quote:kun je haar nr niet blokeren op je telefoon???
Op woensdag 19 februari 2003 15:44 schreef Gaja het volgende:
Dit is echt ongeloofelijk gewoon echt om te gillen. 4 maanden geleden heb ik een meisje leren kennen die een relatie had van een van mijn vrienden
. Op een gegeven moment is het tussen hun uitgegaan en sinsdien valt ze me lastig, maar ECHT lastig. Ze belt me 20 keer per dag en zit me zelfs s'nachts te sms'en. Dit is al 2 maanden gaande, en ik begin mijn geduld zo wat kwijt te raken.
Gisteren ben ik nog tegen haar uitgevallen dat ze me niet moest bellen en wat ze precies wilde, en dat ik het heel erg druk had en dat ze minder vaak moest bellen. Ik heb hhaar zelfs geblokked op msn omdat ze me ook dag en nacht lastig valt met haar verhalen dat ze ineens met mijn EX wat wil ARGH..Dat begreep ze en gisteren avond belde ze WEER op en ik voelde me zo schuldig, ze vertelde dat ze zich alleen voelde en wil vrienden hebben en aandacht, alleen de aandacht vraagt ze op een negatieve manier. Dit heb ik haar ook duidelijk gemaakt, en ze zei dat ze me minder zou bellen.
Vanochtend om 0.730 zat ik in de auto op weg naar werk belt ze me op.
S'ochtends was ik tot 12.00 in overleg heeft ze me 19 keer opgebelt, mijn collega's werden echt gek ervan. Later belde ze mijn werk op, en werd ik doorverbonden, en vroeg ik haar waar ze mijn nummer vandaag had, HAD ze van INTERNET WHAAAHHHHHH.
Ben ik weer eens tegen haar uitgevallen, belt ze me weer een UUR later , kwordt echt gek van dat kind.
Dit is niet leuk meer, wat zouden jullie fokkers doen?
zo te horen is dat meisje een beetje prettig gestoord, ik zou dat nummer maar blokkeren als ik jou was...
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 15:50 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
hmm, dit onderwerp valt meer onder psychologie dan relaties...en?zo te horen is dat meisje een beetje prettig gestoord, ik zou dat nummer maar blokkeren als ik jou was...gewoon ff langs gaan, met een knuppel moet toch voldoende zijn
Kan haar als ze voor stond een mep verkopen, ben echt pissed off op dit moment.
Vanavond ga ik het haar zeggen dat ik geen contact met haar wil hebben, maar ben bang dat ze weer morgen aan de tel hangt.
quote:ik wou hiermee zeggen dat dat wijf een psycho is...
Op woensdag 19 februari 2003 15:51 schreef moredragons het volgende:[..]
doe most nait zo narig doun man...
quote:Gewoon vragen of je je lul in d'r bek mag stoppen.
Op woensdag 19 februari 2003 15:44 schreef Gaja het volgende:
Dit is echt ongeloofelijk gewoon echt om te gillen.
Dit is niet leuk meer, wat zouden jullie fokkers doen?
In het begin wordt het misschien wel eventjes erger, maar op een gegeven moment moet ze dan toch doorkrijgen dat je haar echt niet wil spreken.
quote:En vervolgens zeggen dat ze waardeloos in bed is en dan uitmaken vlak nadat je haar hebt volgegooid
Op woensdag 19 februari 2003 15:46 schreef Takemenow het volgende:
Gewoon flink nemen![]()
quote:Ik ben een dame
Op woensdag 19 februari 2003 15:55 schreef Roellio het volgende:[..]
Gewoon vragen of je je lul in d'r bek mag stoppen.
Is ze wel gelijk stil.
quote:Volgens mij is Gaja geen man..
Op woensdag 19 februari 2003 15:55 schreef Roellio het volgende:[..]
Gewoon vragen of je je lul in d'r bek mag stoppen.
Is ze wel gelijk stil.
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:00 schreef EdSchouten het volgende:[..]
En vervolgens zeggen dat ze waardeloos in bed is en dan uitmaken vlak nadat je haar hebt volgegooid
Dit schiet niet op op deze manier, vraag aan M het nummer van haar ouders en leg het uit misschien zijn zij wel volwassen.
Het loopt iets uit de hand, probeer je eigen geduld alleen niet te verliezen want de energie die zij uit je zuigt heb je zelf maar al te hard nodig.
Dikke knuffel,
Dwan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |