SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Saus erop of ernaastquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik cu2, met die fameuze vragenlijst
Saus erop of ernaast?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik cu2, met die fameuze vragenlijst
quote:
Ernaast natuurlijkquote:
Last.Fm heb ik volgens mij nog steeds, maar ik kijk daar niet veel op. Wel is het volgens mij gekoppeld aan spotify...quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:04 schreef Xilia het volgende:
Hadden jullie Audioscrobbler of later Last.fm.?
Bestaat ook al best langquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Last.Fm heb ik volgens mij nog steeds, maar ik kijk daar niet veel op. Wel is het volgens mij gekoppeld aan spotify...
Ik gebruik last.fm nog steeds na al die jaren haha. Blijft een leuke manier om bij te houden wat ik nou echt veel luister.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:04 schreef Xilia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik had wel MySpacequote:Op vrijdag 1 november 2024 23:04 schreef Xilia het volgende:
quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gebruik last.fm nog steeds na al die jaren haha. Blijft een leuke manier om bij te houden wat ik nou echt veel luister.Haha, ik besta daar ook nog steeds, maar niks meer connected met wat ik luister.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was wel een enorm leuke tijd![]()
Ja godver, zeker weer bij dat matige servicepoint waar het pas 's avonds aankomt en die zondag dicht zijnquote:Geen ruimte in DHL Pakketautomaat, je pakket bezorgen we bij een DHL ServicePoint
Is dat later niet meer een ontmoetingsplek geworden voor homo's of was dat Cu2 Night/nicht... ???quote:
Hier bestaat het geloof ik nog, cu2.bequote:Op vrijdag 1 november 2024 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dat later niet meer een ontmoetingsplek geworden voor homo's of was dat Cu2 Night/nicht... ???
In die tijd maakte ik nog muziek, toen was dat haast verplicht om te hebbenquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:10 schreef Xilia het volgende:
[..]
Jaaa! Die had ik ook![]()
Sjonge wat hadden we het druk in die tijd
Die van mij bestaat nog steedsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |