SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Oef lekkerquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een American Supreme meat lover 35 cm
[..]
Een medium Four Cheese van de spaarpuntsels
Lekker meidquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Iglo vis is in de aanbieding bij de ah
Ik ga richting het plein waar ik 3 jaar geleden mn appartement had. Zitten best veel restaurantjes bij elkaar. Maar ik gok dat het de italiaan wordt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet je al waar en wat je gaat eten?
Ga je daar de rest van het weekend nog van eten?quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Een American Supreme meat lover 35 cm![]()
Zit je bij Oktogon in de buurt toevallig?quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga richting het plein waar ik 3 jaar geleden mn appartement had. Zitten best veel restaurantjes bij elkaar. Maar ik gok dat het de italiaan wordt.
En anders de vietnamees
En als het goed is ook nog een speciaalbier cafe voor er na
Bellen? kranten? what year is this?quote:
Misschien wel. Of ik bestel een poke bowl voor tot en met woensdagquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je daar de rest van het weekend nog van eten?
Door het slotje heen posten probeer ik alleen in F1 topics te doen.quote:
is een paar tramhaltes de andere kant op. vanmiddag nog geweestquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit je bij Oktogon in de buurt toevallig?
als je mailt ofzo dan moet je zelf een tekstje typenquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bellen? kranten? what year is this?
Ja dan gaat die halve trekdrop weer over de zeik zekerquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Door het slotje heen posten probeer ik alleen in F1 topics te doen.
Ik pokebowl is vaak niet zo veel hoorquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien wel. Of ik bestel een poke bowl voor tot en met woensdag
Ik moet er altijd drie dagen mee doen van Niznoquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik pokebowl is vaak niet zo veel hoor
FOK! frontpagequote:Op vrijdag 1 november 2024 17:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bellen? kranten? what year is this?
Maar nizzie heeft wel vaker rare suggestiesquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet er altijd drie dagen mee doen van Nizno
daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je mailt ofzo dan moet je zelf een tekstje typen
dat lezen nog minder mensen dan de krantquote:
Trekdropquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan gaat die halve trekdrop weer over de zeik zeker
haha iedere keer dat ik daar wat over zeg word ik gebandquote:
dat zal ik niet ontkennenquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar nizzie heeft wel vaker rare suggesties
Ja die zijn vaak een beetje onzinnigquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar nizzie heeft wel vaker rare suggesties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |