Musk geeft dagelijks $1 miljoen weg aan iemand die Musk's petitie steunt. Er is daarbij geen enkele eis om op Trump te stemmen. Sowieso zou Musk niet eens kunnen controleren of iemand die hij WEL zou verplichten op Trump te stemmen dat ook daadwerkelijk zou doen.quote:Wat is het verschil met Elon Musk die stemmen koopt voor/namens Trump?
Ooit van retorisch gehoordquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Musk geeft dagelijks $1 miljoen weg aan iemand die Musk's petitie steunt. Er is daarbij geen enkele eis om op Trump te stemmen. Sowieso zou Musk niet eens kunnen controleren of iemand die hij WEL zou verplichten op Trump te stemmen dat ook daadwerkelijk zou doen.
De vraag in je titel is dan ook dat wat Musk doet geen directe invloed heeft op de stemmen bij de verkiezingen
TS is niet zo slim.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:35 schreef schommelstoel het volgende:
Harris die een Fortnite map uitbrengt, jonge kindjes beïnvloeden.
Een map met de naam Freedom town, geen wapens en vol politiek.
Tijd geleden hebben ze nog een map van het Amerikaanse leger offline gegooid omdat Fortnite tegen politieke uitingen is in hun game
Maar, Harris kan wel een fortnite map uit brengen
Mensen moeten eens stoppen met zich blind te staren op één kandidaat.
En eindelijk eens door krijgen dat beide partijen totale shitshows zijn en zich de tering lachen om dat het domme volk toch wel komt opdraven voor de 2 meest infantiele kandidaten ooit.
Ik kan ondertussen je riedeltje raden. Verder nog iets ?quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:35 schreef schommelstoel het volgende:
Harris die een Fortnite map uitbrengt, jonge kindjes beïnvloeden.
Een map met de naam Freedom town, geen wapens en vol politiek.
Tijd geleden hebben ze nog een map van het Amerikaanse leger offline gegooid omdat Fortnite tegen politieke uitingen is in hun game
Maar, Harris kan wel een fortnite map uit brengen
Mensen moeten eens stoppen met zich blind te staren op één kandidaat.
En eindelijk eens door krijgen dat beide partijen totale shitshows zijn en zich de tering lachen om dat het domme volk toch wel komt opdraven voor de 2 meest infantiele kandidaten ooit.
Hoe moet ik in hemelsnaam reageren op de user die ik quote? Het is standaard bij hem dat alles wat Trump betreft overschreeuwd wordt door iets van Harris dat totaal niet relevant is. Verder ben ik het met je eens over mijn intelligentie, dat laat te wensen over. Gelukkig is het eerdaags Sinterklaas. Althans, als er geen roet in het eten wordt gegooid. Of een kink in de kabel.quote:
Kom op tong80, datzelfde is van toepassing bij jou als het over politiek gaat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan ondertussen je riedeltje raden. Verder nog iets ?
Moest er trouwens nog bij komen ook.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Musk geeft dagelijks $1 miljoen weg aan iemand die Musk's petitie steunt. Er is daarbij geen enkele eis om op Trump te stemmen.
Wie heeft het over aanhangers Alsof ik een aanhanger ben van welk persoon of welke partij dan ook in het buitenland.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kom op tong80, datzelfde is van toepassing bij jou als het over politiek gaat.
Alles wat niet mee gaat in dezelfde gedachte goed als die van jou is de laatste tijd extreem rechts.
Erg jammer.
Staar jezelf toch niet zo frustrerend blind op één iets en kijk eens verder dan je eigen comfortzone.
En nee ik zal het er even bij zeggen voor de zekerheid, ik ben geen Trump supporter.
Of extreem rechts aanhanger.
Kom op zeg.
Wel eens stil gestaan dat jij blind voor alle debiele handelingen van Harris.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe moet ik in hemelsnaam reageren op de user die ik quote? Het is standaard bij hem dat alles wat Trump betreft overschreeuwd wordt door iets van Harris dat totaal niet relevant is. Verder ben ik het met je eens over mijn intelligentie, dat laat te wensen over. Gelukkig is het eerdaags Sinterklaas. Althans, als er geen roet in het eten wordt gegooid. Of een kink in de kabel.
Omdat je de afgelopen tijden alles rechts en gevaarlijk noemt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie heeft het over aanhangers Alsof ik een aanhanger ben van welk persoon of welke partij dan ook in het buitenland.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe moet ik in hemelsnaam reageren op de user die ik quote? Het is standaard bij hem dat alles wat Trump betreft overschreeuwd wordt door iets van Harris dat totaal niet relevant is. Verder ben ik het met je eens over mijn intelligentie, dat laat te wensen over. Gelukkig is het eerdaags Sinterklaas. Althans, als er geen roet in het eten wordt gegooid. Of een kink in de kabel.
Beide zou eigenlijk niet moeten kunnen, maar Musk gaat wel net even een stapje verder door direct de (simpele) kiezers te bespelen.quote:
Nou koopt Musk in principe geen stemmen, maar je voorbeeld is niet erg sterk. Doneren aan een politieke partij die daarmee campagne kan voeren is toch wel heel wat anders dan doneren aan de stemmers zelf.quote:
Waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Musk geeft dagelijks $1 miljoen weg aan iemand die Musk's petitie steunt. Er is daarbij geen enkele eis om op Trump te stemmen. Sowieso zou Musk niet eens kunnen controleren of iemand die hij WEL zou verplichten op Trump te stemmen dat ook daadwerkelijk zou doen.
De vraag in je titel is dan ook dat wat Musk doet geen directe invloed heeft op de stemmen bij de verkiezingen
Geen idee waar je het over hebt. Ken die Harris amper. Wat ik van haar weet en gezien heb, is dat het een geweldige aanklager was, maar politiek een begin met vallen en opstaan. Ze verspeelde haar vorige kandidatuur door een sterk TV-debat te laten volgen door een zwak optreden. Dan val je af tussen 20 andere kandidaten. Wat Trump betreft is dat meer een openboek. Die is al 40 jaar in de media. Over hem gaat dit topic. Je kunt me alles wijsmaken, niet dat ik blind ben voor het één of ander. Heb als Ajacied mooie columns geschreven over Feijenoorders zoals van Hanegem en Israël. Politiek ben ik ook altijd, nou ja meestal, kritisch op de partijen die ik steun. Ben altijd PvdA geweest maar daar ben ik zeer in teleurgesteld geraakt. Dat laat ik ook merken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wel eens stil gestaan dat jij blind voor alle debiele handelingen van Harris.
Ik durf naar beide kanten te kijken en kritiek te hebben en zie dat geen van de twee een goede oplossing is.
Wat jij doet, alles kut wat tegen mijn idee ingaat.
Kritisch op het geen dat je aanhangt ben je niet.
Nogmaals, jammer.
Man man man.
Welke hypocrisie ? Wat heeft die met Moldavië, Amerika, Trump en Musk te makenquote:
Wil je ook een kus van de juf ? Daar is Trump ook niet vies van.quote:
Nee hoor, ik noem rechts rechts en links links. En wat betreft gevaarlijk noem ik zogenaamde kenners uit de media zoals Johan Derksen en Jack van Gelder die beweren geen invloed te hebben. Kroeg-en kantinepraat zeggen ze zelf. Een miljoen kijkers zouden ze niet beïnvloeden. Geloof je het zelf ?quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Omdat je de afgelopen tijden alles rechts en gevaarlijk noemt.
Allesquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke hypocrisie ? Wat heeft die met Moldavië, Amerika, Trump en Musk te maken
Alles op televisie heeft invloed op de kijker.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik noem rechts rechts en links links. En wat betreft gevaarlijk noem ik zogenaamde kenners uit de media zoals Johan Derksen en Jack van Gelder die beweren geen invloed te hebben. Kroeg-en kantinepraat zeggen ze zelf. Een miljoen kijkers zouden ze niet beïnvloeden. Geloof je het zelf ?
Precies. Mij zal het ook totaal mijn reet roesten wie er president van de VS is of wordt hoor. Zeker als het gaat tussen twee totaal incompetente gekkiesquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie heeft het over aanhangers Alsof ik een aanhanger ben van welk persoon of welke partij dan ook in het buitenland.
Daar moet je gewoon doorheen lezen johquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Omdat je de afgelopen tijden alles rechts en gevaarlijk noemt.
Musk geeft geld weg aan mensen die zijn petitie voor het behoud van de Amerikaanse grondwet in huidige vorm ondertekenen. NIET aan mensen die Trump stemmen. RTL is hier behoorlijk polariserende koppen aan het plaatsen die gewoonweg niet kloppen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:54 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Beide zou eigenlijk niet moeten kunnen, maar Musk gaat wel net even een stapje verder door direct de (simpele) kiezers te bespelen.
Fout. De rechter heeft de zaak voorgelegd aan de federale rechter, met de vraag om te beoordelen of wat Musk doet verboden is, en belangrijker; ALS het verboden is, waaróm het dan verboden is. Pas als de rechter zich erover heeft uitgesproken weten we of het wel of niet verboden is om mensen te belonen voor het ondertekenen van een petitie.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:58 schreef Farenji het volgende:
De praktijken van Musk zijn verboden, maar doordat ie niet kwam opdagen op de rechtzaak die aangespand is, hebben ze de behandeling uitgesteld tot na de verkiezingen.
Als het haar even mee zit, wil zij bepalen wat je wel en niet mag zeggen op internet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:29 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waarom Kamala Harris een gekkie of gestoorde wordt genoemd. Ze lacht "vreemd" en heeft een strakke gezichtsuitdrukking. Verder komt ze volgens mij goed uit haar woorden en heeft geen raar verkiezingsplan. Bij Dick Stoof denk ik ook, adem eens door je mond en schud minder met je hoofd.
Nou ja...quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:29 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waarom Kamala Harris een gekkie of gestoorde wordt genoemd. Ze lacht "vreemd" en heeft een strakke gezichtsuitdrukking. Verder komt ze volgens mij goed uit haar woorden
OrAnGe MaN BaDquote:According to Federal Election Commission (FEC) disclosures filed on Sunday, the Democratic candidate's campaign contributed a total of $3,750,000 to 10 Black civil rights and religious groups based both nationally and in key swing state groups in the month. There was no similar funding for groups from other communities.
Ach ze was duidelijk moe. Als je zo vaak in het openbaar spreekt gaat er wel eens spreekbeurt minder. Nou maar hopen dat dat ene zinnetje van me over haar niet de hele discussie gaat bepalen. Trump herhaalt altijd z'n (korte) zinnen. Die heb ik zelden of nooit een samenhangend verhaal horen spreken. 'America is becoming great again, very great, the greatest of the whole, the whole world, that's what I say, the whole world.'quote:
Over de eerste vier jaar Trump heb je kennelijk niets om op te schieten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:27 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ik vind het al knettergek dat de helft van de Amerikanen overwegen op Trump te stemmen. Een kwart van de Nederlanders op Wilders is natuurlijk ook waanzinnig.
Na de Tweede Wereldoorlog hadden we ervaren wat een ellende dat oplevert en waren we heel sociaal geworden, maar de mensen die dat mee hebben gemaakt zijn ondertussen allemaal dood. Dus nu wil iedereen weer alles voor zichzelf. Waardoor de roep om geweld en oorlog weer steeds groter wordt.
We hebben het te goed en daarom moeten we weer de afgrond in. Helaas.
#unburdenedquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Nederlanders die voor Trump zijn zal ik nooit en te nimmer begrijpen.
Kan dat misschien komen door de televisie, waar je het nog over hadquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach ze was duidelijk moe. Als je zo vaak in het openbaar spreekt gaat er wel eens spreekbeurt minder. Nou maar hopen dat dat ene zinnetje van me over haar niet de hele discussie gaat bepalen. Trump herhaalt altijd z'n (korte) zinnen. Die heb ik zelden of nooit een samenhangend verhaal horen spreken. 'America is becoming great again, very great, the greatest of the whole, the whole world, that's what I say, the whole world.'
Wie zei hier dat hij/zij voor Trump is dan?quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Nederlanders die voor Trump zijn zal ik nooit en te nimmer begrijpen.
Alle kritiek op Harris is niks meer dan een uiterst zwak en ongepast whataboutism. En dat is ook het enige waar trump aanhangers mee komen, want het is duidelijk dat stemmen op iemand als trump niet serieus te verdedigen is.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:29 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waarom Kamala Harris een gekkie of gestoorde wordt genoemd. Ze lacht "vreemd" en heeft een strakke gezichtsuitdrukking. Verder komt ze volgens mij goed uit haar woorden en heeft geen raar verkiezingsplan. Bij Dick Stoof denk ik ook, adem eens door je mond en schud minder met je hoofd.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wie zei hier dat hij/zij voor Trump is dan?
Zelfde als die debiele frame dat we volgende maand in WOIII belanden als Harris gekozen wordt ja.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:07 schreef Farenji het volgende:
[..]
Alle kritiek op Harris is niks meer dan een uiterst zwak en ongepast whataboutism. En dat is ook het enige waar trump aanhangers mee komen, want het is duidelijk dat stemmen op iemand als trump niet serieus te verdedigen is.
Oh ja die heb ik zeker wel gezien op FOK!quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je op FOK! de hoeveelheid Trump aanhangers niet kan zien heb je toch wel een flinke plaat voor je kop
valt wel mee volgens mij, dat niet iedereen blind achter Kamala staat is een ander verhaalquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je op FOK! de hoeveelheid Trump aanhangers niet kan zien heb je toch wel een flinke plaat voor je kop
Heel veel Trump aanhangers durven er niet publiekelijk voor uit te komen, en eerlijk gezegd kan ik dat wel begrijpen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
valt wel mee volgens mij, dat niet iedereen blind achter Kamala staat is een ander verhaal
Mwah weet ik niet hoor. Als je Trump alleen vermakelijk vind en niet schadelijk dan ben je niet zo neutraal.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
valt wel mee volgens mij, dat niet iedereen blind achter Kamala staat is een ander verhaal
op FOK! niet, in NWS niet?quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:24 schreef Farenji het volgende:
[..]
Heel veel Trump aanhangers durven er niet publiekelijk voor uit te komen, en eerlijk gezegd kan ik dat wel begrijpen.
waarom ben je dan niet neutraalquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah weet ik niet hoor. Als je Trump alleen vermakelijk vind en niet schadelijk dan ben je niet zo neutraal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |