SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Oh, maar het zonnetje schijnt hier net.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, maar het zonnetje schijnt hier net.
ik ben blij dan toch met mijn woonkamer. mooi grote ramen dus lang dat het buitenlicht nog binnen komt. Vind 18u al vroeg genoegquote:
Ja? Of waarom niet?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Als een boom in een bos omvalt en er is niemand in de buurt om het te horen, maakt het dan geluid?!!??
Ja, maar ik snap niet hoezoquote:
Hmm, klinkt wel logisch. Of het is karakter en wordt versterkt door opvoeding oidquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat al heel vroeg als kind leert. Mijn vader kan er niet goed tegen als mensen (heftige) emoties tonen, vooral niet als hij het niet helemaal begrijpt. Waarschijnlijk leer je dan als kind je emoties in te houden en eerst na te denken of het gepast is die emoties te hebben.
scream 1 tm 10quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:34 schreef Ama het volgende:
Welke horrorfilm zal ik hierna gaan kijken.
Nou dat zijn er meteen 10 maar misschien ga ik die eerste wel even kijken.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Als_een_boom_in_een_bos_omvalt_...quote:
Dat is vast zo. Dat zou wel te onderzoeken moeten zijn.quote:[..]
Hmm, klinkt wel logisch. Of het is karakter en wordt versterkt door opvoeding oid
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit klinkt best wel slecht eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]hoezo dat nou weer
[ afbeelding ]
Er zit ook nog een stukje fysiek bij, ogen zijn per persoon anders (vorm, hoeveel van die staafjes heb je etc.) en alleen dat beīnvloedt het zien al enorm (ben je kleurenblind, bijvoorbeeld). Daarna nog het stukje verwerking in de hersenen, een hoop van die neurologische verbindingen zullen wel overeen komen als je mensen vergelijkt, maar die patronen zullen nooit 100% hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Of waarom niet?
[..]
Ja, maar ik snap niet hoezoik weet dat het zo is hoor, dat is de vraag niet
En begrijp het ook dat het oordeel wat je hangt aan de dingen die je ziet wisselt per persoon, maar snap niet dat we oprecht allemaal andere dingen zien. Hoezo zien we niet wat is
[..]
Hmm, klinkt wel logisch. Of het is karakter en wordt versterkt door opvoeding oid
Hmm, zijn interessante vraagstukkenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:38 schreef Recce het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Als_een_boom_in_een_bos_omvalt_...
[..]
Dat is vast zo. Dat zou wel te onderzoeken moeten zijn.
quote:
en alles samen zorgt ervoor dat we dingen echt COMPLEET anders kunnen zien terwijl er maar 1 realiteit is, en die kent dan eigenlijk niemandquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zit ook nog een stukje fysiek bij, ogen zijn per persoon anders (vorm, hoeveel van die staafjes heb je etc.) en alleen dat beīnvloedt het zien al enorm (ben je kleurenblind, bijvoorbeeld). Daarna nog het stukje verwerking in de hersenen, een hoop van die neurologische verbindingen zullen wel overeen komen als je mensen vergelijkt, maar die patronen zullen nooit 100% hetzelfde zijn.
En dan daarna nog eens wat we er verder van maken.
Yep.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en alles samen zorgt ervoor dat we dingen echt COMPLEET anders kunnen zien terwijl er maar 1 realiteit is, en die kent dan eigenlijk niemandom gestoord van te worden
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yep.
De één ziet de wereld op een ouwe CRT terwijl een ander op een 4K monitor kijkt (fysieke eigenschappen), maar dan speelt het ook nog mee hoe het beeld gefilmd is (referentiekader). Ofzo. Analogieën zijn niet m'n allersterkste punt.
Oh, ik ben er altijd compleet van overtuigd dat mijn gedachte de realiteit is. Is vooral handig als je allerlei angsten hebt.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, zijn interessante vraagstukkenvind het idee 'je bent niet je gedachte' ook altijd interessant en best fijn
F&S / Horrorfilms #32: LEDERHOSEN ZOMBIESquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:40 schreef Ama het volgende:
Ik kijk nu The Last House on the Left (2009) - Reference View - IMDb
Nee jouw mening is foutquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:47 schreef Recce het volgende:
Oh, ik ben er altijd compleet van overtuigd dat mijn gedachte de realiteit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |