SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 29-10-2024 13:55:06 ]Smile, it's free therapy.![]()
Bij jou werkt het dus ook niet meer.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Stuk gemaaktquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij jou werkt het dus ook niet meer.![]()
Zou het maar 1x per topic werken?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Even testen:quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Stuk gemaakt![]()
Zou het maar 1x per topic werken?
Edit: vaag
Misschien werkt alleen dat ene nummer.
Tosti brie zalm gemaakt
Smaakte geweldig wil meer maar nog naar 2 plakjes brie.
Valt tegen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Tosti salami/kaas, beste tosti.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Tosti brie zalm gemaakt
Valt tegen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
echt vaag bij de een lukt het wel bij de ander nietquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat heeft iedereen hier luxe lunch vandaag! (Ok, alleen jij en Hema tot nu toe, maar van de rest weet ik niet wat ze geluncht hebben)quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Tosti brie zalm gemaakt
Valt tegen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Op z'n minst belegen inderdaad. Jong of jong belegen is gewoon smakeloze zooi.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Eens, met oude kaas en ketjupOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Misschien kan het verband hebben met het weer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen hier luxe lunch vandaag! (Ok, alleen jij en Hema tot nu toe, maar van de rest weet ik niet wat ze geluncht hebben)
Depri weer, treat yourself
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ik had ook gerookte zalmquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Tosti brie zalm gemaakt
Valt tegen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja precies.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Op z'n minst belegen inderdaad. Jong of jong belegen is gewoon smakeloze zooi.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ej nu bondage stopt hé, stopt dan ook "jullie" spel?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Simpel broodje kaas.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen hier luxe lunch vandaag! (Ok, alleen jij en Hema tot nu toe, maar van de rest weet ik niet wat ze geluncht hebben)
Op mijn huidige kalender staat wel Halloween, maar niet Allerheiligen (meer).quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog 2 nachtjes slapen tot witches' day
Er staat op 1 november wel wat vaags...?! "Dag van de positiviteit".
Nu ja, ik heb de kalender dan ook van "Voor Positiviteit"
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik had de Grand Velas Taco’s.quote:
Had je daar ook een Macallan 1926 bij?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Komt wel heel dichtbij die had ik gisterOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: