SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Goede reden om altijd shoarma te eten na het uitgaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:42 schreef UitStraling het volgende:
Of je meisje had shoarma op en jij niet
Ik kan het me nu bijna niet meer voorstellen om in een bruin cafe te zitten dat blauw is van de rook, maar ik rookte vroeger even hard meequote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:48 schreef Karzai het volgende:
toch wel een beetje heimwee naar concertzalen vol met wietlucht en rook
In het buitenland kon je nog wat langer doorroken in kroegen en restaurants. Toen dat opeens afgelopen was miste ik het wel weer omdat het er altijd beetje bijhoorde.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan het me nu bijna niet meer voorstellen om in een bruin cafe te zitten dat blauw is van de rook, maar ik rookte vroeger even hard mee
Al die tijd buiten voor de kroeg roken vond ik ook altijd wel te doen. Alleen bij grote parties vond ik het altijd heel vervelend.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het buitenland kon je nog wat langer doorroken in kroegen en restaurants. Toen dat opeens afgelopen was miste ik het wel weer omdat het er altijd beetje bijhoorde.
Mijn vader is vrij snel gestopt met roken nadat mijn broertje geboren werd.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Vroeger rookten ouders ook de auto blauw met twee kleuters achterin op vakantie naar het Gardameer.
"Nee ons Henkie gaat echt niet naar het VMBO, die is toch veel slimmer"
Hij dacht: met die eerste komt het niet meer goed, laten we het nog eens proberen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader is vrij snel gestopt met roken nadat mijn broertje geboren werd.
Hoi Karzaiquote:
donker en koudquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi Karzai
Hoe is het deze avond
Beerquote:
Ik ben uiteindelijk hier terecht gekomenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij dacht: met die eerste komt het niet meer goed, laten we het nog eens proberen?
Binnen is het warm en lichtquote:
Tragischquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk hier terecht gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |