Dat durf je niet in dts te posten na die twee Brugse Zotten?quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik zit aan een Cuvée Clarisse, 10,2
Dat vind ik op zich dan wel weer leuk ,maar ik vind de muziek vaak totaal niet interessantquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
De eerste jaren keek ik nog wel maar naarmete de artiesten onbekender begonne te worren was het wel over ...
Haha, staat daar ook hoor, ergensquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
Dat durf je niet in dts te posten na die twee Brugse Zotten?
In wat?quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kijk het ook niet eens meer terug ...quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich dan wel weer leuk ,maar ik vind de muziek vaak totaal niet interessant
Nooit van gehoord.quote:
Heeft SBE te veel gezopen volgens jou ?quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
Weet ik nietquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft SBE te veel gezopen volgens jou ?
Wat is dat nou weer voor een vraag?quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft SBE te veel gezopen volgens jou ?
Ik denk het.quote:
Lach je mij uit?quote:
Ik vraag jou niets toch ... of ben je schuldig aan het feit van die biertjes ,,, ?quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een vraag?
Ik ben bij voorbaat altijd schuldig.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vraag jou niets toch ... of ben je schuldig aan het feit van die biertjes ,,, ?
Ja daar ben je me geboren of niet maar hier iig vaak delulquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben bij voorbaat altijd schuldig.
Ach ik weet wie het zegt maar mijn parkiet begint mij dan ook weer uit te lachen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar ben je me geboren of niet maar hier iig vaak delul
Maar die Zotte is wel lekker, zou er zo 4 van kunnen drinken ..quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach ik weet wie het zegt maar mijn parkiet begint mij dan ook weer uit te lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |