quote:
Nou die trailer nu gezien, maar daarin is het alleen maar vrolijk en vrolijk en lachen lachen. Elk fragment.
De show zelf is gelukkig wel wat neutraler dan dat, anders zou ik het zelf niks aan vinden. Zit wel wat verraad in de show, maar vooral ook wel humor wat je ook niet in de trailer terugziet.
De show vind ik zelf veel beter dan die trailer.
En die transformatie, ik weet niet precies hoe dat is gegaan. Er gebeurt zoveel, ook met de achtergrond dansers, als je erop let dan zie je het vast wel maar voor mij was het gewoon elke keer dat er vanuit het niets iets veranderd was. Maar dat is dan denk ik door de paar seconden dat ze je afleiden naar iets anders waarbij ze in de achtergrond snel iets omwisselen (of uit doen of wat dan ook).
Het stuk van Elsa vlak voor de pauze vond ik wel erg indrukwekkend, plotseling in echt schitterende kleding en geen idee hoe ze dat zo snel hadden gedaan. Ook hard volume en lichtflitsen etc. Die overgangen vind ik zelf erg knap
Edit: Even in een spoiler, want toch nog even naar gezocht, want was ook wel benieuwd hoe dat nou echt ging, maar alsnog geen idee hoe ze dat doen... Nou ja lijkt alsof ze het van zich aftrekt, maar toch, zo snel... ik vind het erg knap. In de spoiler een versie van hoe de overgang was naar de schitterende kleding die ik hierboven meldde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door LushiM op 03-11-2024 20:18:19 ]