alleen maar vrolijk en vrolijk en lachen lachen. Elk fragment.

De show zelf is gelukkig wel wat neutraler dan dat, anders zou ik het zelf niks aan vinden. Zit wel wat verraad in de show, maar vooral ook wel humor wat je ook niet in de trailer terugziet.

De show vind ik zelf veel beter dan die trailer.

En die transformatie, ik weet niet precies hoe dat is gegaan. Er gebeurt zoveel, ook met de achtergrond dansers, als je erop let dan zie je het vast wel maar voor mij was het gewoon elke keer dat er vanuit het niets iets veranderd was. Maar dat is dan denk ik door de paar seconden dat ze je afleiden naar iets anders waarbij ze in de achtergrond snel iets omwisselen (of uit doen of wat dan ook).

Het stuk van Elsa vlak voor de pauze vond ik wel erg indrukwekkend, plotseling in echt schitterende kleding en geen idee hoe ze dat zo snel hadden gedaan. Ook hard volume en lichtflitsen etc. Die overgangen vind ik zelf erg knap

Edit: Even in een spoiler, want toch nog even naar gezocht, want was ook wel benieuwd hoe dat nou echt ging, maar alsnog geen idee hoe ze dat doen... Nou ja lijkt alsof ze het van zich aftrekt, maar toch, zo snel... ik vind het erg knap. In de spoiler een versie van hoe de overgang was naar de schitterende kleding die ik hierboven meldde:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door LushiM op 03-11-2024 20:18:19 ]
pi_215479418
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 19:47 schreef Hiddendoe het volgende:

Die transformatie heb ik nog in een edit toevoegd. Ik denk dat je die niet mee hebt gekregen, dus bij deze nog maar de melding. Zodat je wel kan zien hoe dat gebeurt, in die toegevoegde spoiler
pi_215665357
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 00:25 schreef LushiM het volgende:

[..]
Die transformatie heb ik nog in een edit toevoegd. Ik denk dat je die niet mee hebt gekregen, dus bij deze nog maar de melding. Zodat je wel kan zien hoe dat gebeurt, in die toegevoegde spoiler
Zie het nu pas. Sorry. :@

Dank je. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')