Hij is kennelijk een beroeps bij de Weense Opera. Dus ik twijfel er niet aan dat hij dit live kan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:02 schreef Momo het volgende:
Als het vocaal ook echt zo goed is live dan gaat dit het wel goed doen
denk dat dit een tijdelijke hype isquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap op zich wel dat dit zo hoog blijft staan bij de bookies, maar ik zie er vooral een jurywinnaar in en geen overall-winnaar.
Dit lied mist echt een herkenbare hook of toegankelijkheid die alle andere recente winnaars wel gewoon hadden.
Dit staat sowieso wel bovenaan tot de eerste preparty's, dan zullen we langzaam aan kunnen inschatten of het een Mustii of een Nemo-potentie heeft qua performance.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:31 schreef Giggio het volgende:
[..]
denk dat dit een tijdelijke hype is
nog even wachten op de laatste liedjes en dan wordt het pas echt interessant
Dit is wel het type liedje waarvan traditioneel veel mensen denken dat het goed gaat scoren. Tenzij hij het niet blijkt te kunnen zingen, wat me vrij onwaarschijnlijk lijkt, zal het toch wel tot het ESF zelf wachten zijn. Misschien tot aan de semi, als de gemiddelde kijker zich afvraagt waarom dit een favoriet is.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit staat sowieso wel bovenaan tot de eerste preparty's, dan zullen we langzaam aan kunnen inschatten of het een Mustii of een Nemo-potentie heeft qua performance.
Kijk maar eens op Youtube. Hij heeft ook meegedaan aan The Voice UK en hij zingt echt spatzuiver. Dit gaat hoog scoren in mei. Ik ben er zeker van.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:45 schreef Greys het volgende:
Het niet kunnen zingen zal zeer waarschijnlijk inderdaad niet aan de orde zijn, anders zat 'ie niet bij de Weense Opera.
Currently, the Austrian artist performs at the Vienna State Opera and has participated in numerous productions, including Die Zauberflöte, Von der Liebe Tod, Tschick, and many other classical masterpieces. Offstage, he continues to refine his craft by studying classical music at the renowned Music and Art Private University of Vienna (MUK).
Hij zingt ook wel zuiver, dat mag je ook wel verwachten van iemand die in de Wiener Staatsoper zingt. Maar bij dit soort stemmen is het meer het timbre dat het kan maken of breken, en persoonlijk vind ik het timbre van deze jongen niet mooi. Te schel, te scherp. In de countertenor-stem dan, als hij gewoon z'n pop-stem opzet in de coupletten vind ik het wél mooi.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:09 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Kijk maar eens op Youtube. Hij heeft ook meegedaan aan The Voice UK en hij zingt echt spatzuiver. Dit gaat hoog scoren in mei. Ik ben er zeker van.
Vooral het eerste couplet is echt heel mooi. Alle extraatjes na het eerste refrein zijn nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij zingt ook wel zuiver, dat mag je ook wel verwachten van iemand die in de Wiener Staatsoper zingt. Maar bij dit soort stemmen is het meer het timbre dat het kan maken of breken, en persoonlijk vind ik het timbre van deze jongen niet mooi. Te schel, te scherp. In de countertenor-stem dan, als hij gewoon z'n pop-stem opzet in de coupletten vind ik het wél mooi.
Dit zou inderdaad wel kunnen betekenen dat de jury's massaal voor deze inzending gaan en het gat niet meer gedicht kan worden bij de televotequote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:46 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Zal wel gaan winnen dit nu mans eruit ligt ook. Nemo kopie. Erg onorigineel. De bookmakers schatten het heel hoog in en ook hoog bij het eurovision scoreboard. Vind dat Nederland ook best nog hoog staat bij de bookmakers. Er lijkt totaal geen hype.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |