SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 01-11-2024 06:02:43 ]![]()
Goeie TT.
en @kree Ik weet waar je dit mooie stuk kan ophalen: Random Pics van de Dag #848
Blijf me verbazen over de suggesties die ik hier krijg. Zit totaal geen algoritme in.Lach met een schone bips![]()
Allemaal naakte vrouwen zekersquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan hebbie die uitstaan, maar soms komt er wel wat grappigs voorbij
Die zie ik al genoegCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nee te weinig..... Dat is echt incidenteel. Jammer wel.......quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Allemaal naakte vrouwen zekers
Die zie ik al genoegLach met een schone bips![]()
Dat kan nooit genoeg zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Allemaal naakte vrouwen zekers
Die zie ik al genoeg![]()
Weet je dat wel zeker?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat kan nooit genoeg zijn
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hoe oud is bloot-opa?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:01 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
wat bezielt je als ""journalist"" om zo'n titel te plaatsen?![]()
![]()
dat lijkt me in Indonesie geen goed ideequote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:01 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zo is het niet gegaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:01 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
*this message was cleared by the indonesian law department*Lach met een schone bips![]()
age is just a numberquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, 60 jaar. Is ook wel erg oudSame shit, different day
SC hopper present![]()
Niet naar Bali gaan en niet naakt lopenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
Naar Bali gaan en niet naakt lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Duurde even, maar speciaal voor jou. Niet mijn smaak maar moest zoeken naar een dame waarvan ik denk dat je die wel kan waarderen: VrijMiBabes #147 (not very sfw!)quote:Lach met een schone bips![]()
Gefeliciteerd aequeMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Die is wel wat aan de jonge kant opzichquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Duurde even, maar speciaal voor jou. Niet mijn smaak maar moest zoeken naar een dame waarvan ik denk dat je die wel kan waarderen: VrijMiBabes #147 (not very sfw!)![]()
Ze is 37, nu wel goed?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die is wel wat aan de jonge kant opzichLach met een schone bips![]()
Puntige schouders welquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Duurde even, maar speciaal voor jou. Niet mijn smaak maar moest zoeken naar een dame waarvan ik denk dat je die wel kan waarderen: VrijMiBabes #147 (not very sfw!)
Voor mij ook wel beetje te skinny eerlijk gezegd, maar leuk koppie wel verder. Dacht vind de frietschotel wel leukquote:
Lach met een schone bips![]()
POSTFAALquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
De blik van die vrouw links naast de paal
/edit: zelffaal
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2024 23:17:36 ]![]()
Hahah die gast met die camcorderquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
VrijMiBabes #147 (not very sfw!)
De blik van die vrouw links naast de paal![]()
![]()
Ja, link opent niet automatisch plaatje.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
POSTFAAL
/edit: zelffaal
Als het blond is, vind de frietschotel het volgens mij al snel leukquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voor mij ook wel beetje te skinny eerlijk gezegd, maar leuk koppie wel verder. Dacht vind de frietschotel wel leuk
Gast we posten hier mooie dames en kom jij met gay bad shit in Spanje......quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:17 schreef mario390 het volgende:
halloween bij bb spanie
[ afbeelding ]
Ik heb maar één blonde ex. Die was wel gelijk platinablond, dat dan weer welquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als het blond is, vind de frietschotel het volgens mij al snel leuk![]()
![]()
Dan hedde da nie slecht gedaan, van je ex insta ook al op fok: VrijMiBabes #181 (not very sfw!)quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb maar één blonde ex. Die was wel gelijk platinablond, dat dan weer welLach met een schone bips![]()
nee niet gay dat is halloween nacht bij bbquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast we posten hier mooie dames en kom jij met gay bad shit in Spanje......![]()
Ja bareback halloween klinkt ineens veel beter jaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niet gay dat is halloween nacht bij bb
Waar zijn de vampieren?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:17 schreef mario390 het volgende:
halloween bij bb spanie
[ afbeelding ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Bolkquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarom op laatste uur van de maand nog bolken? WeirdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Brunettes zijn soms ook best leuk
Vierkante schouders wel
Wakkerquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
de zijn wakker nu om dat livegala is![]()
Eng!
Paniek!
Peeuw!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hebben ze al bloed gedronken?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
de zijn wakker nu om dat livegala isCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Waarom in hemelsnaam geen mooie manquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Vierkante schouders wel
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Enge moedervlek op haar arm, zou niet rakenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Vierkante schouders wel![]()
Indringende ogen wel, denk die wil je niet boos zienquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Vierkante schouders wel
Huh, waar? Heb je niet gewoon een vlek op je beeldscherm?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Enge moedervlek op haar arm, zou niet rakenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Alleen maar meisjes ?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:24 schreef mario390 het volgende:
de meisjes hebben al bang werden nu geschrickt elke moet daar door
Wat is er mis met deze wereldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ow ja. Zouden die ook tussen de VrijMiBabes staan?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam geen mooie manCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Noooouuuuu, niet de hele wereld afrekenen op iemand die meisjes zegt he?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alleen maar meisjes ?
Wat is er mis met deze wereld
Was maar een geintje, zou keihard raken, maar ik denk dat ik de ingang niet eens haalquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, waar? Heb je niet gewoon een vlek op je beeldscherm?![]()
nee niet nur, maar de hebben het meeste bangquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alleen maar meisjes ?
Wat is er mis met deze wereld![]()
Wow, dat is wel heel snel danquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Was maar een geintje, zou keihard raken, maar ik denk dat ik de ingang niet eens haal
Hoe ga je dan keihard raken?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Was maar een geintje, zou keihard raken, maar ik denk dat ik de ingang niet eens haal
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow ja. Zouden die ook tussen de VrijMiBabes staan?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
"zou"quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoe ga je dan keihard raken?![]()
Jij snapt het nietquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Noooouuuuu, niet de hele wereld afrekenen op iemand die meisjes zegt he?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat doen mannen vakerquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:28 schreef mario390 het volgende:
de monsters zijn echt eklig, ze geven
ekliges eten, spuiten met klige dingen
quote:Die monsters die geven die meisjes... Wat valt er niet aan te snappen?quote:Lach met een schone bips![]()
Hij kijkt BB Spanjequote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Die monsters die geven die meisjes... Wat valt er niet aan te snappen?
Er lopen daar jongens en meisjesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ow jeetje, dacht dat het echt wasquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij kijkt BB Spanje
Er lopen daar jongens en meisjes
Heel hard spuiten?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoe ga je dan keihard raken?
Waar zijn deze monstersquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Die monsters die geven die meisjes... Wat valt er niet aan te snappen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Las jij ook "spuiten met kleine dingen"?
U riep?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Las jij ook "spuiten met kleine dingen"?
Wel asociaal dat ze bij BB Spanje gewoon feest vieren terwijl het land in rouw is @mario390Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Captain?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ow ik dacht verfrommelde tissuesquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik was afgeleid door de slagroom
En we weten allemaal waarom mannen tissues verfrommelenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Om hun tranen mee weg te vegen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ik dacht verfrommelde tissues
En we weten allemaal waarom mannen tissues verfrommelen
Ze huilen dan wel op een ietwat vreemde plekquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Om hun tranen mee weg te vegen?
Nu ben ik benieuwd?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ik dacht verfrommelde tissues
En we weten allemaal waarom mannen tissues verfrommelenLach met een schone bips![]()
Man met poes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Als er geen handdoeken of sokken rechtop tegen de verwarming aan staan ben je gewoon geen echte man lijkt mequote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
Echte mannen doen het zonder tissues
Die geven een tissue aan de vrouwquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
Echte mannen doen het zonder tissues
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Man met poes!Die poes mag wel eens geschoren wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die geven een tissue aan de vrouw![]()
![]()
Zo zijn ze, een beetje vreemdquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze huilen dan wel op een ietwat vreemde plek
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:33 schreef greysbones het volgende:
Wel asociaal dat ze bij BB Spanje gewoon feest vieren terwijl het land in rouw is @:Mario390Touché
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Wij mannen verbloemen dat geluk niet, nou moet ik zeggen veel vrouwen ook niet en dan is een handdoek eroverheen om te slapen vaak ook niet meer genoeg... Eigenlijk zijn we niet heel verschillendquote:
Lekker sliepequote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu zo lekker sliepe, morgen nog dagje werken en dan weekend![]()
Slaap lekker!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu zo lekker sliepe, morgen nog dagje werken en dan weekend
Nee ik ga echt lekker sliepe en niet hierop inquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:44 schreef mario390 het volgende:
zij moest de darme heruitnehmen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is nur halloween showquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee ik ga echt lekker sliepe en niet hierop in![]()
Dat boeit niemand toch?quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik zag kinderen verkleed langs de deuren gaan vanavond. Laat dat Halloween maar lekker in Amerika.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En dan 11 november weer bedelen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag kinderen verkleed langs de deuren gaan vanavond. Laat dat Halloween maar lekker in Amerika.Iedereen is een kutlultrut
Naja, zo lang ze mij er maar niet mee lastig vallen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag kinderen verkleed langs de deuren gaan vanavond. Laat dat Halloween maar lekker in Amerika.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zit in de genen, vraag maar aan je Muttiequote:Iedereen is een kutlultrut
Vond het daar ook altijd drama. Licht op onze veranda bleef daarom uit met Halloween.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag kinderen verkleed langs de deuren gaan vanavond. Laat dat Halloween maar lekker in Amerika.
Erger me trouwens kapot aan Nederlanders die “Helloween” zeggen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bouwe?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ooohhh daar ging iets mis met strepen.quote:
Maar ik ga met je mee!
Nee joh😂🤩quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:01 schreef Dotteke het volgende:
@:Mickytjuh ben je hier ook geweest? https://www.telegraaf.nl/(...)ij-het-is-gigantisch
Ik moest gewoon werkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
PrimaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dat is engquote:Op vrijdag 1 november 2024 00:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kijk uoutube over danse macabreIedereen is een kutlultrut
Ik bedoel maarquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:17 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ]
even voor het nageslacht eerste punten en eerste plaats in de laatste maand van de telling
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Was gezegd dat het toch naar de fok!servers zou gaan toch?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik weet van niks maar ik krijg ook niks mee doorgaansquote:Op vrijdag 1 november 2024 00:19 schreef sp3c het volgende:
Was gezegd dat het toch naar de fok!servers zou gaan toch?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nah gewoon de prullenbak in.quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:19 schreef sp3c het volgende:
Was gezegd dat het toch naar de fok!servers zou gaan toch?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
het zou wel immens jammer zijn als het zou verdwijnenquote:Op vrijdag 1 november 2024 00:19 schreef sp3c het volgende:
Was gezegd dat het toch naar de fok!servers zou gaan toch?
en mycroft ook(oh die staat op FOK!)
![]()
Dacht ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Yup al ga er maar van uit dat Sintmaarten en rommelpotterij verdwijnt.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En je link is geen screenshot, dus wordt weer bijgewerktquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
is niet inclusief genoegquote:Op vrijdag 1 november 2024 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yup al ga er maar van uit dat Sintmaarten en rommelpotterij verdwijnt.![]()
volgens mij nietquote:Op vrijdag 1 november 2024 00:23 schreef Sally het volgende:
[..]
En je link is geen screenshot, dus wordt weer bijgewerkt![]()
Have fun
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:24 schreef devzero het volgende:
Groetjes van uit het theater. Zo Hans en Grietje opera (gebaseerd op originele verhaal van Grimm)♡♡♡♡![]()
En te Nederlands.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Halloween versiequote:Op vrijdag 1 november 2024 00:24 schreef devzero het volgende:
Groetjes van uit het theater. Zo Hans en Grietje opera (gebaseerd op originele verhaal van Grimm)![]()
![]()
maar gelukkig hebben we altijd de foto's nog voor als het niet zo is ...quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:23 schreef Sally het volgende:
[..]
En je link is geen screenshot, dus wordt weer bijgewerktSPOILER: Niet de moeite waardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kan wel volgend deeltje, toen dit deeltje geopend was, was het nog vorige rondeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ja dat is zo, maar ik breng het vast onder de aandacht..quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:34 schreef hemarookworst het volgende:
kan wel volgend deeltje, toen dit deeltje geopend was, was het nog vorige ronde![]()
Nee joh.quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
@:killemwieft je gaat ervoor toch
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Voor een kort ritje.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Huh?quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat ach? Doe eens normaal man!♡♡♡♡![]()
Trustenquote:Op vrijdag 1 november 2024 00:43 schreef Rob het volgende:
ik geef het op ik haal het einde van de maand niet op #1![]()
♡♡♡♡![]()
Ik zag vandaag een auto, komt wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:39 schreef Rob het volgende:
Ach ja ik stond vandaag ook in de rij voor de autowasstraat met Haloween themaOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ik was op de fietsquote:Op vrijdag 1 november 2024 00:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een auto, komt wel dichtbij zo.![]()
in de rij staan bij autowasstraat vind ik wel raar, of je zit in een pausmobiel of je staat er zonder auto gewassen te wordenquote:Op vrijdag 1 november 2024 00:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een auto, komt wel dichtbij zo.
Uw ADH vitamine Worst
Hier past jouw filmpje beterquote:Op vrijdag 1 november 2024 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ook, vond de eigenaar niet leuk
♡♡♡♡![]()
Moet nog was ophangen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
even poepen daarna wassen en bed inThanks for the reminder.
net gedaanquote:Op vrijdag 1 november 2024 00:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet nog was ophangen.Thanks for the reminder.
Uw ADH vitamine Worst
Ik ken die referentie nietquote:Op vrijdag 1 november 2024 00:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee hoor, want er wordt geen "ach" gezegd♡♡♡♡![]()
Ja ben ook wel benieuwd maar ga wel een keer als het niet zo druk is.quote:
R.I.P DTS.![]()
Oh dank je, hoef ik het niet meer te doen.quote:
ZwanenzangThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Wat is dit nou voor een fantasieloze volgorde?quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
even poepen daarna wassen en bed inProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bijna de allerlaatste mocro maffia.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 1 november 2024 00:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ben ook wel benieuwd maar ga wel een keer als het niet zo druk is.
♡♡♡♡![]()
op 22 november slimme datum.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen zin in rotzooiquote:Op vrijdag 1 november 2024 00:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een fantasieloze volgorde?Uw ADH vitamine Worst
Viezerdquote:Op vrijdag 1 november 2024 01:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had dat eerder gedaan, net klaar met poepen♡♡♡♡![]()
Whiskey Lullaby Is een mooi nummer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 01:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mijn vakantie zit erop.
Maar veel plezier![]()
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 1 november 2024 01:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh had mijn afzetmarkt slechts beperkt tot jou
♡♡♡♡![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Je hebt in België een feest dan eten ze giga grote frikandelbroodjes verdomde lekker was dat toen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Even lekker de bek volschijten. Heerlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2024 01:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had dat eerder gedaan, net klaar met poepenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ah @hemarookworstquote:Op vrijdag 1 november 2024 01:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Even lekker de bek volschijten. Heerlijk.
Kunnen jullie mooi bij elkaar doen♡♡♡♡![]()
Verloren Maandag?quote:Op vrijdag 1 november 2024 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je hebt in België een feest dan eten ze giga grote frikandelbroodjes verdomde lekker was dat toen.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Een cadeau die leuker is om te geven dan te ontvangenquote:Op vrijdag 1 november 2024 01:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Even lekker de bek volschijten. Heerlijk.Uw ADH vitamine Worst
Ja denk in wel ik kreeg dat toen mee op de terugweg naar huis. Verrukkelijkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Appelbolquote:Op vrijdag 1 november 2024 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja denk in wel ik kreeg dat toen mee op de terugweg naar huis. VerrukkelijkWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ze hebben daar ook verloren brood.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een cadeau die leuker is om te geven dan te ontvangen
quote:Op vrijdag 1 november 2024 01:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah @:hemarookworst
Kunnen jullie mooi bij elkaar doen
Ik doe dat uitsluitend bij vrouwen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: