Er zit inderdaad een writers camp-sausje overheen. Ik weet niet of het daar daadwerkelijk vandaan komt, maar bij het maken is duidelijk wel een aantal keer het tekstboek “Hoe win ik het ESF - voor dummies” opengeslagen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:28 schreef d_elise het volgende:
Ik vond The Code beter. Dit voelt alsof Oostenrijk hetzelfde effect wilde creëren, maar ik voel het niet. Kwaliteit is natuurlijk wel hoog.
Ik vind de kwaliteit eigenlijk niet zo hoog. De productie is matig, lang niet van het niveau van The Code. Klinkt nogal blikkerig en goedkoop.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:28 schreef d_elise het volgende:
Ik vond The Code beter. Dit voelt alsof Oostenrijk hetzelfde effect wilde creëren, maar ik voel het niet. Kwaliteit is natuurlijk wel hoog.
niet alleen de jouwequote:Op donderdag 6 maart 2025 14:24 schreef Eurochacha het volgende:
Het operagedeelte doet pijn aan mijn orenmet oortjes in haha
The Code was voor mijn gevoel veel toegankelijker op het eerste gehoor als totale compositie.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:02 schreef Aadrianus het volgende:
Nee, ik zie het niet. En mijn oren willen het niet echt vatten. Vist nogal in The Code vijver.
Oh hier ben ik heel benieuwd naar, of dat een eenmalig ding was of dat hij gewoon echt heel goed is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:51 schreef Funhouse het volgende:
Sergio Jaén (Ierland 2024) gaat de staging voor Oostenrijk doen. Hij doet dit jaar ook Finland en Cyprus.
Hij was al de creative director van UMK, inclusief die van Erika Vikman. Dat is een goede staging in elk geval.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh hier ben ik heel benieuwd naar, of dat een eenmalig ding was of dat hij gewoon echt heel goed is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |