abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215424546
Dit:
twitter

Ok. Tweets laden niet:
Tekst: ….” Elon Musk’s Super PAC for Trump had door knockers flown to Michigan, where they were ‘scared’ for their lives after being forced to ride in back of a U-Haul truck, in which there was ‘a cage separating the mostly Black door knockers from their driver.’….
pi_215424558
Meer:
twitter
pi_215424573
Foutje. Bedankt. Quote: “Ik ken de comedian niet”.
twitter

Dan maar de tekst: …”Censorship Alert! Trump Omits Tony Hinchcliffe From YouTube and Rumble Rally Videos

Trump's official accounts refuse to publish the entire Madison Square Garden rally…”
pi_215424594
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 00:04 schreef AnneX het volgende:
Elon Musk’s Super PAC for Trump had door knockers flown to Michigan, where they were ‘scared’ for their lives after being forced to ride in back of a U-Haul truck, in which there was ‘a cage separating the mostly Black door knockers from their driver.’
Deze?

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215424599
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 00:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Deze?

[ x ]
Yep. Ook niet van jou.
pi_215424600
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 00:36 schreef AnneX het volgende:

[..]
Yep. Ook niet van jou.
Ja zie het. De tweet staat wel in je quote van mij. Weird!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 31 oktober 2024 @ 00:48:16 #257
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215424624
Even een vraagje: Trump hield een rally of protest dichtbij het Capitool op de dag van inauguratie en dat is vreselijk uit de hand gelopen. Nu vroeg ik mij af of het wel vaker gebeurd dat de verliezende kandidaat op de dag van inauguratie precies dáár een rally of protest gaat organiseren?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215424679
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 00:48 schreef Vis1980 het volgende:
Even een vraagje: Trump hield een rally of protest dichtbij het Capitool op de dag van inauguratie en dat is vreselijk uit de hand gelopen. Nu vroeg ik mij af of het wel vaker gebeurd dat de verliezende kandidaat op de dag van inauguratie precies dáár een rally of protest gaat organiseren?
Bij de inauguratie van Biden was er geen rally? (dat was bij de certificatie van de stemmen in het Congres). Er waren bij de inauguratie van Trump wel (behoorlijk heftige) protesten maar die waren niet georganiseerd door Obama of zo ...

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 31-10-2024 01:30:14 ]
pi_215424888
twitter

twitter

twitter

Deze ook :X

twitter

[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 31-10-2024 03:22:17 ]
pi_215424964
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 00:36 schreef AnneX het volgende:

[..]
Yep. Ook niet van jou.
Nu wel:

twitter
pi_215425002
twitter

*O* *O* *O*

twitter

[ Bericht 57% gewijzigd door Kijkertje op 31-10-2024 03:53:06 ]
pi_215425035
RFK zegt dat Trump hem de controle over de Public Health Agencies heeft beloofd.

twitter

Dan krijg je dit:

twitter

De complotwappies aan de macht :'(
pi_215425040
“Just cleaning up the Washington garbage” Wat.Een.Held.
twitter
pi_215425167
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:09 schreef capricia het volgende:

[..]
10 miljoen weergaven in een paar uur tijd. Maar dat is natuurlijk over heel de wereld.
Republikeinen die Trump willen gaan stemmen, ga je niet overtuigen met dit. Denk ik.
Het is maar één bericht, hè. Ik zit op X in het Trumpkamp, klaarblijkelijk, en krijg de hele berichtenstroom te zien. Ik zou er zelf haast Trumpsupporter van worden.

Dit topic vind ik een gemiste kans. Ik doe m’n best de verkiezingen te volgen, maar hier zit ik in de ene echokamer en op X in de andere. En ik moet zeggen dat ik het hier onaangenamer vind.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215425200
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 06:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het is maar één bericht, hè. Ik zit op X in het Trumpkamp, klaarblijkelijk, en krijg de hele berichtenstroom te zien. Ik zou er zelf haast Trumpsupporter van worden.

Dit topic vind ik een gemiste kans. Ik doe m’n best de verkiezingen te volgen, maar hier zit ik in de ene echokamer en op X in de andere. En ik moet zeggen dat ik het hier onaangenamer vind.
Wat is voor jou dan zo veel aangenamer of aantrekkelijker aan die Trump-echokamer?

Nog even los van de totale waanzin van x wat ook dit topic onleesbaar en oninteressant maakt.
pi_215425212
@Claudia_x

Ik durf hier nieteens een post te plaatsen want ik ben om verketterd te worden ;(
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_215425218
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 07:07 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Wat is voor jou dan zo veel aangenamer of aantrekkelijker aan die Trump-echokamer?

Nog even los van de totale waanzin van x wat ook dit topic onleesbaar en oninteressant maakt.
Ik lees in dit topic extreem veel minachting en eenzijdigheid. In die andere echokamer gaat het wat meer over de inhoud en kan ik met enige moeite berichten beter in perspectief plaatsen, met dank aan community notes, reacties op berichten en het algoritme dat ook andere stemmen naar voren brengt. Zo belandde het bericht van Schwarzenegger in mijn feed.
pi_215425225
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 07:10 schreef mascara-klodder het volgende:
@:claudia_x

Ik durf hier nieteens een post te plaatsen want ik ben om verketterd te worden ;(
Snap ik. En dat vind ik jammer, want ik leer zelf het meest van de uitwisseling van perspectieven.
pi_215425237
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 07:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik lees in dit topic extreem veel minachting en eenzijdigheid. In die andere echokamer gaat het wat meer over de inhoud en kan ik met enige moeite berichten beter in perspectief plaatsen, met dank aan community notes, reacties op berichten en het algoritme dat ook andere stemmen naar voren brengt. Zo belandde het bericht van Schwarzenegger in mijn feed.
Tja, ik vind dit topic door alle tweets vrij onleesbaar maar zie hier net zo goed alle kanten op. Er zitten hier toch een flink aantal fanatieke Trumpfans, die hem als ware tribalisten altijd zullen steunen.
De steun voor de democraten / Harris lijkt meer pragmatisch van aard. Trump heeft er in de eerste ronde echt een zooitje van gemaakt en is nu nog wat gekker, dat kan nooit een goed idee zijn…

Ben wel benieuwd welke “inhoud” daarbij voor jou zo aantrekkelijk is?
pi_215425279
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 06:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

In het Trump kamp is er vooral veel liefde voor Trump. Deze kant is vooral angst, haat en minachting voor Trump. Over Kamala en de democraten gaat het maar heel weinig eigenlijk hier hoor. Als je zo'n topic terugleest is het 95% anti Trump/republikeinen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjemmert op 31-10-2024 08:27:15 ]
  donderdag 31 oktober 2024 @ 07:40:04 #271
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215425316
Ik volg en post hier ook niet echt. Het komt allemaal net als de campagnes zo hysterisch over.
De campagnes gaan ook nauwelijks over de inhoud maar alleen maar over elkaar affikken.

Ik hoop dat Kamala wint maar ik denk dat dit niet gaat gebeuren.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215425325
twitter

Trump vat het goed samen.
pi_215425520
quote:
2s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 07:20 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Tja, ik vind dit topic door alle tweets vrij onleesbaar maar zie hier net zo goed alle kanten op. Er zitten hier toch een flink aantal fanatieke Trumpfans, die hem als ware tribalisten altijd zullen steunen.
De steun voor de democraten / Harris lijkt meer pragmatisch van aard. Trump heeft er in de eerste ronde echt een zooitje van gemaakt en is nu nog wat gekker, dat kan nooit een goed idee zijn…

Ben wel benieuwd welke “inhoud” daarbij voor jou zo aantrekkelijk is?
Ik kan wel wat voorbeelden geven. Neem de ontstane ophef over de grap van Tony Hinchcliffe. Ik kwam onderstaand fragment van John Stewart tegen en dat plaatste voor mij zowel de ophef als de grap zelf in een ander perspectief.

twitter

En wat zag ik vanochtend in mijn feed? Foto's van Trump met een vuilniswagen en foto's van Trump die in een outfit van een vuilnisman een speech hield. Trump weet zo'n opmerking van Biden handig in zijn voordeel om te zetten. Ik vond het ondanks mijn afkeer voor Trump wel komisch.

twitter

Verder is mijn feed op dit moment in de ban van een veronderstelde gecoördineerde actie van democraten om sociale media te manipuleren en de verkiezingsuitslag te beïnvloeden (o.a. community notes en zoekalgoritmen). Zo is schijnbaar het interview van Joe Rogan met Trump een tijd niet naar boven gekomen in zoekresultaten in YouTube en Google en wordt het interview niet als trending gepresenteerd. Ik kan de waarachtigheid hiervan niet verifiëren, maar het is een fikse aantijging waar ik meer over zou willen weten. Op zo'n moment zoek ik journalistieke duiding of duiding door mensen van wie ik weet dat ze het niet graag wíllen geloven (zoals de mensen hier). Die vind ik niet, dus ik blijf X, de reacties en community notes volgen.

twitter

En dan is er nog de 'gooi alle sterke leiders op een hoop en noem ze ultra-rechts'-tendens. Ik kwam een college tegen van Jesús Huerta de Soto (hoogleraar) die haarfijn uitlegde wat de (essentiële) verschillen tussen Trump en Milei zijn. Ook kom ik interviews met Nayib Bukele tegen die een intelligente, welbespraakte man tonen en niet de autoritaire leider die van hem wordt gemaakt. Ik kan inmiddels aardig Spaans lezen en volg Miliei en Bukele direct op X waardoor ik een geïnformeerder oordeel kan vellen.

Tot slot is er een eigenaardigheid van mijn eigen feed: ik volg vooral het cryptonieuws en er is al een tijdje een aardige discussie over of je vanuit cryptoperspectief beter op Trump of Harris kunt stemmen. Zo kwam ik onderstaand bericht tegen van een prominent figuur in de cryptowereld, Laura Shin (journalist), die zelf op Harris gaat stemmen.

twitter

Dat neemt niet weg dat mijn feed ook een echokamer is. In het cryptowereldje zijn mensen zo verzuurd over het regime van Biden-Harris dat ze blind zijn voor de negatieve en gevaarlijke kanten van Trump. Maar dat is beter te begrijpen als je weet met wat voor idiote acties mensen in de industrie te maken hebben gehad, iets waarover je niet echt leest in de Nederlandse pers. En Trump belooft van de VS de belangrijkste cryptonatie ter wereld te maken.

Een laatste voorbeeld: ik kwam onderstaand filmpje tegen over Harris' verleden als openbaar aanklager. Als dit je beeld bepaalt van Harris, dan snap ik wel waarom je niet op haar zou willen stemmen. En helaas kan ik wederom de waarachtigheid van de aantijgingen niet echt verifiëren. In dit topic worden dit soort clips niet of nauwelijks gedeeld/besproken/serieus genomen.

twitter
pi_215425592
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 08:03 schreef Claudia_x het volgende:

[ x ]

Kevin Hart is so small his ancestors called picking cotton deadlifting _O-
De enige echte.
pi_215425706
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 08:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik kan wel wat voorbeelden geven. Neem de ontstane ophef over de grap van Tony Hinchcliffe. Ik kwam onderstaand fragment van John Stewart tegen en dat plaatste voor mij zowel de ophef als de grap zelf in een ander perspectief.

[ x ]

En wat zag ik vanochtend in mijn feed? Foto's van Trump met een vuilniswagen en foto's van Trump die in een outfit van een vuilnisman een speech hield. Trump weet zo'n opmerking van Biden handig in zijn voordeel om te zetten. Ik vond het ondanks mijn afkeer voor Trump wel komisch.

[ x ]

Verder is mijn feed op dit moment in de ban van een veronderstelde gecoördineerde actie van democraten om sociale media te manipuleren en de verkiezingsuitslag te beïnvloeden (o.a. community notes en zoekalgoritmen). Zo is schijnbaar het interview van Joe Rogan met Trump een tijd niet naar boven gekomen in zoekresultaten in YouTube en Google en wordt het interview niet als trending gepresenteerd. Ik kan de waarachtigheid hiervan niet verifiëren, maar het is een fikse aantijging waar ik meer over zou willen weten. Op zo'n moment zoek ik journalistieke duiding of duiding door mensen van wie ik weet dat ze het niet graag wíllen geloven (zoals de mensen hier). Die vind ik niet, dus ik blijf X, de reacties en community notes volgen.

[ x ]

En dan is er nog de 'gooi alle sterke leiders op een hoop en noem ze ultra-rechts'-tendens. Ik kwam een college tegen van Jesús Huerta de Soto (hoogleraar) die haarfijn uitlegde wat de (essentiële) verschillen tussen Trump en Milei zijn. Ook kom ik interviews met Nayib Bukele tegen die een intelligente, welbespraakte man tonen en niet de autoritaire leider die van hem wordt gemaakt. Ik kan inmiddels aardig Spaans lezen en volg Miliei en Bukele direct op X waardoor ik een geïnformeerder oordeel kan vellen.

Tot slot is er een eigenaardigheid van mijn eigen feed: ik volg vooral het cryptonieuws en er is al een tijdje een aardige discussie over of je vanuit cryptoperspectief beter op Trump of Harris kunt stemmen. Zo kwam ik onderstaand bericht tegen van een prominent figuur in de cryptowereld, Laura Shin (journalist), die zelf op Harris gaat stemmen.

[ x ]

Dat neemt niet weg dat mijn feed ook een echokamer is. In het cryptowereldje zijn mensen zo verzuurd over het regime van Biden-Harris dat ze blind zijn voor de negatieve en gevaarlijke kanten van Trump. Maar dat is beter te begrijpen als je weet met wat voor idiote acties mensen in de industrie te maken hebben gehad, iets waarover je niet echt leest in de Nederlandse pers. En Trump belooft van de VS de belangrijkste cryptonatie ter wereld te maken.

Een laatste voorbeeld: ik kwam onderstaand filmpje tegen over Harris' verleden als openbaar aanklager. Als dit je beeld bepaalt van Harris, dan snap ik wel waarom je niet op haar zou willen stemmen. En helaas kan ik wederom de waarachtigheid van de aantijgingen niet echt verifiëren. In dit topic worden dit soort clips niet of nauwelijks gedeeld/besproken/serieus genomen.

[ x ]
dat musk het account america heeft gekaapt voor de evrkiezingen is ook weer zoiets, Het gebeurt, maar in alle bulsshit die er voorbij komt, verdwijnt dat ook weer naar ed achterkant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')