SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Oef lekkerquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een American Supreme meat lover 35 cm
[..]
Een medium Four Cheese van de spaarpuntsels
Lekker meidquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Iglo vis is in de aanbieding bij de ah
Ik ga richting het plein waar ik 3 jaar geleden mn appartement had. Zitten best veel restaurantjes bij elkaar. Maar ik gok dat het de italiaan wordt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet je al waar en wat je gaat eten?
Ga je daar de rest van het weekend nog van eten?quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Een American Supreme meat lover 35 cm![]()
Zit je bij Oktogon in de buurt toevallig?quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga richting het plein waar ik 3 jaar geleden mn appartement had. Zitten best veel restaurantjes bij elkaar. Maar ik gok dat het de italiaan wordt.
En anders de vietnamees
En als het goed is ook nog een speciaalbier cafe voor er na
Bellen? kranten? what year is this?quote:
Misschien wel. Of ik bestel een poke bowl voor tot en met woensdagquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je daar de rest van het weekend nog van eten?
Door het slotje heen posten probeer ik alleen in F1 topics te doen.quote:
is een paar tramhaltes de andere kant op. vanmiddag nog geweestquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit je bij Oktogon in de buurt toevallig?
als je mailt ofzo dan moet je zelf een tekstje typenquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bellen? kranten? what year is this?
Ja dan gaat die halve trekdrop weer over de zeik zekerquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Door het slotje heen posten probeer ik alleen in F1 topics te doen.
Ik pokebowl is vaak niet zo veel hoorquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien wel. Of ik bestel een poke bowl voor tot en met woensdag
Ik moet er altijd drie dagen mee doen van Niznoquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik pokebowl is vaak niet zo veel hoor
FOK! frontpagequote:Op vrijdag 1 november 2024 17:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bellen? kranten? what year is this?
Maar nizzie heeft wel vaker rare suggestiesquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet er altijd drie dagen mee doen van Nizno
daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je mailt ofzo dan moet je zelf een tekstje typen
dat lezen nog minder mensen dan de krantquote:
Trekdropquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan gaat die halve trekdrop weer over de zeik zeker
haha iedere keer dat ik daar wat over zeg word ik gebandquote:
dat zal ik niet ontkennenquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar nizzie heeft wel vaker rare suggesties
Ja die zijn vaak een beetje onzinnigquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ken je haar van de keuken-adviezen soms?quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Serieusquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha iedere keer dat ik daar wat over zeg word ik geband
Hopelijk niet, en zowel dan heb ik die niet ter harte genomenquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ken je haar van de keuken-adviezen soms?
doe je heel verstandig aan dat ook nooit te doenquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk niet, en zowel dan heb ik die niet ter harte genomen
ik vind beide wel lekkerquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:51 schreef Modus het volgende:
Pokebowl is echt muk.
Lekker sojabonen en maīs knagen
quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:51 schreef Modus het volgende:
Pokebowl is echt muk.
Vrijdag visdagquote:
Godsamme man. Bied ik je de kans om haar de schuld te geven....quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk niet, en zowel dan heb ik die niet ter harte genomen
Niks mis met mais, maar wel even poffen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:51 schreef Modus het volgende:
Pokebowl is echt muk.
Wat voor vis?quote:
Ik ben niet van het vingertjes wijzenquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godsamme man. Bied ik je de kans om haar de schuld te geven....
Zo zo. Gymschoenen?quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Morgen wordt er een pakketje bezorgd.
wanneer je naar iemand wijst, wijzen er altijd 3 vingers naar jezelfquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben niet van het vingertjes wijzen
quote:
ik haat mensen die dit zeggenquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
wanneer je naar iemand wijst, wijzen er altijd 3 vingers naar jezelf
Zijn de dekens te dikquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:57 schreef essnhills het volgende:
Er liggen teveel dekens op de bank. Ik pas er niet meer goed tussen
quote:Your order ### is closed
Hi ltvdk user,
Your order ### has been closed for security reasons. Check order detail page for more information.
Je kan nooit genoeg dekens hebbenquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:57 schreef essnhills het volgende:
Van de Lidl, die in de aanbieding was.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat voor vis?
Ik had gister tonijn
haaiquote:
Tenzij je op zijn Duits met de vlakke hand wijstquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tenzij je minder vingers hebtquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
en wat staat er bij de details?quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:57 schreef LTVDK het volgende:
Probeer ik voor het eerst iets van aliexpress te bestellen wat meer kost dan 1,5 euro word ik gelijk geblokkeerd
[..]
Ok essnbalquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:57 schreef essnhills het volgende:
You - Nezzulundsquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:57 schreef LTVDK het volgende:
Probeer ik voor het eerst iets van aliexpress te bestellen wat meer kost dan 1,5 euro word ik gelijk geblokkeerd
[..]
Nou iddquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn de dekens te dik![]()
Foei stoute dekens
Eens wel, maar ik moet er wel bij kunnenquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg dekens hebben
Stuur me herinnering op 1 januariquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Hehe doe jij het maar eens een jaartje inderdaad
Ik ben een deken aan het breien en deken aan het haken.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou idd
[..]
Eens wel, maar ik moet er wel bij kunnen
quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt nooit genoeg dekens hebbenquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben een deken aan het breien en deken aan het haken.
Ik heb al 3 dekens.
Vast iets wat je vreselijk hard nodig had danquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik heb letterlijk 5 minuten geleden een aantal spullen bij Ali besteld en weet nu al niet meer wat het was![]()
Ja preciesquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast iets wat je vreselijk hard nodig had dan
1 van de dekens is er ook eentje die ik aan het haken ben. Die is bijna af. En heb een grote viltlap, die ga ik aan de achterkant eraan zetten maar die ligt alvast klaar op de bank.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben een deken aan het breien en deken aan het haken.
Ik heb al 3 dekens.
Bestelling geslotenquote:
Dekens afmaken altijd in de winter doen, lekker die warme lap op schootquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:01 schreef kwiwi het volgende:
Kan eigenlijk ook wel weer eens een deken hakenGoede winterhobby altijd, is zo lekker warm op schoot
quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bestelling gesloten
We moesten deze bestelling sluiten vanwege problemen met de accountbeveiliging. Foutcode: SC_1
Ik heb 2 van die goedkope dunne dekens (eentje zat in kerstpakket van werk en de ander heb ik ooit bij de xenos gekocht). Iets dikkere deken van de V&D. Ik heb nog beetje fluffy deken van de Aldi.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
1 van de dekens is er ook eentje die ik aan het haken ben. Die is bijna af. En heb een grote viltlap, die ga ik aan de achterkant eraan zetten maar die ligt alvast klaar op de bank.
En nog 3 normale dekens, waarvan 1 met teddyvoering.
En naast de bank ligt nog een andere haakdeken in wording. Die halverwege oid.
Oh dit staat er bij:quote:
Doe codes worden automatisch toegevoegd en krijg ik niet verwijderdquote:Deze bestelling is gesloten omdat u dezelfde kortingsbon/code heeft gebruikt of hetzelfde afgeprijsde artikel heeft gekocht.Bestel opnieuw zonder gebruik te maken van AliExpress-coupon/codeof wijzig een ander soortgelijk product om te kopen.
hahahhahahahahahaaquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dit staat er bij:
[..]
Doe codes worden automatisch toegevoegd en krijg ik niet verwijderd
Ik heb een zelfgemaakt fleecedeken op m'n dekbed liggen. Nog samen met m'n moeder gemaakt toen ze me leerde naaienquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:04 schreef essnhills het volgende:
Boven op bed ligt over mijn dekbed ook een gehaakte deken.
En in de poef ligt nog een gehaakte deken
quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dit staat er bij:
[..]
Ohh ook lekker warmquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een zelfgemaakt fleecedeken op m'n dekbed liggen. Nog samen met m'n moeder gemaakt toen ze me leerde naaien
Krijg je ervan als je dingen van 2 euro besteltquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dit staat er bij:
[..]
Ik wilde nu iets van 30 euro bestellenquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je dingen van 2 euro bestelt
Hebben ze dat bij Ali?quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde nu iets van 30 euro bestellen
Zegquote:
Ik had een jaar of zes geleden een heel fijn tassie op Ali besteld voor nog geen 15 euro. Hij begint nu een beetje uit elkaar te vallen dus ik denk, ik bestel een nieuwe. Is hij nu 25 euroquote:
Ik denk dat ik een volgende tas zelf ga makenquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een jaar of zes geleden een heel fijn tassie op Ali besteld voor nog geen 15 euro. Hij begint nu een beetje uit elkaar te vallen dus ik denk, ik bestel een nieuwe. Is hij nu 25 euro
Die prijzen valt ook geen peil op te trekken, heb die lamp nu al 4x besteld en elke keer is de prijs andersquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een jaar of zes geleden een heel fijn tassie op Ali besteld voor nog geen 15 euro. Hij begint nu een beetje uit elkaar te vallen dus ik denk, ik bestel een nieuwe. Is hij nu 25 euro
Iemand die niet begrepen heeft dat je bij kinderarbeid geen loonsverhoging hoeft te geven. Schande want jij moet er dik voor betalen nu.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hmm zulke dingen zou ik dan persoonlijk weer niet bij Ali kopen, zou ergens toch altijd bang zijn dat het kortsluiting/brand veroorzaakt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaWilde deze bestellen https://nl.aliexpress.com(...)gatewayAdapt=glo2nld
Kon toch dat je iemand op bezoek had die niet zoveel eetquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dan zouden ze wel even groot zijn
Wel een flinke loonsverhoging danquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand die niet begrepen heeft dat je bij kinderarbeid geen loonsverhoging hoeft te geven. Schande want jij moet er dik voor betalen nu.
Kan hem ook voor 100 euro meer bij bol bestellen via een reseller, wel met een bezorgtijd van 1-2 weken, die bestellen het dus zelf ook gewoon bij aliquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm zulke dingen zou ik dan persoonlijk weer niet bij Ali kopen, zou ergens toch altijd bang zijn dat het kortsluiting/brand veroorzaakt.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan hem ook voor 100 euro meer bij bol bestellen via een reseller, wel met een bezorgtijd van 1-2 weken, die bestellen het dus zelf ook gewoon bij alihttps://www.bol.com/nl/nl(...)re/9300000164122736/
Voor een KSCer heb je hele rare denktreintjes jij.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kon toch dat je iemand op bezoek had die niet zoveel eet
Bij resellers wel ja, daarom koop ik daar eigenlijk alleen maar direct bij bol zelf, tenzij de reseller een bekend bedrijf is en niet een of andere wazige dozenschuiver met een postadres in een flat in Tilburgquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Moet je nou tegenwoordig ook al bij bol uitkijken dat je geen ali spul koopt..
Ik las dekentreintjesquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor een KSCer heb je hele rare denktreintjes jij.
ga jij maar lekker onder je dekentjesquote:
We kunnen samen met @ESF1Gamer best een lang dekentreintje maken als we ze allemaal aan elkaar knopenquote:
Waar de bank mee vol ligt, loopt de mond van overquote:
Tsjoeke tsjoeke tsjoek SNUF SNUUFFFFFquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We kunnen samen met @:esf1gamer best een lang dekentreintje maken als we ze allemaal aan elkaar knopen
Of een treindeken?quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We kunnen samen met @:esf1gamer best een lang dekentreintje maken als we ze allemaal aan elkaar knopen
quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
5/8 van die grote en een derde van die kleine. Ik rken het goed voor nu
quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:28 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
oeps... blikje cassis in twee slokken achterover is iets te veel koolzuur
quote:
quote:
quote:
Beetje beschaafdquote:
quote:
quote:
Ik heb nog twee blikjes cassis staan..... die boer kan vast harderquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:28 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat dusquote:
Cassis, dat heb ik al echt super lang niet meer gehad. Denk 20 jaar geleden voor het laatstquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:28 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
ja leuk. Hoe is het met die korte rokjes?quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:33 schreef gianni61 het volgende:
@:essnhills het is geen vis geworden
En blijkbaar krijg je hier Hoegaarden in een emmer.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:33 schreef gianni61 het volgende:
@:essnhills het is geen vis geworden
En blijkbaar krijg je hier Hoegaarden in een emmer.
Heroquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Cassis, dat heb ik al echt super lang niet meer gehad. Denk 20 jaar geleden voor het laatst
een emmer blijkbaarquote:
Geen rokjes te zien.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja leuk. Hoe is het met die korte rokjes?
Pizza zonder tomaten prutquote:
quote:
Zweet ze?/quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen rokjes te zien.
Maar vandaag in het zwembad was er wel 1 Scandinavische dame. Die was echt niet normaal mooi
Moet dat nou echt Tina Turner?quote:
Geen druppel gezien. En ik heb echt goed gekekenquote:
Wat zit erop?quote:
Dat geloven we.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen druppel gezien. En ik heb echt goed gekeken
Italian sausage, mushrooms and truffle creamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Italian sausage, mushrooms and truffle cream
Lekker in een ovenschaal vol warme melk dwempen ghehehe dwep dwep dwep lekker slempenquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een witte boterham met roerei, ook lekker
Eitjes zijn altijd lekker, prima ook als je niet echt weet wat je wilt etenquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat ik zo nog voor een toetje gaquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Rare denktreintjes heb jij hoorquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker in een ovenschaal vol warme melk dwempen ghehehe dwep dwep dwep lekker slempen
tell me... ik kijk amper tv...quote:
quote:
Jouw mening over denktreintjes telde al nietquote:
Godverpielekesquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw mening over denktreintjes telde al niet
Hond jaloers op Sinterklaas en vernielt alle verlanglijstje van kind.quote:
ahhhh thats kjoetquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hond jaloers op Sinterklaas en vernielt alle verlanglijstje van kind.
Kind stuur verlanglijstje digitaal in.
Kind krijgt van sinterklaas een hondenspeelgoed om met de hond te spelen.
Verder zit 90's klassieker What's love van Haddaway erin
quote:
quote:
quote:
*Leest mee onder de dekentjesquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw mening over denktreintjes telde al niet
dekentreintjequote:Op vrijdag 1 november 2024 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
*Leest mee onder de dekentjes
scheelt dat ik vrijwel nooit open doequote:Op vrijdag 1 november 2024 19:05 schreef Ama het volgende:
Gezellig. Er lopen hier nep agenten in de wijk lees ik en als je open doet staan ze zo in je huis schijnbaar.
Deur dichtdoen, op slot draaien en bij de buren de echte politie bellen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:05 schreef Ama het volgende:
Gezellig. Er lopen hier nep agenten in de wijk lees ik en als je open doet staan ze zo in je huis schijnbaar.
Denk dat de buurvrouw wel schrikt als ik achterom opeens over de muur klim..quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deur dichtdoen, op slot draaien en bij de buren de echte politie bellen.
En dat soort Irma’s bangmakerij geloof jij?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:05 schreef Ama het volgende:
Danny in FB / Waarom werken sommige links niet?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:05 schreef Nizno het volgende:
waarom zijn die joetjoep previews zo breed als een post tegenwoordig?
quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Danny in FB / Waarom werken sommige links niet?
Waarom zou je de agenten via de achterdeur binnenlatenquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk dat de buurvrouw wel schrikt als ik achterom opeens over de muur klim..
De schoorstenen in Den Haag moeten ook roken.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:29 schreef Nizno het volgende:
keuzes... het is 1 november dus ik heb mijn doel gehaald om de verwarming niet voor 1nov aan te hebben...... maar nu is de keuze.... op bed serietjes gaan kijken en nog een extra dag zonder verwarming aan.... of toch een kleine tik tegen de verwarming geven en op de bank muziekje laltopje enzo
en nu wachtgeld voor hemquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:33 schreef Koen66 het volgende:
Wat een zak hooi die Idsinga. Weer een flater van Omtzigt met z'n nieuwe politiek
DENK GOED NAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:33 schreef Koen66 het volgende:
Wat een zak hooi die Idsinga. Weer een flater van Omtzigt met z'n nieuwe politiek
quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:40 schreef Modus het volgende:
EEN MES
STEEK
[..]
DENK GOED NA
WELKE KANT JE STAATDENK NIEER SWAAAA DENK NIET WIIIIEEH denk niet SWAWEEEHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Wat staat er precies over in de functieomschrijving?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Waarom moet hij zijn. Aandelen openbaar maken. Dat is verder al intern onderzocht bij in diensttreding.
Die man wordt gewoon genaaid weer.
Elders?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat staat er precies over in de functieomschrijving?
Als de nep agenten aan de voordeur staan moet ik toch via de achterdeur naar de buren om de politie te bellen?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zou je de agenten via de achterdeur binnenlaten
Die staat ook op mijn lijsjequote:
zelf maken of kopen?quote:
quote:
Ja zelf hakenquote:
Ja lijkt mij ook. Procedures zijn gevolgd, regels ook.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Waarom moet hij zijn. Aandelen openbaar maken. Dat is verder al intern onderzocht bij in diensttreding.
Die man wordt gewoon genaaid weer.
Wat heeft hij de PVV aangedaan?quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook. Procedures zijn gevolgd, regels ook.
Maar nee de PVV heeft last van hem en organiseert even een heksenjacht. Zo doen bruinhemden dat.
de PVV is altijd een tegenpartij, net als de SP.quote:
Truste!quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik ga maar vast slapenhet is wel weer genoeg geweest voor vandaag allen
Wel mee eens eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
de PVV is altijd een tegenpartij, net als de SP.
Die hebben niets te zoeken in de regering. die zijn er om tegengas te geven. Dingen aan de kaak te stellen. Ja ze verdienen stemmen, maar niet genoeg om te regeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kijkt op klok
Wat is iedereen vroeg vandaag
Same shit, different day
SC hopper present
Tering! Het is idd al kwart over acht ja!quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik ga maar vast slapenhet is wel weer genoeg geweest voor vandaag allen
ben net wakker.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Tering! Het is idd al kwart over acht ja!
quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:20 schreef Koen66 het volgende:
Ben er nog hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kijkt op klok
Wat is iedereen vroeg vandaag
Your beauty never ever scared me.
Op zich is de verbinding prima. Hoe laat is de wedstrijd afgelopen?quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik in Gyor nog een hotel pak voor een nacht of savonds weer terug kom
Nee, ik heb 2 Billy's met glazen deurtjes naast elkaar staanquote:
Aahquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 Billy's met glazen deurtjes naast elkaar staan
quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:20 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kijkt op klok
Wat is iedereen vroeg vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
En je bent weer ontsnapt?quote:
Waarom die zelfkastijdingquote:
Begint om 18:00. Dus rond 19:30. Dus het kan primaquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zich is de verbinding prima. Hoe laat is de wedstrijd afgelopen?
En mijn telefoon wil ze niet openenquote:
Dan mis je wel iets!quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En mijn telefoon wil ze niet openen
skande...quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En mijn telefoon wil ze niet openen
Dan gewoon terug naar Boedjequote:Op vrijdag 1 november 2024 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Begint om 18:00. Dus rond 19:30. Dus het kan prima
Waar was je naartoe?quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan gewoon terug naar Boedje
Even de poes aaienquote:
spuugquote:
alle hallmark films?quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:45 schreef Koen66 het volgende:
RTL 8, the christmas channel, wow 2 maanden kerstfilms
gelukkig kijk ik die zender nooit. Weet niet eens of ik het hier heb....quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:45 schreef Koen66 het volgende:
the horrorquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:45 schreef Koen66 het volgende:
Zoals het ook bijna altijd in het echt ook gaat.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
alle hallmark films?
zij ontmoet hem
zij vindt hem niet zo bijzonder, hij haar wel
zij verandert halverwege de film van mening op moment dat hij een ander op het oog heeft
hij vindt haar toch leuker dan die ander en ze komen samen
the end
Nu al oogaids gekregen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:50 schreef Nizno het volgende:
Televisiegids:
Dear Christmas: 22 december om 20.30 uur.
Writing Around the Christmas Tree: 22 december om 22.30 uur.
Christmas on Ice: 23 december om 20.30 uur.
Christmas Ever After: 23 december om 22.30 uur.
Angels and Ornaments: 24 december om 18.05 uur.
It's Christmas, Eve: 24 december om 20.00 uur.
A Christmas Mission: 24 december om 21.45 uur.
Cancel Christmas: 24 december om 23.40 uur.
The Case For Christmas: 25 december om 01.35 uur.
Marry Me At Christmas: 25 december om 03.10 uur.
Christmas Cupcakes: 25 december om 04.35 uur.
A Bramble House Christmas: 25 december om 06.05 uur.
A Christmas Wish: 25 december om 07.25 uur.
Defending Santa: 25 december om 08.50 uur.
Holiday Road Trip: 25 december om 10.15 uur.
The Santa Suit: 25 december om 11.35 uur.
Christmas In Evergreen: 25 december om 13.10 uur.
Christmas in Evergreen: Letters To Santa: 25 december om 14.45 uur.
Christmas in Evergreen: Tidings of Joy: 25 december om 16.20 uur.
Christmas In Evergreen: Bells Are Ringing: 25 december om 18.05 uur.
A Christmas Bride: 25 december om 20.00 uur.
Loving Christmas: 25 december om 21.45 uur.
Hearts Of Christmas: 25 december om 23.45 uur.
Coming Home For Christmas: 26 december om 01.30 uur.
The Christmas Cottage: 26 december om 03.00 uur.
Christmas Jars: 26 december om 04.25 uur.
Loving Christmas: 26 december om 05.50 uur.
Christmas Lodge: 26 december om 07.15 uur.
Christmas On The Bayou: 26 december om 08.40 uur.
The Christmas Switch: 26 december om 10.00 uur.
Finding Father Christmas: 26 december om 11.35 uur.
Engaging Father Christmas: 26 december om 13.10 uur.
Marrying Father Christmas: 26 december om 14.45 uur.
A Gift For Christmas: 26 december om 16.20 uur.
A Gift For Christmas 2: 26 december om 18.15 uur.
Sleigh Bells Ring: 26 december om 20.00 uur.
Trading Christmas: 26 december om 21.45 uur.
The Christmas Contract: 26 december om 23.40 uur.
Christmas Unwrapped: 27 december om 20.30 uur.
Love Always, Santa: 27 december om 22.30 uur.
Dashing Through the Snow: 28 december om 20.30 uur.
My Christmas Inn: 28 december om 22.30 uur.
Double Holiday: 29 december om 20.30 uur.
Christmas Tree Lane: 29 december om 22.30 uur.
Christmas In Montana: 30 december om 20.30 uur.
Hitched for the Holidays: 30 december om 22.30 uur.
The Santa Squad: 31 december om 18.00 uur.
The Mistletoe Inn: 31 december om 20.00 uur.
A New Year's Resolution: 31 december om 22.00 uur.
Love On Ice: 1 januari om 00.00 uur.
En vond je het gezellig?quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
Echt enorm trots op mezelf, ik ben naar de preparty geweest, of naja de niet meer officiele preparty, met allemaal mensen die elkaar al jaaaren kennen. En ik.
Ja en een beetje onwennig. Deze mensen zijn echt veteranen spelers en spelen eigenlijk niet meer en gaan vooral naar de anomaly's en verder doen ze niets meer.quote:
Klinkt als beetje apart maar wel leukquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en een beetje onwennig. Deze mensen zijn echt veteranen spelers en spelen eigenlijk niet meer en gaan vooral naar de anomaly's en verder doen ze niets meer.Terwijl ik juist een actieve speler ben die nog maar 2x bij een anomaly was. Maar uiteindelijk was het leuk, was ik trost en ga ik morgen ook wel naar de after. Of naja de niet officiele after. En normaal gesproken heb je er dan samen een hele dag spelen op zitten maar nu dus niet.
ja is ook gewoon een beetje lastig uit te leggen of wacht. Stel de grootste fokmeet ever wordt georganiseerd, Dan ben ik zeg maar de user die ook komt maar nog maar twee weken meepost in de ksc. Alleen van de ksc is er dan weer bijna niemand op die meet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt als beetje apart maar wel leuk
quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ja is ook gewoon een beetje lastig uit te leggen of wacht. Stel de grootste fokmeet ever wordt georganiseerd, Dan ben ik zeg maar de user die ook komt maar nog maar twee weken meepost in de ksc. Alleen van de ksc is er dan weer bijna niemand op die meet.
Dat is zwart wit maar daar komt het een heel klein beetje op neer,
Heb je nog iets gemerkt van de overstromingen?quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja en dan is het nog een belangrijk detail dat de fokmeet eigenlijk ook nog gecanceld is.
Thanks, en ja, kwam daar aanlopen en ben eerst een tijdje op een bankje gaan zitten moed verzamelen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja
Goed dat je het gedaan hebt. En belangrijkste lijkt me dat je het leuk vond
Nee, of naja ik heb het gezien vanuit de lucht, echt bizar groot stuk staat nog onder water. Maar in de stad gaat alles gewoon zijn gangetje. Behalve dan dat er geen metro's rijden. En het was vandaag 20 graden ofzo.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je nog iets gemerkt van de overstromingen?
Oh ben je toch in Valencia? Veel plezier!quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, of naja ik heb het gezien vanuit de lucht, echt bizar groot stuk staat nog onder water. Maar in de stad gaat alles gewoon zijn gangetje. Behalve dan dat er geen metro's rijden. En het was vandaag 20 graden ofzo.
Niets mis meequote:Op vrijdag 1 november 2024 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks, en ja, kwam daar aanlopen en ben eerst een tijdje op een bankje gaan zitten moed verzamelen.
Oh dat valt mee danquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, of naja ik heb het gezien vanuit de lucht, echt bizar groot stuk staat nog onder water. Maar in de stad gaat alles gewoon zijn gangetje. Behalve dan dat er geen metro's rijden. En het was vandaag 20 graden ofzo.
Goed gedaan.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks, en ja, kwam daar aanlopen en ben eerst een tijdje op een bankje gaan zitten moed verzamelen.
zien die er niet net zo uit als Fokkers?quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed gedaan.Kun je Ingressers van afstand herkennen?
Ja.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zien die er niet net zo uit als Fokkers?
nog steeds tof om jouw eens, al was het maar een paar minuten, gemeet te hebbenquote:
Oh wow dankjequote:Op vrijdag 1 november 2024 20:50 schreef Nizno het volgende:
Televisiegids:
Dear Christmas: 22 december om 20.30 uur.
Writing Around the Christmas Tree: 22 december om 22.30 uur.
Christmas on Ice: 23 december om 20.30 uur.
Christmas Ever After: 23 december om 22.30 uur.
Angels and Ornaments: 24 december om 18.05 uur.
It's Christmas, Eve: 24 december om 20.00 uur.
A Christmas Mission: 24 december om 21.45 uur.
Cancel Christmas: 24 december om 23.40 uur.
The Case For Christmas: 25 december om 01.35 uur.
Marry Me At Christmas: 25 december om 03.10 uur.
Christmas Cupcakes: 25 december om 04.35 uur.
A Bramble House Christmas: 25 december om 06.05 uur.
A Christmas Wish: 25 december om 07.25 uur.
Defending Santa: 25 december om 08.50 uur.
Holiday Road Trip: 25 december om 10.15 uur.
The Santa Suit: 25 december om 11.35 uur.
Christmas In Evergreen: 25 december om 13.10 uur.
Christmas in Evergreen: Letters To Santa: 25 december om 14.45 uur.
Christmas in Evergreen: Tidings of Joy: 25 december om 16.20 uur.
Christmas In Evergreen: Bells Are Ringing: 25 december om 18.05 uur.
A Christmas Bride: 25 december om 20.00 uur.
Loving Christmas: 25 december om 21.45 uur.
Hearts Of Christmas: 25 december om 23.45 uur.
Coming Home For Christmas: 26 december om 01.30 uur.
The Christmas Cottage: 26 december om 03.00 uur.
Christmas Jars: 26 december om 04.25 uur.
Loving Christmas: 26 december om 05.50 uur.
Christmas Lodge: 26 december om 07.15 uur.
Christmas On The Bayou: 26 december om 08.40 uur.
The Christmas Switch: 26 december om 10.00 uur.
Finding Father Christmas: 26 december om 11.35 uur.
Engaging Father Christmas: 26 december om 13.10 uur.
Marrying Father Christmas: 26 december om 14.45 uur.
A Gift For Christmas: 26 december om 16.20 uur.
A Gift For Christmas 2: 26 december om 18.15 uur.
Sleigh Bells Ring: 26 december om 20.00 uur.
Trading Christmas: 26 december om 21.45 uur.
The Christmas Contract: 26 december om 23.40 uur.
Christmas Unwrapped: 27 december om 20.30 uur.
Love Always, Santa: 27 december om 22.30 uur.
Dashing Through the Snow: 28 december om 20.30 uur.
My Christmas Inn: 28 december om 22.30 uur.
Double Holiday: 29 december om 20.30 uur.
Christmas Tree Lane: 29 december om 22.30 uur.
Christmas In Montana: 30 december om 20.30 uur.
Hitched for the Holidays: 30 december om 22.30 uur.
The Santa Squad: 31 december om 18.00 uur.
The Mistletoe Inn: 31 december om 20.00 uur.
A New Year's Resolution: 31 december om 22.00 uur.
Love On Ice: 1 januari om 00.00 uur.
Een beetje ongemakkelijk op een afstandje van elkaar naar de grond staren?quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.Ze lijken een beetje op Fokkers.
Sommige welquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ohjee, heb je iets verkeerds gezegdquote:
Vroegah was men in paniek als MSN het niet deed. Mooie tijden waren datquote:
heb nog wel met Fokkers MSN sessies gehadquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Vroegah was men in paniek als MSN het niet deed. Mooie tijden waren dat
Ja dat zie ik.quote:
MSNquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Vroegah was men in paniek als MSN het niet deed. Mooie tijden waren dat
Hoorde van de week dat het al weer 10 jaar geleden is dat ze daar helemaal mee zijn gestoptquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb nog wel met Fokkers MSN sessies gehad
langggg geledennn
Dat heb ik gehad tot ik niet anders meer kon dan overstappen naar msnquote:
klopt, was ook iets van 2012, net voor de MSN doodquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoorde van de week dat het al weer 10 jaar geleden is dat ze daar helemaal mee zijn gestopt
Ja datzelfde geldt eigenlijk een beetje voor de gebruikers van hyves die naar Facebook gingen. Voor hyves was er trouwens Cu2. Benieuwd of users dat kennenquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:58 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dat heb ik gehad tot ik niet anders meer kon dan overstappen naar msn
sommigen die ik op Hyves had heb ik nooit meer teruggevondenquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja datzelfde geldt eigenlijk een beetje voor de gebruikers van hyves die naar Facebook gingen. Voor hyves was er trouwens Cu2. Benieuwd of users dat kennen
Ik snap dat tot op de dag van vandaag nog steeds niet. Het was mega populair maar men deed het voorkomen alsof het een doodlopende zaak was. Skype nam de zooi over.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoorde van de week dat het al weer 10 jaar geleden is dat ze daar helemaal mee zijn gestopt
Ja had ik ookquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja datzelfde geldt eigenlijk een beetje voor de gebruikers van hyves die naar Facebook gingen. Voor hyves was er trouwens Cu2. Benieuwd of users dat kennen
Het werd op gegeven moment wel beetje teveel glitterplaatjes en zulksquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommigen die ik op Hyves had heb ik nooit meer teruggevonden
Hyves nooit veel mee gedaan, maarja fomoquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Het werd op gegeven moment wel beetje teveel glitterplaatjes en zulks
Tuurlijk ken ik cu2, met die fameuze vragenlijstquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |