Jammer dat je hierover valt, blijkbaar draagt de "elite" schoenen gemaakt van baby's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:52 schreef herverwijderd het volgende:
Sorry maar die kop van die gast onderin het filmpje... waarom
Als ze lekker zitten wil ik ook wel zo’n paar.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:56 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jammer dat je hierover valt, blijkbaar draagt de "elite" schoenen gemaakt van baby's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!
Wellicht moeten jullie het ook eens kritisch bekijkenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:52 schreef herverwijderd het volgende:
Sorry maar die kop van die gast onderin het filmpje... waarom
Ik zou wel een set pantoffels willen van zakhuid.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ze lekker zitten wil ik ook wel zo’n paar.
Daar kan je toch nooit goed leer van maken lijkt me. De gaten vallen er waarschijnlijk al in als je ernaar kijkt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:56 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jammer dat je hierover valt, blijkbaar draagt de "elite" schoenen gemaakt van baby's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!
Kritischer dan dit wordt het niet bij mij hoor, laat ik je meteen uit die droom helpen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:13 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Wellicht moeten jullie het ook eens kritisch bekijken
Weet ik niet, miss behandelen ze het met die spray van de scapinoquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:52 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Daar kan je toch nooit goed leer van maken lijkt me. De gaten vallen er waarschijnlijk al in als je ernaar kijkt.
[..]
Kritischer dan dit wordt het niet bij mij hoor, laat ik je meteen uit die droom helpen.
dat zou kunnen natuurlijk! Die elite is ook niet van gisteren, die hebben daar vast iets op bedacht.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:56 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Weet ik niet, miss behandelen ze het met die spray van de scapino
Zakhuid rekt te veel.. je pantoffels gaan uitvallen.. plus hier en daar een lelijke krulquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:21 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik zou wel een set pantoffels willen van zakhuid.
Heb hier laatst een cabaretier over gehoord en mij lijkt het echt heerlijk
*Beelddenker* bedanktquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zakhuid rekt te veel.. je pantoffels gaan uitvallen.. plus hier en daar een lelijke krul
Jij hecht blijkbaar onvoorwaardelijke waarde aan, gelooft dit filmpje.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:37 schreef DelanoMilano het volgende:
Stelletje schapen wordt wakker en doe die oogkleppen af
*wordquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:37 schreef DelanoMilano het volgende:
Stelletje schapen wordt wakker en doe die oogkleppen af
Dat wel, maar het filmpje in de OP doet het niet. Heb je meer?quote:
Niffo deze is door de elite verwijdwrdquote:Op zondag 16 maart 2025 11:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat wel, maar het filmpje in de OP doet het niet. Heb je meer?
Ik neuk de elite de moeder.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:47 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Niffo deze is door de elite verwijdwrd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |