abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8584070

Nog geen topic over zie ik..

Was een aantal jaren geleden razend enthousiast over de Journey Inwards..maar daarna vond ik het toch wel steeds minder worden..zeker door toevoeging van Mc Conrad..dit is natuurlijk persoonlijk..ben halverwege 2000 eens een keer naar 013 geweest en dat was een prima show..het laatste jaar.ben ik sowieso een beetje de d&b uit het oog verloren..dus heeft iemand updates..las laatst dat er alweeer een JI7 was

woensdag 19 februari 2003 @ 16:22:42 #3
43811 thesoundfan
eindelijk een plaatje!!
pi_8585927
Volgens de oor is de drum&bass in 2003 definitief dood. Dus het is niet zo gek dat je het een beetje uit het oog bent verloren... Vorig jaar verscheen er nog wel een topplaat van Roni Size genaamd= touching down. En voor de rest is er vast nog veel goeds uitgekomen dat aan de oor hun oor is ontsnapt en ook aan mij. Een song die je in iedergeval moet downloaden is= cylob- drop the bass. Eigenlijk alweer een oudje= van vorig jaar geloof ik. Maar wel een vergeten klassieker. En over ltj= horizons vind ik een supernummmer en hij heeft er wel meer.Maar echt in verdiept heb ik me niet.Stop
de mazzel en tot fok! webtip= http://www.xs4all.nl/~stefanjh
pi_8586077
hey, ik had al zo'n topic geopend omdat iemand zei dat DnB dood was...en nu zegt de oor het ook al? wazig

LTJ bukem - Atlantis is toch wel 1 van de beste DnB nrs ever produced ik ga em maar weer eens opzetten

maar heus niet dat DnB dood aan het gaan is, er zijn vet veel feesten, het is in nederland nooit echt groot geworden...dus hoe kan het dan echt doodgaan iig ik draai sinds kort drum n bass en desnoods hou ik het in in mn eentje tot stand

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 19 februari 2003 @ 16:38:18 #5
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_8586302
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:22 schreef thesoundfan het volgende:
Volgens de oor is de drum&bass in 2003 definitief dood.
Volgens een randdebiel die voor de oor werkt is drum&bass in 2003 definitief dood. Die vent moet opzouten. Die weet niets van de scene af.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_8586353
Ik ben zeer te spreken over de earth cd's. Vooral in de auto en rustig kachelen.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  woensdag 19 februari 2003 @ 16:51:42 #7
43811 thesoundfan
eindelijk een plaatje!!
pi_8586691
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:38 schreef reem het volgende:

[..]

Volgens een randdebiel die voor de oor werkt is drum&bass in 2003 definitief dood. Die vent moet opzouten. Die weet niets van de scene af.

Je hebt vast gelijk want de oor doet wel aan meer onzin zoals= THe white stripes de hemel in schrijven, The strokes de beste band van 2001 vinden, songs for the deaf van qotsa de beste cd van 2002 vinden enz.
- ik krijg nu vast een heleboel beterwetende reacties...
  woensdag 19 februari 2003 @ 16:53:42 #8
43811 thesoundfan
eindelijk een plaatje!!
pi_8586744
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:38 schreef reem het volgende:

[..]

Als drum&b niet dood is, wat zijn dan minimaal goede drum&bass albums van 2003? kan ik weer eens effe gaan kazaa-n.smilie
  woensdag 19 februari 2003 @ 16:58:22 #9
14509 reem
pi_8586868
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:53 schreef thesoundfan het volgende:

[..]

Als drum&b niet dood is, wat zijn dan minimaal goede drum&bass albums van 2003? kan ik weer eens effe gaan kazaa-n.smilie

albums komen er niet zoveel uit meer, je kan je beter focussen op single releases... wat ik heb gekocht vandaag..

Mindmachine - traumatized / ? - Cylon #10
Universal Project - danger chamber / kraft rmx - Universal Project
Simon Bassline Smith - Freestyle Mambo / Aquarius - V Recordings

beter gebruik je geen kazaa maar soulseek (slsk.org), staat veel meer dnb op.

[b]@RemiLehmann[/b]
  woensdag 19 februari 2003 @ 17:00:09 #10
43811 thesoundfan
eindelijk een plaatje!!
pi_8586917
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:58 schreef reem het volgende:

[..]

albums komen er niet zoveel uit meer, je kan je beter focussen op single releases... wat ik heb gekocht vandaag..

Mindmachine - traumatized / ? - Cylon #10
Universal Project - danger chamber / kraft rmx - Universal Project
Simon Bassline Smith - Freestyle Mambo / Aquarius - V Recordings

beter gebruik je geen kazaa maar soulseek (slsk.org), staat veel meer dnb op.

soulseek heb ik ook en daar staat inderdaad meer d&b op zoals = cylob- drop the base . (dj)Die kon ik bij kazaa niet vinden.. Als ik me op singles moet focussen is d&B toch wel een beetje dood?
  woensdag 19 februari 2003 @ 17:33:09 #11
14509 reem
pi_8587808
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 17:00 schreef thesoundfan het volgende:

[..]
Als ik me op singles moet focussen is d&B toch wel een beetje dood?

Nee hoor, dat is onzin... Bijna alle dansmuziek drijft op singlereleases hoor. Geldt ook voor techno / progressive etc. Koop vinyl of download het op mp3

Er zijn in 2003 nog niet zoveel boeiende albums uitgekomen, maar nog wat mooie van mid / late 2002

MDZ02 (nieuwste metalheadz album)
Eastside Jamz (Eastside label, nieuw album)
Start of Something LP - Moving Fusion

[b]@RemiLehmann[/b]
  donderdag 20 februari 2003 @ 17:22:02 #12
20922 Kazz
wesside is da bestest
pi_8612192
EZ Rollers hebben net weer een album uit!
Dat is a very sexist way to talk about these bitches.
pi_8612204
Titles of the unexpected schopt kont inderdaad
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  donderdag 20 februari 2003 @ 19:34:32 #14
43811 thesoundfan
eindelijk een plaatje!!
pi_8614319
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 17:33 schreef reem het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is onzin... Bijna alle dansmuziek drijft op singlereleases hoor. Geldt ook voor techno / progressive etc. Koop vinyl of download het op mp3

Er zijn in 2003 nog niet zoveel boeiende albums uitgekomen, maar nog wat mooie van mid / late 2002

MDZ02 (nieuwste metalheadz album)
Eastside Jamz (Eastside label, nieuw album)
Start of Something LP - Moving Fusion

soulseek kon van alles wel wat vinden maar die apen waren weer eens bijna allemaal niet online -baalbaal- maar total science van mdz02(is het niet= mtzo2?) (of een andere metalheadz) is ie nu aan het binnenhalen. Daar zal ik nog wel effe mijn meninkje over posten.Als ie er niet mee kapt natuluk.smilie
pi_8614582
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 17:22 schreef Kazz het volgende:
EZ Rollers hebben net weer een album uit!
Wat is hun nieuwe album dan? Ben wel benieuwd, Weekend World vond ik ook erg goed
pi_8617374
LTJ was een maandje geleden in Off_Corso samen met die MC Konrad :x

Progressive Sessions \o/

wel lache, nie superimpressive

Knahmsayin?
pi_11766517
ik geef dit topic ff een trapje

ik vind zn sets echt lekker om bij te chillen. Over het algemeen luister ik alleen Trance en varianten, maar zn DnB sets zijn echt heerlijk om lekker bij te chillen

MC Conrad maakt het echt helemaal af, ik vind MC's normaal gesproken echt teringapen, maar respect voor deze

maandag 14 juli 2003 @ 17:15:15 #18
31816 thumper
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
pi_11766650
Ik heb drie jaar geleden eens een set van hem (samen met MC Conrad) meegemaakt in de Ministry of Sound in Londen, Progression Sessions....

Dat was echt meesterlijk!!!!!

MC Conrad maakt het inderdaad helemaal af.... Zijn solocd is trouwens ook top!

volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_11766775
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:53 schreef thesoundfan het volgende:

[..]

Er worden en zijn albums in dit jaar uitgebracht van Krust&Die, London Elektricity, Peshay, Andy C, Metalheadz, Trouble On Vinyl, Omni Trio, enz. (ok, sommige zijn terugblik-albums)

De Oor mag zichzelf geen muziekblad noemen als ze drum 'n bass doodverklaren. Wat een nonsens.

pi_11767185
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:22 schreef thesoundfan het volgende:
Volgens de oor is de drum&bass in 2003 definitief dood. Dus het is niet zo gek dat je het een beetje uit het oog bent verloren... Vorig jaar verscheen er nog wel een topplaat van Roni Size genaamd= touching down. En voor de rest is er vast nog veel goeds uitgekomen dat aan de oor hun oor is ontsnapt en ook aan mij. Een song die je in iedergeval moet downloaden is= cylob- drop the bass. Eigenlijk alweer een oudje= van vorig jaar geloof ik. Maar wel een vergeten klassieker. En over ltj= horizons vind ik een supernummmer en hij heeft er wel meer.Maar echt in verdiept heb ik me niet.Stop
Ja volgens de OOR... Volgens andere bladen zoals de Bassic Groove gaat het juist weer erg goed door compilaties zoals Hospital.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 14 juli 2003 @ 17:47:36 #21
14509 reem
pi_11767296
Als je een beetje op de hoogte wilt blijven van wat er in dnbland gebeurt kan je het beste www.breakbeat.co.uk / www.dogsonacid.com / www.dnbforum.nl in de gaten houden, of een abonnement nemen op Knowledge magazine.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_59140450

Geweldige EP
veel mooie akoestische geluiden, galmpjes hier en daar + uptempo drummer er onder gezet

2 tracks:

[ Bericht 7% gewijzigd door TubewayDigital op 05-06-2008 12:04:25 ]
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:59:13 #23
181478 IdealCrash
Don't believe the hype!
pi_59140555
[quote author=I-Witness link=board=9;threadid=31394;start=#msg677780 date=1212392911]

When you think of Drum & Bass dons, you'd be remiss if you left out the name LTJ Bukem; just mentioning tracks like ''Demon's Theme'', or his class A imprint Good Looking Records, or the Progression Sessions series that has led a host of fans to Drum & Bass in the first place. Say what you will, but artists like Blame, Seba, Peshay, PFM, Total Science, MC Conrad, Makoto, Paradox, Blu Mar Ten and a host of others have all had stunning releases on his labels, and his sets worldwide have captivated a plethora of heads looking for the soulful, jazzy, atmospheric sound scapes within Drum & Bass.

Released on 26th May 2008, LTJ Bukem has embarked on a new chapter with the Bukem In Session series. This first release finds LTJ Bukem, alongside MC Conrad, headlining the main stage at the Exit festival in Serbia, from July 2007. Shot in an array of angles, Bukem In Session captures Bukem's mix, Conrad's vocal performance, the lighting rig, crazy visuals and an accepting crowd, placing the viewer right within the festival on this glorious night, and is the first in hopefully many more releases like it.

BUKEM IN SESSION: Live At Exit [GLRBS001X]
release date: 26th May 2008

Tracklist:

1) Calibre - 'Thoughtless'
2) Calibre - 'Mindprint'
3) Funky Technicians - 'Airtight (Furney Remix)'
4) Redeyes - 'Soul Brother'
5) Brother - 'Cold Aur'
6) Utah Jazz - 'Money's One Thing'
7) Artificial Intelligence (AI) - 'Desperado'
8) A-Sides - 'Dreamworld'
9) DJ Furney - 'Pipes'
10) Andy Skopes - 'Yesterdaze (Bukem VIP Mix)'
11) Drumsound & Bassline Smith - 'Stay Loose (Tear Drop)'
12) Human Factor - 'Sunny Side'
13) Icicle - 'Reflections'

For more info on this release, and future Good Looking releases, hit up their official website, as well as their MySpace page.

source : http://www.dogsonacid.com/showthread.php?threadid=576268&mode=article
[/quote]
  donderdag 5 juni 2008 @ 12:11:22 #24
181478 IdealCrash
Don't believe the hype!
pi_59140825
In september weer in NL!

Future Research & Patronaat Haarlem presenteren:
SPEKTRUM XL - Drum 'n Bass, Liquid Funk -

Line-up:

LTJ BUKEM
MC CONRAD