abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215434764
Ik heb bijna twee jaar een relatie gehad met mijn ex en ze heeft het van de ene op de andere dag uitgemaakt.

Het is eerder dit jaar als eens uitgeweest van april tot mei ongeveer. De problemen die zich toen voordeden lagen bij mij en deze heb ik allemaal aangepakt en het ging heel goed. We zaten beide op een roze wolk.

Van de ene op de andere dag heeft ze het uitgemaakt met de reden dat wij toch te verschillend zijn. Terwijl die verschillen onze relatie juist sterk maakte en wij daardoor elkaar aanvulde. Ze vond me nog wel leuk, lief en aantrekkelijk. Het lag niet aan mij maar volledig aan haar gaf ze aan. Toen ze het uitmaakte was ze ijskoud zonder emotie. Dit had ik ook nog nooit eerder bij haar gezien.

De dagen ervoor hebben wij nog leuke dingen met elkaar gedaan en flirte we nog volop met elkaar. Het idee was om eind dit jaar te gaan samen wonen. Dat is de reden dat het zo moeilijk maakt. Binnen 24 uur de relatie verbreken van twee jaar en dan niks meer laten horen.
pi_215434793
Ja, shit happens
Sicker than your average.
pi_215434811
Dat is kut man!

Waarschijnlijk is zij er al veel langer mee bezig geweest zonder het aan jou te laten weten (misschien hoopte ze nog op een verbetering) en is het voor haar minder abrupt dan voor jou.

Sterkte, verwijt jezelf vooral niets.
pi_215434815
Boeie .... Next
pi_215434884
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:08 schreef DJKoster het volgende:
Dat is kut man!

Waarschijnlijk is zij er al veel langer mee bezig geweest zonder het aan jou te laten weten (misschien hoopte ze nog op een verbetering) en is het voor haar minder abrupt dan voor jou.

Sterkte, verwijt jezelf vooral niets.
Dit is meestal wat het is ja. Klinkt wel erg koud om het dan zo plotseling, kortaf en bot af te kappen. Ze mag in dat geval wel wat meer empathie en communicatiekskills aanleren. Misschien maar voor beter, al zal je dat wellicht pas veel later achteraf zo kunnen zien/voelen.

Sterkte met je verwerkingsperiode. Daarna weer terug op het paard en hopelijk vind je iemand die beter bij je past met wel die skills. En veder maar gewoon aannemen wat ze zegt: het ligt niet aan jou. Dus proberen ook los te laten of je zelf iets anders had kunnen doen. Maak je alleen jezelf maar gek mee en helpt je niet verder.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_215434885
Zij heeft waarschijnlijk een heel proces doorgemaakt waar jij geen weet van hebt, maar geen zorgen, nu mag je je eigen proces doormaken, op eigen tempo!
-nee-
  vrijdag 1 november 2024 @ 09:18:36 #7
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215434888
Zo plotseling is het niet.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215434925
Het is natuurlijk niet helemaal plotseling. Jullie hadden een paar maanden geleden ook al een break. Dat het daarna een tijd goed ging, wil niet zeggen dat het ook goed zat.

Ik denk dat je blij mag zijn dat ze zo duidelijk is en niet nog een tijd gaat lopen twijfelen, aantrekken en afstoten, wel/niet verder willen, etcetera. Daar hou je zelf alleen maar hoop door, die straks alsnog de bodem in geslagen wordt.

Het is uit, je moet alleen verder. Dat is kut. Dompel je even onder in je teleurstelling en verdriet, niet te lang, pak je leven op en maak er iets van!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215434976
Het is maar voor je, maar als het gevoel voor haar langzaam is veranderd - waar het wel op lijkt - kan ze beter eerlijk zijn en de relatie beëindigen. Zo te lezen rommelde het al eerder en dat was natuurlijk ook niet voor niets zo. Voor jou leek het of jullie over de hobbel heen waren, bij haar lijkt dat anders te zijn geweest.

Sterkte.
(Un)masking for the greater good.
pi_215435048
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:18 schreef Marsenal het volgende:
Zij heeft waarschijnlijk een heel proces doorgemaakt waar jij geen weet van hebt, maar geen zorgen, nu mag je je eigen proces doormaken, op eigen tempo!
Een paar dagen voordat ze het uitmaakte zei ze nog hoe gelukkig ze was met onze relatie en dat het zo goed ging. Ik snap dan niet dat je dat soort dingen dan nog zegt.
  vrijdag 1 november 2024 @ 09:43:08 #11
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_215435055
Dat kan je zo hebben. Die roze wolk na de eerste breuk was bij haar waarschijnlijk toch niet zo roze als je dacht.

Blijft kut. Sterkte ermee, ik hoop dat je er niet te lang in blijft hangen.
  vrijdag 1 november 2024 @ 09:44:56 #12
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_215435067
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:42 schreef Aapje0.0 het volgende:

[..]
Een paar dagen voordat ze het uitmaakte zei ze nog hoe gelukkig ze was met onze relatie en dat het zo goed ging. Ik snap dan niet dat je dat soort dingen dan nog zegt.
Het heeft echt geen nut om te lang over dat soort dingen te blijven nadenken. Niet dat je er nu meteen mee moet stoppen, het is net gebeurd dus je bent uiteraard compleet van slag, maar je ziet vaak dat mensen niet verder kunnen omdat ze het geen afsluiting kunnen geven. En dan hopen ze dat nog 1 goed gesprek met de ex die closure wel geeft, maar dat gaat niet gebeuren, dat zeg ik alvast maar.

Het is voorbij. En jij komt er wel weer overheen.
pi_215435228
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:44 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Het heeft echt geen nut om te lang over dat soort dingen te blijven nadenken. Niet dat je er nu meteen mee moet stoppen, het is net gebeurd dus je bent uiteraard compleet van slag, maar je ziet vaak dat mensen niet verder kunnen omdat ze het geen afsluiting kunnen geven. En dan hopen ze dat nog 1 goed gesprek met de ex die closure wel geeft, maar dat gaat niet gebeuren, dat zeg ik alvast maar.

Het is voorbij. En jij komt er wel weer overheen.
Het vervelende is dat ik haar nog regelmatig tegen ga komen, daar kan ik helaas niks aan veranderen. Het gaat ook binnen aanzienbare tijd zijn dat we op een feestje zijn met veel alcohol.

Ik probeer het sinds dag 1 al zo goed mogelijk te accepteren en dicht bij mijzelf te blijven om deze momenten makkelijker voormijzelf te maken als ik haar weer zie.
pi_215435248
Hoe had je het anders voorgesteld? van de een op andere week?
pi_215435380
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 10:10 schreef Aapje0.0 het volgende:

[..]
Het vervelende is dat ik haar nog regelmatig tegen ga komen, daar kan ik helaas niks aan veranderen. Het gaat ook binnen aanzienbare tijd zijn dat we op een feestje zijn met veel alcohol.
Dat is een keuze.
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 10:31:50 #16
5428 crew  miss_sly
pi_215435396
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 10:10 schreef Aapje0.0 het volgende:

[..]

Ik probeer het sinds dag 1 al zo goed mogelijk te accepteren en dicht bij mijzelf te blijven om deze momenten makkelijker voormijzelf te maken als ik haar weer zie.
Feestjes zijn een keuze, dus daar hoef je niet (allebei) heen als dat voor nu even beter voelt.
Wat zijn andere gelegenheden waar je niets aan kunt veranderen en je haar tegen gaat komen?
pi_215435423
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2024 10:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Feestjes zijn een keuze, dus daar hoef je niet (allebei) heen als dat voor nu even beter voelt.
Wat zijn andere gelegenheden waar je niets aan kunt veranderen en je haar tegen gaat komen?
We zitten op de zelfde sportclub.
  vrijdag 1 november 2024 @ 10:38:29 #18
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_215435445
Ze heeft een ander gevonden
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_215435510
quote:

[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Niet te lang over nadenken, je gaat er toch niet achterkomen waarom ze in zo'n laatste periode doet wat ze heeft gedaan. Het is allemaal niet best, maar een relatie beeindigen terwijl je één van de twee dat niet wilde, is altijd een puinhoop. Als je nu gefrustreerd er over raakt maak je alleen maar nog meer kapot.

Dat je haar nog vaak gaat tegenkomen is lastig. Naar een feestje gaan waarvan je weet dat zij er ook is, is een keuze. Er komen nog honderden feestjes, je kan er best een paar skippen.
-nee-
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 10:55:50 #20
5428 crew  miss_sly
pi_215435591
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 10:35 schreef Aapje0.0 het volgende:

[..]
We zitten op de zelfde sportclub.
En daarbij is het onmogelijk elkaar niet te zien?
Wat is het voor sport?
pi_215436441
quote:

[..]
Kennelijk had ze de behoefte tegen je te liegen of kon iig niet met jou bepaalde problemen of negatieve gevoelens bespreken ...

Ook dat is vooral een teken dat die relatie niet zo goed is.

Tevens is het gevaar op zoiets eerder groter als een partner zelf altijd enkel de positieve kanten wil zien en de relatie als “op een roze wolk” beschrijft.
In een goede relatie moet je juist ook de mindere tijden samen doorstaan en liggen problemen nooit ‘enkel aan de zijde van één persoon’
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Spellchecker vrijdag 1 november 2024 @ 12:51:31 #22
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215436619
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:03 schreef Aapje0.0 het volgende:
Ik heb bijna twee jaar een relatie gehad met mijn ex en ze heeft het van de ene op de andere dag uitgemaakt.

Het is eerder dit jaar als eens uitgeweest van april tot mei ongeveer. De problemen die zich toen voordeden lagen bij mij en deze heb ik allemaal aangepakt en het ging heel goed. We zaten beide op een roze wolk.

Van de ene op de andere dag heeft ze het uitgemaakt met de reden dat wij toch te verschillend zijn. Terwijl die verschillen onze relatie juist sterk maakte en wij daardoor elkaar aanvulde. Ze vond me nog wel leuk, lief en aantrekkelijk. Het lag niet aan mij maar volledig aan haar gaf ze aan. Toen ze het uitmaakte was ze ijskoud zonder emotie. Dit had ik ook nog nooit eerder bij haar gezien.

De dagen ervoor hebben wij nog leuke dingen met elkaar gedaan en flirte we nog volop met elkaar. Het idee was om eind dit jaar te gaan samen wonen. Dat is de reden dat het zo moeilijk maakt. Binnen 24 uur de relatie verbreken van twee jaar en dan niks meer laten horen.
Dan heeft ze het net op tijd uitgemaakt.

Beter nu dan over een paar weken na een verhuizing.

Sterkte!
pi_215436812
Oh, zo'n dramarelatie met aantrekken en afstoten.
Kappen en weer verder.
En wis elkaars nummer.
pi_215437189
1 iemand zat er in ieder geval niet op een "roze wolk".
pi_215437253
quote:
Toen ze het uitmaakte was ze ijskoud zonder emotie. Dit had ik ook nog nooit eerder bij haar gezien.
Ze heeft al een ander.
pi_215437769
Plotseling? Pats Boem is het uit? Of je hebt haar eerdere signalen niet opgepikt.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_215438304
ik zou er wat van zeggen, meestal heb je toch 1 maand opzegtermijn?
pi_215438372
Gewoon weer lekker zuipen dus _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:53:30 #29
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215438465
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:18 schreef Puzzie het volgende:
Zo plotseling is het niet.
Plotseling in wat zichtbaar is voor hem. Maar het proces is voor haar al eerder gestart. De meeste vrouwen doen dit niet over een nacht ijs.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:54:49 #30
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215438483
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Plotseling in wat zichtbaar is voor hem. Maar het proces is voor haar al eerder gestart. De meeste vrouwen doen dit niet over een nacht ijs.

Dat ligt dan ook aan TS zelf
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215438502
quote:
Binnen 24 uur de relatie verbreken van twee jaar en dan niks meer laten horen.
Dat is meestal wel beter dan nog een beetje aanmodderen met communicatie. Neem wat tijd om het te verwerken, dat zal ook veel vragen en de behoefte aan vragen wegnemen.
  Vis een optie? vrijdag 1 november 2024 @ 15:57:27 #32
70532 loveli
N
pi_215438508
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is al een keer uit geweest.
crap in = crap out
pi_215438931
quote:
... met de reden dat wij toch te verschillend zijn. Terwijl die verschillen onze relatie juist sterk maakte en wij daardoor elkaar aanvulde.
Die opmerking maakt het misschien wel interssant als je ook uitlegt wat dan precies "die verschillen" waren, die je zelf ook lijkt te erkennen?

Natuurlijk kun jij wel stellen te vinden dat die 'de relatie versterkten', mar als je partner dat niet vond, is dat toch ook wel iets dat je moet accepteren; dat zij daarin misschien dat anders kan zien, en iets voor haar een groter probleem kan zijn dan voor jou?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_215438963
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:54 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Of aan beide. Hij pikt de signalen niet op en zij kan slecht communiceren.
pi_215439044
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2024 10:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En daarbij is het onmogelijk elkaar niet te zien?
Wat is het voor sport?
Iets met alcohol.
  vrijdag 1 november 2024 @ 17:03:48 #36
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215439062
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 10:38 schreef Scorpie het volgende:
Ze heeft een ander gevonden
Dat weet je niet.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 1 november 2024 @ 17:26:18 #37
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_215439227
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 17:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat weet je niet.
Klopt maar alle seinen staan op groen hiervoor.

@TS binnen nu en een maand zie je haar met een ander
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_215439343
Het is vaak dat als een van de twee (meestal is dat de man) zegt dat het uit het niets komt dat deze dan de voelsprieten niet helemaal goed afgesteld had staan.

Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit. Ignorance is bliss, dus in plaats van dat jij de laatste maanden ook al voelde aankomen dat het fout ging heb je tot op het eind je zeker kunnen voelen in deze relatie. Ook wat waard.

Voor nu: Tinder aanslingeren en wat rebounds. En dan als je je realiseert dat je ex ook in jouw hoofd passé is, dan is er weer ruimte voor een ander.

En ik zou gewoon een leuke meid meenemen naar dat feestje. Al was het maar om te voorkomen dat je gaat hopen op een gezellig samenzijn met haar na afloop. Hoop moet je snel uitbannen, dat is vrijwel altijd uitgestelde teleurstelling.
pi_215439348
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 10:29 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dat is een keuze.
Idd, TS weet nu al dat dit uit de hand gaat lopen. Colaatje dus.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  vrijdag 1 november 2024 @ 18:57:48 #40
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215440034
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 17:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Klopt maar alle seinen staan op groen hiervoor.

@:TS binnen nu en een maand zie je haar met een ander
Hoeft niet zo te zijn. Ik heb wel eens een relatie beëindigend terwijl er helemaal niet een ander was.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 1 november 2024 @ 19:17:53 #41
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215440263
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 18:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hoeft niet zo te zijn. Ik heb wel eens een relatie beëindigend terwijl er helemaal niet een ander was.
Juist ja. Rare aannames altijd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 1 november 2024 @ 19:20:04 #42
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215440287
Nou, wat uniek. Een relatie gaat uit :')

Niks is duurzaam en voor altijd, live with it .
Le Diable
  vrijdag 1 november 2024 @ 19:49:35 #43
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215440771
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2024 16:49 schreef HSG het volgende:

[..]
Of aan beide. Hij pikt de signalen niet op en zij kan slecht communiceren.
Of misschien kan ze prima communiceren.
TS zegt :'De problemen die zich toen voordeden lagen bij mij en deze heb ik allemaal aangepakt' .
Waardoor ze in zijn beleving weer verder op hun roze wolk konden zweven.

Problemen komen niet zomaar ineens uit de lucht vallen , dat suddert vaak al langer voordat het misgaat.
Daarnaast: Eén maand om je problemen aan te pakken lijkt mij persoonlijk 'wat' kort.

Misschien kon ze de periode voor die eerste keer dat het uitging toch niet helemaal vergeten omdat er situaties zijn geweest , of bepaald gedrag van hem in het algemeen en/of naar haar wat haar aan het denken heeft gezet en waardoor ze uiteindelijk toch deze beslissing heeft moeten nemen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215440835
Kan zijn dat je een buikje hebt of uit je muil stinkt.
Vakman pur sang
pi_215441714
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 19:49 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Of misschien kan ze prima communiceren.
TS zegt :'De problemen die zich toen voordeden lagen bij mij en deze heb ik allemaal aangepakt' .
Waardoor ze in zijn beleving weer verder op hun roze wolk konden zweven.

Problemen komen niet zomaar ineens uit de lucht vallen , dat suddert vaak al langer voordat het misgaat.
Daarnaast: Eén maand om je problemen aan te pakken lijkt mij persoonlijk 'wat' kort.

Misschien kon ze de periode voor die eerste keer dat het uitging toch niet helemaal vergeten omdat er situaties zijn geweest , of bepaald gedrag van hem in het algemeen en/of naar haar wat haar aan het denken heeft gezet en waardoor ze uiteindelijk toch deze beslissing heeft moeten nemen.
Dat zou ook allemaal kunnen. Punt is dat wij alleen het verhaal van TS kennen en zou zijn ex hier ook haar verhaal op moeten schrijven om een duidelijk beeld te kunnen schetsen.
  vrijdag 1 november 2024 @ 20:53:26 #46
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215441942
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2024 20:39 schreef HSG het volgende:

[..]
Dat zou ook allemaal kunnen. Punt is dat wij alleen het verhaal van TS kennen en zou zijn ex hier ook haar verhaal op moeten schrijven om een duidelijk beeld te kunnen schetsen.
Hoezo? Wij reageren in principe toch altijd op wat mensen hier posten en waarvan we (vaak) maar één kant van het verhaal lezen? :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215441975
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 20:53 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Hoezo? Wij reageren in principe toch altijd op wat mensen hier posten en waarvan we (vaak) maar één kant van het verhaal lezen? :P
Klopt maar in dit geval is het een uitzondering gezien TS met "het is plotseling uit" verhaal aankomt en wij allerlei aannames maken. ;)
  vrijdag 1 november 2024 @ 20:56:46 #48
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215441995
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2024 20:55 schreef HSG het volgende:

[..]
Klopt maar in dit geval is het een uitzondering gezien TS met "het is plotseling uit" verhaal aankomt en wij allerlei aannames maken. ;)
Nee hoor, die doet hij zelf al
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215442004
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 20:56 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Nee hoor, die doet hij zelf al
Ook hij. Daarom moet zijn ex even haar verhaal hier komen vertellen.
pi_215442082
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:54 schreef Puzzie het volgende:

[..]
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')