SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd mijn paspoort bij me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
kind zit al 9 jaar op FOK! je zou zeggen dat ze een beetje meer heeft geleerd inmiddelsquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We vergeven het onze buitenlander, ze moet nog integreren.
Is ze nog zo jong?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
kind zit al 9 jaar op FOK! je zou zeggen dat ze een beetje meer heeft geleerd inmiddels
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:20 schreef gianni61 het volgende:
Blijft een leuke bar hierLekker weer om door Boedje te wandelen ook nu las ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijft een leuke bar hierOh dat ziet er wel leuk uit ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja, overdag was het heerlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker weer om door Boedje te wandelen ook nu las ik
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Achterhoeks en twents lukt me ook vrij aardig. Fries nooit echt geprobeerd.
Echt West vlaams is ook wel next level trouwens
West Zeeuws Vlaams met hier en daar wat West Vlaamse woordenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat is ook een speciaal taaltje
Blijft een leuke bar hierFancySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Ziet er wel verlaten uit op de foto maar het is gezellig druk hierquote:
Misschien een beetje een tourist trap maar ik vind het leuk. Echt elke ruimte van deze bar is weer compleet andersquote:
Ja 's avonds ziet het er ook mooi uitquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, overdag was het heerlijk.
Maar nu het zo vroeg donker is koelt het wel snel af.
Al heeft dat wel weer de gelegenheid om lekker om tijd wat "nacht"shot te maken van de brug en het parlement en zo
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:23 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n Westfries is wel erg roestig hoor @:essnhills
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
geen ideequote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik heb echt geen idee hoe Westfries klinkt. Zou ik het ergens van kunnen kennen, op tv ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]FairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik weet er niet echt series mee ofzo.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe Westfries klinkt. Zou ik het ergens van kunnen kennen, op tv ofzo?
Ja. Hier nog een paar drankjes, dan een leuk eettentje zoeken en dan nog even langs het water voor wat fotos.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja 's avonds ziet het er ook mooi uit
Het antwoord van Ikea:quote:Deze gekocht als whiteboard, omdat hij naast het andere type whiteboard lag (die wel als whiteboard wordt verkocht). Je krijgt de stift er alleen heel slecht vanaf. Misschien komt dat ook doordat ik de stiften van de kinderafdeling heb die gifvrij zijn (en daarom misschien minder goed uitwissen). Balen, hier kan IKEA iets beter doen in de communicatie op de bordjes bij het product.
God jezus, en die ene ster die die doos heeft gegeven blijft wel staan he? Ze heeft in de eerste zin al aan dat 'die ander wel als whiteboard wordt verkocht'. JA DEZE DUS NIET WANT HET IS GEEN WHITEBOARD. ER STAAT OOK MEMOBORD BOVENquote:Het is geen whiteboard en daarom niet ontworpen op om te schrijven.
mensen lezen niet en geven dat een ander de schuldquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit naar magneetborden van de Ikea te kijken, een van de recensies:
[..]
Het antwoord van Ikea:
[..]
God jezus, en die ene ster die die doos heeft gegeven blijft wel staan he? Ze heeft in de eerste zin al aan dat 'die ander wel als whiteboard wordt verkocht'. JA DEZE DUS NIET WANT HET IS GEEN WHITEBOARD. ER STAAT OOK MEMOBORD BOVEN
Rustaaghquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het antwoord van Ikea:
[..]
God jezus, en die ene ster die die doos heeft gegeven blijft wel staan he? Ze heeft in de eerste zin al aan dat 'die ander wel als whiteboard wordt verkocht'. JA DEZE DUS NIET WANT HET IS GEEN WHITEBOARD. ER STAAT OOK MEMOBORD BOVEN
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het antwoord van Ikea:
[..]
Oké ik snap dan wel de verwarring als ze naast elkaar liggenquote:Zo jammer dat er niet duidelijk wordt aangegeven dat dit bord niet gebruikt kan worden met de whiteboard stiften. Met als gevolg 3 van deze dingen hangen die allemaal niet meer schoon worden. De stiften lagen er nog pal naast ook toen ik het kocht in de IKEA winkel. Dan verwacht je toch dat je ze ervoor kunt gebruiken. Ook ooit gehad met zo n kindert tekenbord, die kreeg ik ook niet meer schoon .
quote:Deze gekocht met een aanbieding met de ikea stiften erbij. In de veronderstelling dat deze stiften ook op het bord gebruikt konden worden. Je kan er op schrijven met de stiften je krijgt het er alleen niet meer af. Alleen met tinner krijg je het eraf en dat is niet de bedoeling. Absoluut niet geschikt als whiteboard.
Ma'am het is een memobord.quote:Functioneel schoenenopberger
Handig neemt weinig ruimte in beslag
Maar hoe blijven de magneten hangen? Dat wil ik weten.quote:Goede prijs/kwaliteit verhouding
Fijne fauteuil. Zit comfortabel en is stevig. Voor dat geld heb je een prima product wat niet te aanwezig is in de kamer.
dat is idd wel weinig ruimte dat je er voor nodig hebt als je het vergelijkt met een schoenenrekquote:
Uhmm..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe Westfries klinkt. Zou ik het ergens van kunnen kennen, op tv ofzo?
Die zitten er ook permanent opquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hoe blijven de magneten hangen? Dat wil ik weten.
Irene Schoutenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhmm..
Tja
Geen idee
Qua accent is het Irene Schouten?
quote:
Maar wel net zo knap toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik kan alleen niet zo goed schaatsen hoor
Op dit moment is het eerder bierquote:
Maar ik hou niet zo van bierquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op dit moment is het eerder bier
Hmm, dat weet ik zo net niet hoorquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, dat weet ik zo net niet hoor
Meer bier voor jou?quote:
Ja dat wel jaquote:
Met publiek?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Blijft raar Feyenoord - Ajax voor de competitie doordeweeks ...
Alleen thuissupporters. Uitsupporters zijn er nog steeds niet welkom...quote:
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen thuissupporters. Uitsupporters zijn er nog steeds niet welkom...
Nee snap ik volkomen...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:58 schreef gianni61 het volgende:
Belachelijk als in: belachelijk dat mensen zich niet kunnen gedragen als ze naar een wedstrijd gaan kijken
En ik vind het prachtig als mensen supporteren voor hun club. Daarom ga ik hier in Hongarije ook handbal kijken.quote:
Ben je nu in Boedje?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En ik vind het prachtig als mensen supporteren voor hun club. Daarom ga ik hier in Hongarije ook handbal kijken.
Hier hangen ze ook met megafoons en trommels in de hekken tijdens de wedstrijd, maar daarbij zal geen knokpartij ontstaan met de tegenpartij.
Dat vind ik zo iets raars
Jep. Biertjes aan het weghakken in szimpla kertquote:
Aahquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jep. Biertjes aan het weghakken in szimpla kert
Ja. Toen binnen kwam was het rustig, maar inmiddels wel gezellig druk overal.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AahIs het een beetje druk?
Maar zeker omgerekend 1 euro per halve liter??quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:11 schreef gianni61 het volgende:
Ze hebben hier Schneider weisse van de tap. Dat is gewoon oneerlijk. Dat is mijn favoriete bier
Ben daar ook wel regelmatig geweest met collega’squote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja. Toen binnen kwam was het rustig, maar inmiddels wel gezellig druk overal.
Iets duurderquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar zeker omgerekend 1 euro per halve liter??
en dan krijg je nog een kadootje in de vorm van een doelpunt ookquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:02 schreef Karzai het volgende:
ja toch even een leuk tussendoortje 6 uur op het open kanaal, hup ajax
Dat valt wel tegen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar zeker omgerekend 1 euro per halve liter??
Oh. Dat is nog steeds goedkoper dan hier inderdaadquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat valt wel tegen.
Mijn chauffeur tussen vliegveld en appartement vertelde dat ze de laatste 2 jaar 40% inflatie hadden.
Ik betaal hier nu 1990 huf wat omgerekend bijna 5 euro is.
Dat was 3 jaar geleden toen ik hier was echt wel goedkoper.
Maar alsnog beter dan in Nederland
Heette hij István toevallig?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat valt wel tegen.
Mijn chauffeur tussen vliegveld en appartement vertelde dat ze de laatste 2 jaar 40% inflatie hadden.
Ik betaal hier nu 1990 huf wat omgerekend bijna 5 euro is.
Dat was 3 jaar geleden toen ik hier was echt wel goedkoper.
Maar alsnog beter dan in Nederland
Il vind deze gewoon leuk door de vreemde ruimtes. De komende dagen zal ik vast wel andere leuke dingen tegen komen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben daar ook wel regelmatig geweest met collega’sAl gingen we meestal naar Pótkulcs, een iets kleinere ruin pub.
Aan leuke horeca geen gebrekquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Il vind deze gewoon leuk door de vreemde ruimtes. De komende dagen zal ik vast wel andere leuke dingen tegen komen.
Ik weet nog dat bij corvin tegen mijn appartement ook een klein speciaalbierbarretje was. Die doe ik morgen als ik van de ftc fanshop terug kom
Oh zeker niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan leuke horeca geen gebrek
Feestdag? Je bedoelt allerzielen?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh zeker niet.
Misschien weet jij dit: zijn vrijdag de baden open? Of zijn die ook gesloten op een feestdag?
ja, Allerheiligenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Feestdag? Je bedoelt allerzielen?
Hmm, volgens mij is alles gewoon open dan maar wel volgens zondagse openingstijden.
zekersquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gaat prima vooralsnog @:karzai
Ja, supermarkten zijn dicht. Kleine kruideniertjes zijn meestal wel open.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, Allerheiligen
Volgens mijn chauffeur zouden alle winkels dicht zijn. Horeca wel open, maar heb niet gevraagd of de baden open waren
Allerzielen is zaterdag, vrijdag Allerheiligenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Feestdag? Je bedoelt allerzielen?
Hmm, volgens mij is alles gewoon open dan maar wel volgens zondagse openingstijden.
O ja, diequote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:35 schreef Xilia het volgende:
[..]
Allerzielen is zaterdag, vrijdag Allerheiligen
Arme, arme jij!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:11 schreef gianni61 het volgende:
Ze hebben hier Schneider weisse van de tap. Dat is gewoon oneerlijk. Dat is mijn favoriete bier
welkom thuisquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog tien minuutjes, dan ben ik thuis
Echt he. Ik loop hier verloren langs de Donauquote:
Dat vraag ik nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, supermarkten zijn dicht. Kleine kruideniertjes zijn meestal wel open.
Ik blokkeer gewoon teamviewer op mijn werklaptop, opbokken met die zooiquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Och here god jezus nog an toeIk kan niet eens meer teamviewer STARTEN zonder een account te hebben.
Nou kan IK wel een account aan gaan maken, maar ten eerste heb ik daar helemaal geen zin in en ten tweede moet mijn moeder dan ook een account aan maken en dat gaat nooit lukken dus die moet ik er ook nog doorheen gaan praten. Zonder teamviewer natuurlijk.
KRIJG DE PEST TEAMVIEWER![]()
VRoeger was alles beter.
Er komt eenhandige harrie uit de wijk langs en die gaat het fiksen. Kuh-LAARquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik blokkeer gewoon teamviewer op mijn werklaptop, opbokken met die zooi
Wat kost er zo duur?quote:
als ik nog had gerookt had ik dat uitgegeven sinds begin aprilquote:
Bruto of netto?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wat ze als moderator maandelijks verdient.
Nettoquote:
Valt nog mee voor een parttime baantjequote:
Misschien zijn kaartje vragen voor mensen met computergezeikjesquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er komt eenhandige harrie uit de wijk langs en die gaat het fiksen. Kuh-LAAR
adem inquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar sowieso zwaar gelul dat je tegenwoordig voor elke scheet een Account moet hebben![]()
Is gewoon pure datamining en anders niks. Vroeger was het nog "Om u nog beter van dienst te kunnen zijn" maar daar trapt geen hond meer in. Dus is het nu "Als extra veiligheidsmaatregel noodzakelijk dat u een account bla bla".
Opgodveren.
Maar waarom zou je teamviewer willen installeren? En waarom nu, je bent toch niet aan het werk?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar sowieso zwaar gelul dat je tegenwoordig voor elke scheet een Account moet hebben![]()
Is gewoon pure datamining en anders niks. Vroeger was het nog "Om u nog beter van dienst te kunnen zijn" maar daar trapt geen hond meer in. Dus is het nu "Als extra veiligheidsmaatregel noodzakelijk dat u een account bla bla".
Opgodveren.
zoals ik het lees ivm zn moederquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar waarom zou je teamviewer willen installeren? En waarom nu, je bent toch niet aan het werk?
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Och here god jezus nog an toeIk kan niet eens meer teamviewer STARTEN zonder een account te hebben.
Nou kan IK wel een account aan gaan maken, maar ten eerste heb ik daar helemaal geen zin in en ten tweede moet mijn moeder dan ook een account aan maken en dat gaat nooit lukken dus die moet ik er ook nog doorheen gaan praten. Zonder teamviewer natuurlijk.
KRIJG DE PEST TEAMVIEWER![]()
VRoeger was alles beter.
Ik moet toch moedertje helpen met computergezeikjes man.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar waarom zou je teamviewer willen installeren? En waarom nu, je bent toch niet aan het werk?
Ohja, jij bent natuurlijk de whizzkid die alles van computers weetquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet toch moedertje helpen met computergezeikjes man.
Ben je nieuw hier of zo
Oh je mag het niet uitbesteden?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je nieuw hier of zo
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je nieuw hier of zo
Die waarvan iedereen dat denkt ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, jij bent natuurlijk de whizzkid die alles van computers weet
Ik mis soms zo erg het geluid bij jouw postsquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die waarvan iedereen dat denkt ja.
Nou niet aan iets wat geld kost nee.quote:
Ik hoor een donkere schreeuw bij al zijn tekst.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:31 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik mis soms zo erg het geluid bij jouw posts
Ik beeld het me in, dat geeft de posts toch net dat beetje extraquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:31 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik mis soms zo erg het geluid bij jouw posts
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet aan iets wat geld kost nee.
"Hej, ik heb al jaren een abonnement op studenaanhuis.nl maar dat kost jaarlijks drie cent en als ik ze bel nogeens een kwart nanocent per uur, zal ik dat maar opzeggen? Want als er wat is, DAN BEL IK JOU"
Echt gebeurd.
Voeten stampend in dat voetenbadjequote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hoor een donkere schreeuw bij al zijn tekst.
Dat die straks opstaat en dat voetenbadje omstoot en het vervolgens furieus door zijn huis heen werptquote:
wat... ik was heel meelevend....quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zoek wel een andere praatgroep, dit is alleen maar olie op het vuur jullie.
Leedvermaak is het beste vermaakquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zoek wel een andere praatgroep, dit is alleen maar olie op het vuur jullie.
En wat heb je besteld?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:38 schreef gianni61 het volgende:
Op de een of andere manier ben ik bij een veel touristische bar gaan zitten, maar ja. Ik had honger moest naar de wc
Iets met kip en kaas en bier natuurlijkquote:
zolang ze er eten en een wc hebben zit je dus goedquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:38 schreef gianni61 het volgende:
Op de een of andere manier ben ik bij een veel touristische bar gaan zitten, maar ja. Ik had honger moest naar de wc
Heeft Buda je nog tips gegeven over leuke eettentjes?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iets met kip en kaas en bier natuurlijk
Naam en locatie willen we.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:38 schreef gianni61 het volgende:
Hellow tis is fles from mikrosoft India. I help you what you problem. Did you turn on And off?quote:
Opstandigheid?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:25 schreef Xilia het volgende:
Ik proef ietsiepietsie opstandigheid in dit topic
Ik eet tegenwoordig vaak Vietnamees of Koreaansquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft Buda je nog tips gegeven over leuke eettentjes?
Flesharindipur.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hellow tis is fles from mikrosoft India. I help you what you problem. Did you turn on And off?
No-i cant help you bye
Die heeft vooral taartjes aanbevelingen volgens mijquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft Buda je nog tips gegeven over leuke eettentjes?
Niet iedereen heeft z'n naam mee Budaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt als een rare sextoy
O ja, daar weet ik de beste adresjes voorquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heeft vooral taartjes aanbevelingen volgens mij
Wellicht heeft de Fles in India dat wel. Niet kinkshamenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt als een rare sextoy
Sowieso Aziatisch voerquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet tegenwoordig vaak Vietnamees of Koreaans
Niks mis met taartjes toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heeft vooral taartjes aanbevelingen volgens mij
Uhm. Ik zie ice bar, maar dat zijn de buren volgens mij.quote:
En dan moet je ook nog een account hebben voor Teamviewerquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft z'n naam mee Buda
Kipquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iets met kip en kaas en bier natuurlijk
O ja, dat is wel hartje toeristengebiedquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Uhm. Ik zie ice bar, maar dat zijn de buren volgens mij.
En vaci utca als straatnaam
IK HEB HELEMAAL GEEN LEEDquote:
Furieuze Fles Festijnquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IK HEB HELEMAAL GEEN LEED
tief op met je vermaak
Sinds wanneer?quote:
Jep. Maar er waren ook tentjes die echt compleet leeg waren. Daar wil ik dan ook niet als eerste gaan zitten.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat is wel hartje toeristengebied
Nattekat en Fles samen. Een geweldige combinatie in vermaak.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:50 schreef gianni61 het volgende:
En ik ben dronken dus I can't be bothered
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
IK HEB HELEMAAL GEEN LEED
tief op met je vermaak
Ik zie dat er iemand al helemaal in sinterklaasstemming isquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow die koter zou je met liefde afranselen toch
Lekker snurken in Hotel Rendorszegquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:50 schreef gianni61 het volgende:
Zekersquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie dat er iemand al helemaal in sinterklaasstemming is
En wordt nou Amsterdam afgebroken? Of Rotterdam?quote:
ja je kan betere rechtsachter zijn op het plattelandquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Spits in de randstad.
Voorlopig ga ik niet meer daarheen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Spits in de randstad.
Voorlopig ga ik niet meer daarheen.
Nee ik ook nietquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow die koter zou je met liefde afranselen toch
Naturalis was ook leuk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar het was gezellig dat je hier was hoor.
ik vermoed dat hij hetquote:
vondquote:
Wekle waren dat?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:21 schreef Crack_ het volgende:
De action heeft mijn favoriete chips niet meer, had ik toch meer moeten kopen.
Leuk en interessant. Heb er bijna 3 uur rondgebracht.quote:
Jaar over datum.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:24 schreef Nizno het volgende:
bij die Grenze hebben ze van die bacon chipjes
die zijn zo lekker
Ahja da's altijd wel een lache winkel met al die over de datum shizzlequote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:24 schreef Nizno het volgende:
bij die Grenze hebben ze van die bacon chipjes
die zijn zo lekker
croky ribble honey mustardquote:
Aardige tijdquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leuk en interessant. Heb er bijna 3 uur rondgebracht.
je er zijn er met een bordje er voor waar een datum melding op staat..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahja da's altijd wel een lache winkel met al die over de datum shizzle
ahja die ken ik welquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
croky ribble honey mustard![]()
[..]
Aardig
en gaat sowieso nooit over houdbaarheidsdatum (TGT) want dat mag nieeequote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
je er zijn er met een bordje er voor waar een datum melding op staat..
die chippies die ik gekocht heb allemaal tot 2025 houdbaar.
HAHAHAHAHA grapjassen zo lang blijven die dingen helemaal niet dicht hier in huis
mwa bij die grenze liggen wel dingen die over datum zijn...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en gaat sowieso nooit over houdbaarheidsdatum want dat mag nieee
Nee, dat niet. Er waren geen tijdsloten meer beschikbaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
croky ribble honey mustard![]()
[..]
Aardige tijdook nog naar corpus kunnen gaan?
Was er tijdje terug nog in Denekamp. En ook wel eens in vestiging in Vlaardingen geweestquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
je er zijn er met een bordje er voor waar een datum melding op staat..
die chippies die ik gekocht heb allemaal tot 2025 houdbaar.
HAHAHAHAHA grapjassen zo lang blijven die dingen helemaal niet dicht hier in huis
TGT is over het algemeen alleen voor verse producten, THT voor houdbaar spul als chips, dat mag gerust over de datum worden verkocht, mits het duidelijk wordt vermeldquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en gaat sowieso nooit over houdbaarheidsdatum (TGT) want dat mag nieee
Als je het vermeldt is het toch keuze klant?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en gaat sowieso nooit over houdbaarheidsdatum (TGT) want dat mag nieee
Ja klopt, had 'm al geëditquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa bij die grenze liggen wel dingen die over datum zijn...
niet de uiterste houdbaarheidsdatum.. UHT... maar wel de THT Tenminste houdbaar tot.
Ahh pity maar dan kom je nog een keer gezellig deze kant opquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Er waren geen tijdsloten meer beschikbaar.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
TGT is over het algemeen alleen voor verse producten, THT voor houdbaar spul als chips, dat mag gerust over de datum worden verkocht, mits het duidelijk wordt vermeld
Het mag nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je het vermeldt is het toch keuze klant?
TGT dus inderdaad niet, THT wel, Die Grenze ligt er vol meequote:
Jaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
TGT dus inderdaad niet, THT wel, Die Grenze ligt er vol mee
kijk ruik proefquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:34 schreef Crack_ het volgende:
En dan heb je ook nog mensen die denken dat de TGT datum geldt voor producten die geopend zijn. Zo veel verwarring!!
Is het beste jaquote:
Corpus staat nog steeds op het lijstje van dingen die we willen doen als groep. Maar dat staat er al een paar jaar op.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja klopt, had 'm al geëditIk noem die ander kwaliteitsdatum (THT) maar dat heb ik zelf verzonnen
[..]
Ahh pity maar dan kom je nog een keer gezellig deze kant op
dat is kijk... als het er niet lekker uit ziet dan is weggooien verstandig idd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is het beste jaMag ik soms wat beter doen, als ik iets vies eruit vindt zien dan hoef ik het snel niet meer
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Corpus staat nog steeds op het lijstje van dingen die we willen doen als groep. Maar dat staat er al een paar jaar op.
Goodnightiequote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar eens even naar bedWie weet morgen weer een wandeltje pre-work
Ohyes goedkeuringquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is kijk... als het er niet lekker uit ziet dan is weggooien verstandig idd.
dan hoef je niet meer te ruiken en proeven
neem deze dan ook mee als die er nog zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben nog nooit in die winkel geweest en had er ook nog nooit van gehoord maar ben door jullie wel benieuwdmaar ken mezelf, dan kan ik me niet inhouden en dat wil ik helemaal niet
Het is een kaars? Klinkt lekkerquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem deze dan ook mee als die er nog zijn
[ afbeelding ]
Dacht eerst ook dat het een winkel in Duitsland wasquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben nog nooit in die winkel geweest en had er ook nog nooit van gehoord maar ben door jullie wel benieuwdmaar ken mezelf, dan kan ik me niet inhouden en dat wil ik helemaal niet
jaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is een kaars? Klinkt lekker
Maar duurt nog wel even, bij mn zus in het dorp zit er een maar daar kom ik niet heel regelmatig
Ze hebben er Cadburyquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nu eigenlijk geen reden meer naar Dordt te komenquote:
In Assen zit hij als je je auto parkeert en dan de garage uitloopt voor je de roltrap naar de winkelstraat zelf in loopt dus das voor ons de eerste stopquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht eerst ook dat het een winkel in Duitsland wasMaar zit schijnbaar door heel het land, heb er nog nooit eentje gezien
waarom geen zomerklaas?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Zit ik plannen te maken voor dit weekend maar ik moet het balkon winterklaas maken
Is dat iets positiefs?quote:
Winterklaasquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Zit ik plannen te maken voor dit weekend maar ik moet het balkon winterklaas maken
Kost je een uur op do avond.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Maar dan zie ik niks.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kost je een uur op do avond.
Nou hup plannen maken.
Ah ja Assen, daar kom ik ook vaak *scrollt door kalender* zoals in 1997 ofzoquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
In Assen zit hij als je je auto parkeert en dan de garage uitloopt voor je de roltrap naar de winkelstraat zelf in loopt dus das voor ons de eerste stop
Winterklaas, wie kent hem niet? Winterklaas, Winterklaas, Winterklaas en natuurlijk Zure Rietquote:
Nee, dat snap ik welquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb nu eigenlijk geen reden meer naar Dordt te komen
Oh ok, denk niet dat ik het ooit op hebquote:
Hehehequote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht eerst ook dat het een winkel in Duitsland wasMaar zit schijnbaar door heel het land, heb er nog nooit eentje gezien
nomnomnomquote:
heel gevaarlijkquote:
Vriendin waar ik vandaag was had ook van deze soort een kaars aan maar ik kon het eigenlijk niet goed ruiken.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem deze dan ook mee als die er nog zijn
[ afbeelding ]
Nog steeds voornamelijk in het oosten des landsquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lucky you, die zocht ik ookquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:47 schreef CherryLips het volgende:
De Action heeft soms ook de KitKat met pindakaasHad laatst nog een laatste pakje uit het vak met karamel gevist.
Deze had ik laatst daar gekocht, voor op kantoor, ben normaal niet zo van die zoete snoepjes maar deze zijn echt lekkerquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lucky you, die zocht ik ooken zocht ook al de Lion Special met Brownies, was ook al niet. Was niet de beste actiondag
In november ofzo hadden ze ze aangevuld. Ik heb me er ziek aan zitten eten.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lucky you, die zocht ik ooken zocht ook al de Lion Special met Brownies, was ook al niet. Was niet de beste actiondag
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In november ofzo hadden ze ze aangevuld. Ik heb me er ziek aan zitten eten.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:49 schreef Crack_ het volgende:
Morgen een ladder ophalen via marktplaats, weet alleen niet of ie past
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Overalquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Ga volgende week naar Duitsland. Waar hebben ze de beste chocola?
RITTERSPORT PFEFFERMINZ!!!!! @essnhills @4EverBlackEyedquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Ga volgende week naar Duitsland. Waar hebben ze de beste chocola?
Ohjaaa, kiest meneer weer snoepjes uit die super snel uit het assortiment zullen zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze had ik laatst daar gekocht, voor op kantoor, ben normaal niet zo van die zoete snoepjes maar deze zijn echt lekkerhttps://www.action.com/nl(...)color-snoepgebitjes/
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In november ofzo hadden ze ze aangevuld. Ik heb me er ziek aan zitten eten.
Ruit eruit, opgelostquote:
Nee ik ben even klaar met cola drinken voor vandaag dus ik bewaar hem voor morgen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe
Ik dacht dat het een winkel was in het noorden van NL, zoals poiesz
[..]
nomnomnom
[..]
heel gevaarlijk
heb deze kitkat gehaald bij de action
[ afbeelding ]
heeft @:ama de cola met tompouce smaak al geprobeerd?
De AH verkoopt alleen nog maar de standaard witte en melkchocolade rittersport met hazelnoten. Zelfs de lekkere met amandel en zeezout verkopen ze niet meerquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
RITTERSPORT PFEFFERMINZ!!!!! @:essnhills @:4EverBlackEyed
Wat een afzetters, alles een fancy naam geven en dan blijkt het allemaal verkapte cola vanille te zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik ben even klaar met cola drinken voor vandaag dus ik bewaar hem voor morgen.maar iemand anders zei tegen me dat het gewoon naar cola vanille smaakt.
Brotha ewwwquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet hatenquote:
Klinkt nogal overbodig, of ik heb gewoon te veel schoenen dat ze allemaal de tijd hebben om normaal op te drogenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:55 schreef Crack_ het volgende:
Een elektrische schoenendroger, dat lijkt me best chill. Maar niet chill genoeg om het aan te schaffen![]()
https://shop.action.com/n(...)m_campaign=weekactie
in de vullingroomspul zit natuurlijk gewoon vanille smaak.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat een afzetters, alles een fancy naam geven en dan blijkt het allemaal verkapte cola vanille te zijn
Geen marsmousse hierquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tijd voor een KSC goes Dordrecht meet
voor die ene keer per 10 jaar dat het handig zou zijn...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:55 schreef Crack_ het volgende:
Een elektrische schoenendroger, dat lijkt me best chill. Maar niet chill genoeg om het aan te schaffen![]()
https://shop.action.com/n(...)m_campaign=weekactie
Hele natte schonenen gaan soms zo stinken omdat het lang duurt voordat ze droog zijn. Die geur vind ik zo smerigquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt nogal overbodig, of ik heb gewoon te veel schoenen dat ze allemaal de tijd hebben om normaal op te drogen
ik verwacht bij tompouce ook een fruitig tintje en niet enkel vanillequote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de vullingroomspul zit natuurlijk gewoon vanille smaak.
denk dat de glazuursmaak en koeksmaak er door heen mensen gewoon niet meer ergens naar smaakt
Ja, dat dusquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor die ene keer per 10 jaar dat het handig zou zijn...
de andere keren dat je schoen nat is is gewoon op de verwarming leggen al prima
Dan zet je ze onder de verwarming, of in de zomer buitenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:58 schreef Crack_ het volgende:
Hele natte schonenen gaan soms zo stinken omdat het lang duurt voordat ze droog zijn. Die geur vind ik zo smerigOm die reden zou ik het dan willen
![]()
Fan niet per se, ik koop gewoon veel schoenen, ik verslijt er ook veelquote:
waar in een fucking tompouce zit fruit?!?!?!?!?!!?!?!?!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hele natte schonenen gaan soms zo stinken omdat het lang duurt voordat ze droog zijn. Die geur vind ik zo smerigOm die reden zou ik het dan willen
![]()
Ben je schoenenfan?
[..]
ik verwacht bij tompouce ook een fruitig tintje en niet enkel vanille
heb mn verwarming vaak niet aan, in de zomer is het nooit een ding neequote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zet je ze onder de verwarming, of in de zomer buiten
[..]
Fan niet per se, ik koop gewoon veel schoenen, ik verslijt er ook veel
geen idee, maar zei ik ook niet tochquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar in een fucking tompouce zit fruit?!?!?!?!?!!?!?!?!
ik proef ook geen fruitige smaak als ik in een tompouce hapquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb mn verwarming vaak niet aan, in de zomer is het nooit een ding nee![]()
ahhh, ja ok
[..]
geen idee, maar zei ik ook niet toch
Ik heb er zaterdag 2 op dus dat kan van m'n bucketlist afquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
AH zit hier niet in de buurt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze moet je hebbenhttps://www.ah.nl/product(...)pijs-bourbon-vanille
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:52 schreef Koen66 het volgende:
Vroeger hadden ze bij de Jumbo heerlijke eigen merk chocola met pindakaas
Opeens was het weg
oh, ja geen idee of het fruitsmaak is maar dat zoetige van het glazuur noem ik zoquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik proef ook geen fruitige smaak als ik in een tompouce hap
Was een verrassend goede brownie zaterdag. Ik dacht eerst: die ga ik niet bestellen, we have brownies at home, maar het was een goeie.quote:
het glazuur is roze... en smaakt naar mierzoete drekquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja geen idee of het fruitsmaak is maar dat zoetige van het glazuur noem ik zorood fruit achtig ofzo
Die actie had ik vorige week met de Big Macquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:59 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, had gisteren wel een geluksmomentje. In de app stond de filet-o-fish voor 4 euro te koop, in de macdonalds zelf was die te koop voor ¤ 2,50dat is echt kei wenig
Heerlie genotenhad er meer moeten nemen
ik denk dat dit betekent dat ik snel weer een tompouce moet eten om het weer even te proevenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
het glazuur is roze... en smaakt naar mierzoete drek
verstandig.. koop er maar meteen 4quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk dat dit betekent dat ik snel weer een tompouce moet eten om het weer even te proeven
Vandaag in het vliegtuig verkochten ze niks met pinda en mocht niemand iets met pinda eten omdat er iemand was met zo'n zware allergie dat hij anders dood zou gaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]Nooit geweten
Die met pinda en karamel is ook lekker.
Kun je toch nog wel meenemen voor onsquote:
Kom ik met m'n broodje pindakaas en hagelslag.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vandaag in het vliegtuig verkochten ze niks met pinda en mocht niemand iets met pinda eten omdat er iemand was met zo'n zware allergie dat hij anders dood zou gaan.
Of zo vertelden ze het althans
Moordenaar!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom ik met m'n broodje pindakaas en hagelslag.
daar kan nog banaan bij!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom ik met m'n broodje pindakaas en hagelslag.
chocoladedingen maar in plaats van chocolade is het met sinaasappel.... euh jaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben bij de Mac in Engeland allemaal chocoladedingen maar dan met sinaasappel![]()
![]()
Chocolade met sinaasappel is wel intens goor jaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben bij de Mac in Engeland allemaal chocoladedingen maar dan met sinaasappel![]()
![]()
Nee niet in plaats van, maar chocola MET sinaasappel.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
chocoladedingen maar in plaats van chocolade is het met sinaasappel.... euh ja
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die actie had ik vorige week met de Big Mac
O nee, die was in de app 2,50 en in de winkel een tientje of weet ik veel wat die dingen tegenwoordig kosten.
ik vind deze wel lekkerquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet in plaats van, maar chocola MET sinaasappel.
Ze hebben ook met galaxychocolade om de walging weg te nemen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chocolade met sinaasappel is wel intens goor ja![]()
![]()
Bah, dat is de minste snacksmaak vind ik. Ook met snoep, en citroen ookquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:06 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |