Allebei. En veel pijn. Ik heb zonet vijf paracetomols geslikt en drink nu een halve fles wijn zodat ik fatsoenlijk kan slapen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:23 schreef loveli het volgende:
Blaren of alleen rood? Vet houden kan helpen, maar niet op blaren. Als het te erg is zou je naar de HAP kunnen, voor bv. zilverzalf (op recept).
https://www.apotheek.nl/m(...)t=zilversulfadiazine
Ik heb zelf vaseline in huis. Net als purol trouwens.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:34 schreef loveli het volgende:
Wijn wegzetten en HAP bellen? Bij de dienstapotheek kun je sowieso zonder recept vaseline met lidocaïne (verdoving) halen, op open brandwonden doen ze vette gazen (paraffine) om verband niet aan de wond te laten kleven.
Brandwonden kunnen flink gaan ontsteken. Morgen zondag, dan is net als nu de weekenddienst bereikbaar.
30 minuten koelen en nog steeds veel pijn klinkt als nu bellen en niet tot morgen wachten.
Ben jij nou helemaal belazerd.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:27 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Allebei. En veel pijn. Ik heb zonet vijf paracetomols geslikt en drink nu een halve fles wijn zodat ik fatsoenlijk kan slapen.
Morgen is het zondag. Zowiezo een klotedag voor dit soort akkevietjes.
Ik ook, daarom zei ik gisteren ook al dat ze de HAP moest bellen.quote:Op zondag 3 november 2024 16:03 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat je niet te licht moet denken over een brandwond. Vandaar.
Eigenwijs dus.quote:Op zondag 3 november 2024 16:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ook, daarom zei ik gisteren ook al dat ze de HAP moest bellen.
Ik heb gisteren wel meer dingen geschreven die nergens op sloegen, maar dat is dan weer een ander verhaal.quote:Op zondag 3 november 2024 18:50 schreef loveli het volgende:
Gisteren was het nog eerste én tweedegraads.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |