SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd mijn paspoort bij me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
kind zit al 9 jaar op FOK! je zou zeggen dat ze een beetje meer heeft geleerd inmiddelsquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We vergeven het onze buitenlander, ze moet nog integreren.
Is ze nog zo jong?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
kind zit al 9 jaar op FOK! je zou zeggen dat ze een beetje meer heeft geleerd inmiddels
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:20 schreef gianni61 het volgende:
Blijft een leuke bar hierLekker weer om door Boedje te wandelen ook nu las ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijft een leuke bar hierOh dat ziet er wel leuk uit ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja, overdag was het heerlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker weer om door Boedje te wandelen ook nu las ik
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Achterhoeks en twents lukt me ook vrij aardig. Fries nooit echt geprobeerd.
Echt West vlaams is ook wel next level trouwens
West Zeeuws Vlaams met hier en daar wat West Vlaamse woordenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat is ook een speciaal taaltje
Blijft een leuke bar hierFancySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Ziet er wel verlaten uit op de foto maar het is gezellig druk hierquote:
Misschien een beetje een tourist trap maar ik vind het leuk. Echt elke ruimte van deze bar is weer compleet andersquote:
Ja 's avonds ziet het er ook mooi uitquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, overdag was het heerlijk.
Maar nu het zo vroeg donker is koelt het wel snel af.
Al heeft dat wel weer de gelegenheid om lekker om tijd wat "nacht"shot te maken van de brug en het parlement en zo
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:23 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n Westfries is wel erg roestig hoor @:essnhills
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
geen ideequote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik heb echt geen idee hoe Westfries klinkt. Zou ik het ergens van kunnen kennen, op tv ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]FairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik weet er niet echt series mee ofzo.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe Westfries klinkt. Zou ik het ergens van kunnen kennen, op tv ofzo?
Ja. Hier nog een paar drankjes, dan een leuk eettentje zoeken en dan nog even langs het water voor wat fotos.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja 's avonds ziet het er ook mooi uit
Het antwoord van Ikea:quote:Deze gekocht als whiteboard, omdat hij naast het andere type whiteboard lag (die wel als whiteboard wordt verkocht). Je krijgt de stift er alleen heel slecht vanaf. Misschien komt dat ook doordat ik de stiften van de kinderafdeling heb die gifvrij zijn (en daarom misschien minder goed uitwissen). Balen, hier kan IKEA iets beter doen in de communicatie op de bordjes bij het product.
God jezus, en die ene ster die die doos heeft gegeven blijft wel staan he? Ze heeft in de eerste zin al aan dat 'die ander wel als whiteboard wordt verkocht'. JA DEZE DUS NIET WANT HET IS GEEN WHITEBOARD. ER STAAT OOK MEMOBORD BOVENquote:Het is geen whiteboard en daarom niet ontworpen op om te schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |