abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216951553
Los van dat ik het jammer vindt dat het een soort nemo kopie is vind ik het ook echt heel erg over de top en schreeuwerig. Nee ik vind het niks, maar het zal wel genoeg punten pakken weer. Als kleine Claude straks Oostenrijk ziet winnen in de videoclip en de grote Claude straks in Basel……
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 maart 2025 @ 19:00:32 #52
163650 Greys
pi_216951568
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 09:02 schreef Momo het volgende:
Als het vocaal ook echt zo goed is live dan gaat dit het wel goed doen
Hij is kennelijk een beroeps bij de Weense Opera. Dus ik twijfel er niet aan dat hij dit live kan.

Dan zullen de vocalen van het laatste stuk wel op tape komen denk ik, want dat stotterende effect gaat hem live niet worden. Misschien is het zelfs hier al elektronisch erin gestopt, straks nog eens terugluisteren. Kon het niet langer aanhoren vanmorgen. 😅
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_216951575
Mijn lief vindt dit helemaal geweldig. Maar die is dan ook gek op opera. Ik wil het nog live horen en zien. Beetje depri inderdaad.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zigsky op 07-03-2025 16:01:02 ]
Ben hier voor het songfestivalforum.
  Moderator donderdag 6 maart 2025 @ 20:09:39 #54
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216952559
De reacties die ik zie zijn ook redelijk love it or hate it, dat is denk ik wel positief.
pi_216952693
Nu in het geheel gehoord. Het is veel en die beat komt uit het niets. Nu was Nemo ook veel maar daar zat nog een persoonlijk verhaal aan vast. En op het podium kwam het opeens tot leven.
Dit kan op het podium ook tot leven komen maar, niet gemeen bedoeld, deze jongen mist toch wat charisma. Waardoor ik twijfels heb of hij dit kan verkopen.
pi_216955923
Bij Betfair zijn ze nu Frankrijk voorbij.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_216956239
Vanavond voor de tweede maal beluisterd.... Het kwam nu meer binnen :) . Ik denk dat dit heel indrukwekkend gaat zijn live op dat podium.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_216957678
Ze zijn aan het opstomen naar de eerste plek.
Edit: plek 2 nu.

[ Bericht 19% gewijzigd door GeorgeM op 07-03-2025 09:01:41 ]
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_216962403
Ik snap op zich wel dat dit zo hoog blijft staan bij de bookies, maar ik zie er vooral een jurywinnaar in en geen overall-winnaar.

Dit lied mist echt een herkenbare hook of toegankelijkheid die alle andere recente winnaars wel gewoon hadden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 7 maart 2025 @ 16:31:17 #60
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_216962891
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 15:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap op zich wel dat dit zo hoog blijft staan bij de bookies, maar ik zie er vooral een jurywinnaar in en geen overall-winnaar.

Dit lied mist echt een herkenbare hook of toegankelijkheid die alle andere recente winnaars wel gewoon hadden.
denk dat dit een tijdelijke hype is
nog even wachten op de laatste liedjes en dan wordt het pas echt interessant
... en huiver mee
pi_216963580
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 16:31 schreef Giggio het volgende:

[..]
denk dat dit een tijdelijke hype is
nog even wachten op de laatste liedjes en dan wordt het pas echt interessant
Dit staat sowieso wel bovenaan tot de eerste preparty's, dan zullen we langzaam aan kunnen inschatten of het een Mustii of een Nemo-potentie heeft qua performance.
pi_216964451
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 17:49 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dit staat sowieso wel bovenaan tot de eerste preparty's, dan zullen we langzaam aan kunnen inschatten of het een Mustii of een Nemo-potentie heeft qua performance.
Dit is wel het type liedje waarvan traditioneel veel mensen denken dat het goed gaat scoren. Tenzij hij het niet blijkt te kunnen zingen, wat me vrij onwaarschijnlijk lijkt, zal het toch wel tot het ESF zelf wachten zijn. Misschien tot aan de semi, als de gemiddelde kijker zich afvraagt waarom dit een favoriet is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 maart 2025 @ 19:45:56 #63
163650 Greys
pi_216964771
Het niet kunnen zingen zal zeer waarschijnlijk inderdaad niet aan de orde zijn, anders zat 'ie niet bij de Weense Opera.

Currently, the Austrian artist performs at the Vienna State Opera and has participated in numerous productions, including Die Zauberflöte, Von der Liebe Tod, Tschick, and many other classical masterpieces. Offstage, he continues to refine his craft by studying classical music at the renowned Music and Art Private University of Vienna (MUK).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 8 maart 2025 @ 11:09:22 #64
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_216971175
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 19:45 schreef Greys het volgende:
Het niet kunnen zingen zal zeer waarschijnlijk inderdaad niet aan de orde zijn, anders zat 'ie niet bij de Weense Opera.

Currently, the Austrian artist performs at the Vienna State Opera and has participated in numerous productions, including Die Zauberflöte, Von der Liebe Tod, Tschick, and many other classical masterpieces. Offstage, he continues to refine his craft by studying classical music at the renowned Music and Art Private University of Vienna (MUK).
Kijk maar eens op Youtube. Hij heeft ook meegedaan aan The Voice UK en hij zingt echt spatzuiver. Dit gaat hoog scoren in mei. Ik ben er zeker van.
Zing met me mee tot morgenvroeg....
pi_216971271
Hij zal vast alle noten halen, maar ik vind het zeer onaangenaam om naar te luisteren.
En doseren is er ook niet bij :X
George Michael
pi_216971339
Het zal live staan, die jongen kan goed zingen. Ik denk alleen dat niet alle jury's blind voor opera gaan, hoe knap het ook is. Daarnaast heb je ook nog jurynummers van Claude en waarschijnlijk Zweden en Frankrijk. En ik zie JJ niet genoeg televotes halen om te winnen, ook omdat opera niet everyone's cup of tea is en het toch ook wel sterk is afgeleid van de vorige winnaar. Ik denk zeker wel top 5, maar twijfel over winst.
  ESF Reporter zaterdag 8 maart 2025 @ 11:26:37 #67
87554 Cee
Welluk?
pi_216971340
Heb de tekst gelezen en qua melodie vind ik het allemaal prachtig maar ik kan vooralsnog écht niet aan dat opera-deel wennen. Dan skip ik het nummer meteen. Zo zonde.
pi_216971568
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 11:09 schreef Gerard-Joling het volgende:

[..]
Kijk maar eens op Youtube. Hij heeft ook meegedaan aan The Voice UK en hij zingt echt spatzuiver. Dit gaat hoog scoren in mei. Ik ben er zeker van.
Hij zingt ook wel zuiver, dat mag je ook wel verwachten van iemand die in de Wiener Staatsoper zingt. Maar bij dit soort stemmen is het meer het timbre dat het kan maken of breken, en persoonlijk vind ik het timbre van deze jongen niet mooi. Te schel, te scherp. In de countertenor-stem dan, als hij gewoon z'n pop-stem opzet in de coupletten vind ik het wél mooi.
  Moderator zaterdag 8 maart 2025 @ 12:32:46 #69
375570 crew  Cyan9
pi_216971910
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 11:51 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Hij zingt ook wel zuiver, dat mag je ook wel verwachten van iemand die in de Wiener Staatsoper zingt. Maar bij dit soort stemmen is het meer het timbre dat het kan maken of breken, en persoonlijk vind ik het timbre van deze jongen niet mooi. Te schel, te scherp. In de countertenor-stem dan, als hij gewoon z'n pop-stem opzet in de coupletten vind ik het wél mooi.
Vooral het eerste couplet is echt heel mooi. Alle extraatjes na het eerste refrein zijn nergens voor nodig.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_216972703
Oostenrijk en Zweden staan nu nagenoeg gelijk in quotering op de eerste plek.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_216974464
Beetje teveel Nemo, zal wel hoog scoren maar niet voor de winst.
pi_216979946
Nu eerste bij de bookies.
George Michael
pi_216980678
Zal wel gaan winnen dit nu mans eruit ligt ook. Nemo kopie. Erg onorigineel. De bookmakers schatten het heel hoog in en ook hoog bij het eurovision scoreboard. Vind dat Nederland ook best nog hoog staat bij de bookmakers. Er lijkt totaal geen hype.
pi_216981224
Oef dit is sterk. Top 5 minstens.
pi_216981227
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 23:46 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Zal wel gaan winnen dit nu mans eruit ligt ook. Nemo kopie. Erg onorigineel. De bookmakers schatten het heel hoog in en ook hoog bij het eurovision scoreboard. Vind dat Nederland ook best nog hoog staat bij de bookmakers. Er lijkt totaal geen hype.
Dit zou inderdaad wel kunnen betekenen dat de jury's massaal voor deze inzending gaan en het gat niet meer gedicht kan worden bij de televote

Hopelijk kan Frankrijk nog wat jurymateriaal leveren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')