Ik ben van de boeken over menselijk gedragquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kan zo'n King-verzameling er ook nog wel bij
Er wordt behoorlijk wat gedragen en misdragen in die boeken jaquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben van de boeken over menselijk gedrag![]()
Hoewel daar op een andere manier wel een link mee te vinden is
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Er wordt behoorlijk wat gedragen en misdragen in die boeken ja
Ik zal ze vanavond eens precies tellen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had er een stuk of 40
Paar op reis gestuurd, de rest verkocht
Edelstenen?quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh maar daar ligt mijn interesse nietquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Elke steen heeft weer zijn eigen werking.
Mooi hoor!quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel wat in huis en er zijn ook beurzen , dus die gaan we ook bezoekenquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooi hoor!![]()
Vroeger heb ik ook een tijdje edelstenen gespaard. Er moeten er hier nog wel ergens een aantal liggen
Leuk hoorquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat in huis en er zijn ook beurzen , dus die gaan we ook bezoeken![]()
We hebben de smaak te pakken
Mijn moeder was pasgeleden naar zo'n beurs bij haar in de buurt geweest en was helemaal enthousiastquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk hoorLekker stenen neuzen op zo'n beurs
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh maar daar ligt mijn interesse niet![]()
Ik geloof daar niet zo in![]()
Mijn moeder gaat een ring voor mij maken met een geode , en met meer stenen (want we konden niet kiezen welke steen)daarom zijn wij naar Idar geweest
Een kennis van mij slaapt of sliep zelfs met stenenquote:Op vrijdag 1 november 2024 14:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik kreeg ooit zo'n steentje om te stoppen met rokenhielp niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |