SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je hebt ze intussen in huis. Goed gedaan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:03 schreef Nattekat het volgende:
Sinds ik zei dat ik boodschappen kon doen is er genoeg tijd verstreken om dat ook gedaan te hebben
Ik las het andersquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus je hebt ze intussen in huis. Goed gedaan.
Laten we hopen dat die tijden niet meer terugkomen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is wel lekker rustig met wandelen vandaag.
Moest laatst nog eens terugdenken aan dat ze natuurgebieden af gingen sluiten omdat mensen ineens massaal gingen wandelen.
Luiekatquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:03 schreef Nattekat het volgende:
Sinds ik zei dat ik boodschappen kon doen is er genoeg tijd verstreken om dat ook gedaan te hebben
Mag die geen palingquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat krijgt ie niet, wel een bakje kattenvoer
Nu omdat er wolven leven.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is wel lekker rustig met wandelen vandaag.
Moest laatst nog eens terugdenken aan dat ze natuurgebieden af gingen sluiten omdat mensen ineens massaal gingen wandelen.
Ik wacht op pakketje en dan boodschappen doen en dan sprintrace kijken.quote:
volgens google beter geen gerookt eten voor kattenquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik weet niet of gerookte paling wel geschikt voor katten
ja dat dacht ik al, laten we dat maar niet doenquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens google beter geen gerookt eten voor katten
https://hartvoordieren.nl/dit-mag-je-kat-niet-eten/
1 van mijn katten is een alles vreterquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens google beter geen gerookt eten voor katten
https://hartvoordieren.nl/dit-mag-je-kat-niet-eten/
ja denk dat ze het vast wel lusten ookquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 van mijn katten is een alles vreter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |