Bedoel je serieus Eminem? DJ Shadow zul je niet bedoelen. Die lijkt te zijn afgevoerdquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:20 schreef Tussle266 het volgende: [..] House of pain, Cypress en ik verwacht dat Schemer toegevoegd wordt.
Gezien de Genesis-ontwikkelingen lijkt dat me niet onmogelijk. Die met Labi, die over de spaghetti van mama of die waar hij zichzelf de Coca-Cola onder de witte rappers vindt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bedoel je serieus Eminem? DJ Shadow zul je niet bedoelen. Die lijkt te zijn afgevoerd
Dat zou wel een nieuw dieptepunt zijn. Kan me ook niet herinneren ooit Eminem gehoord te hebben op Kinkquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Gezien de Genesis-ontwikkelingen lijkt dat me niet onmogelijk. Die met Labi, die over de spaghetti van mama of die waar hij zichzelf de Coca-Cola onder de witte rappers vindt.
Die met Labi stond al op de keuzelijst, maar volgens mij nooit in de lijst. Die andere waren er nieuw bij.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat zou wel een nieuw dieptepunt zijn. Kan me ook niet herinneren ooit Eminem gehoord te hebben op Kink
Hahaha, My Name Is en The Real Slim Shady.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze cryptische omschrijvingen snap ik niet. Ja, die spaghetti wel, maar Labi en cola, tsja.
Nee, daarvoor is de lijst 475 nummers te kort.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
the 1975 zal ook wel niet langskomen
quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is de lijst 475 nummers te kort.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:56 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dacht even dat ik op de verkeerde zender was ingeschakeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dit is wel ver genoeg weg om aan te nemen dat er nog eentje komt de komende week.quote:
Ja, dat gevoel deel ik niet per se. Ik vind The 1975 ook vrij saai bij meer nummers. Doe liever 10 verschillende bands voor 10x de Foo's.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:34 schreef Gretzl het volgende:
Zou zo 20+ FF of PJ in willen ruilen voor een grote hoeveelheid 1975
Zullen van 4 naar 2 gaan. I Wanna Be Adored hoogste danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |