SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dus nu ga je straks elke dag naar deze toe? Misschien kun je ook om een voorraadje vragen die je in de vriezer kunt leggen als het te veel regent zodat je niet naar buiten hoeftquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echt lekker waren ze
Ze hadden paar jaar terug eentje in het centrum zeg maar maar die is weg
Nee denk om de dag.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu ga je straks elke dag naar deze toe? Misschien kun je ook om een voorraadje vragen die je in de vriezer kunt leggen als het te veel regent zodat je niet naar buiten hoeft
quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:08 schreef bitterbal het volgende:
mijn dag is al bijna voorbij en bij jullie is het pas 11 uur
En ik heb HONGER.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Over een week weten ze blindelings je huisje te vindenquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee denk om de dag.
ja ga ik vragen. of misschien willen ze wel bezorgen
Nog geen lunchtijd, nog niet eens halverwege de werkdagquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Tot Pasen vriendjequote:Op vrijdag 1 november 2024 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eurofleur genot
MEDEDELING:
HET KERSTSEIZOEN IS OFFICIEEL BEGONNEN, IK HERHAAL HET KERSTSEIZOEN IS OFFICIEEL BEGONNEN.
![]()
![]()
oke doei weer hard aan de arbeid
De dag begint netquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog geen lunchtijd, nog niet eens halverwege de werkdag
Ik heb nu al ontzettende trek.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog geen lunchtijd, nog niet eens halverwege de werkdag
Dudjequote:Op vrijdag 1 november 2024 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eurofleur genot
MEDEDELING:
HET KERSTSEIZOEN IS OFFICIEEL BEGONNEN, IK HERHAAL HET KERSTSEIZOEN IS OFFICIEEL BEGONNEN.
![]()
![]()
oke doei weer hard aan de arbeid
Gewoon even een naar het oosten reizen, daar is het wel al lunchtijdquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb nu al ontzettende trek.
Jaquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze heb je vast al gelezen
https://nos.nl/artikel/25(...)e-kennis-op-een-plek
Ik duim voor je !quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Had eerder van de week al contact gehad met de huisarts, of ze me vandaag wilde aanmelden.
Ik zou automagisch een bericht moeten krijgen als de huisarts dat heeft gedaan.
En dan duimen dat ik word geselecteerd
we hopen met je meequote:Op vrijdag 1 november 2024 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Had eerder van de week al contact gehad met de huisarts, of ze me vandaag wilde aanmelden.
Ik zou automagisch een bericht moeten krijgen als de huisarts dat heeft gedaan.
En dan duimen dat ik word geselecteerd
Thanksquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |