Op basis van 1/4. 1 gram boter op 4 gram knipafval. Ik had zo'n anderhalf kilo boter waar uiteindelijk 0.9 kilo van overgebleven is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:35 schreef junkiesietze het volgende:
van hoeveel gram knipafval heb je wietboter gemaakt?
En het heeft op iedereen natuurlijk ander effect, als je zelf veel blowt heb je hogere tolerantie dan iemand die nooit blowt.
Dus de vraag is eerder, hebben de mensen waar je het aan gaat uitdelen ervaring of niet.
Hoezo niet? gaat toch om koken, bakken, braden etc?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:23 schreef miss_sly het volgende:
Dit is geen CUL. Ik verplaats het naar VER.
tering, dan snap ik dat een half plakje goed werkt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:39 schreef Chandler het volgende:
[..]
Op basis van 1/4. 1 gram boter op 4 gram knipafval. Ik had zo'n anderhalf kilo boter waar uiteindelijk 0.9 kilo van overgebleven is.
Nee, je bent niet gek, maar het gaat vooral over wiet, en dat is prima, daar heb ik geen probleem mee, maar dat heeft weinig met CUL te maken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:42 schreef Chandler het volgende:
[..]
Hoezo niet? gaat toch om koken, bakken, braden etc?of ben ik nu gek!
Ik 1.5 uur maar anderen zeiden 2.5 uur ofzo..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
tering, dan snap ik dat een half plakje goed werkt.
wij gebruikten vroeger 10 tot 20gr wiet/knipafval voor 1 cake.
Hoelang duurde het voordat ie insloeg? wij moesten soms wel uren wachten voordat je iets merkte.
Ik wel, maar beperk mij zelf altijd... dus niet gelijk een hele plak maar eerst een halfje en dan een paar uur later de rest...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ging er nooit zo goed op in elk geval en vond het alle keren best heftig.
Juist, ik ben het daar niet mee eens maar ga er ook geen halszaak van maken.. hehe... agree to disagree.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:43 schreef miss_sly het volgende:
Nee, je bent niet gek, maar het gaat vooral over wiet, en dat is prima, daar heb ik geen probleem mee, maar dat heeft weinig met CUL te maken.
Had ik ook, en gevoel was te zwaar aanwezig. Niet positief.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ging er nooit zo goed op in elk geval en vond het alle keren best heftig.
Dat vind ik ook heel veel, dan zou ik waarschijnlijk urenlang niet meer opstaan na een plakjequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:39 schreef Chandler het volgende:
[..]
Op basis van 1/4. 1 gram boter op 4 gram knipafval. Ik had zo'n anderhalf kilo boter waar uiteindelijk 0.9 kilo van overgebleven is.
Nee dat kan ik mij voorstellen.. kleine stukjes is dan ook het advies.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Had ik ook, en gevoel was te zwaar aanwezig. Niet positief.
Kan niet, ben niet thuis en zit al in de vriezer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:49 schreef junkiesietze het volgende:
post eens pics van de overgebleven boter
Bende gek zeker... drugs opsturen met de post... pfff... als je in't mooie Groningen bent mag je gerust eens langs komen om een stukje te halen!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:04 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Stuur mij eens iets op, dan vertel ik je het
Dat was iets wat ik op't net had gevonden maar goed, kan niet meer terug vinden waar dat was.. volgende keer dus ruim het dubbele maar!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:05 schreef herverwijderd het volgende:
Dat vind ik ook heel veel, dan zou ik waarschijnlijk urenlang niet meer opstaan na een plakje
Maar ben sowieso niet zo'n fan van edibles, juist omdat je niet weet hoeveel er in zit en het een paar keer niet echt goed ging.
Ben echt wel wat gewend, maar zo'n plakje valt echt anders dan blowen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:32 schreef MisterFox het volgende:
Overal waar 'te' voor staat is niet goed!
Overigens vinden mensen die niks gewend zijn alle beetjes cannabis te heftig.
Klopt, al ken ik die ervaring niet. Mijn vriendin weer wel.. hehequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:37 schreef Puzzie het volgende:
Zolang je maar niet out gaat , want dat is kut
Dat zijn we ook, plus een beetje blower weet dat melk en chocolade handig zijn om in huis te hebben mocht iemand eens een beetje te ver gaan...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:04 schreef summer2bird het volgende:
Ik had een paar jaar geleden een gebakje gehaald bij de lokale coffeeshop.
Heb voor de zekerheid maar de helft opgegeten.
Holy shit wat sloeg dat in zeg. Het was zo godontiegelijk kut man
De eerste 1.5 uur geen effect, maar dat was te verwachten, maar daarna.
Ik voelde me alsof de realiteit niet echt was, alles leek wel een soort film met mijn ogen als camera.
De tijd deed ook zo raar, seconden leken minuten te zijn, minuten uren.
Alles leek ook in slow motion te gaan, als ik opstond van mijn stoel dan voelde ik mezelf nog zitten maar ik stond zeg maar.
Een andere ruimte binnengaan was al helemaal overweldigend.
Het was zo eng, het gevoel was ook dat dit eindeloos door zou gaan, niks echt was, alles was nep en ik zou nooit meer terugkomen in mijn lichaam.
Het remde ook voor geen meter, uiteindelijk (had het rond 15:00 ingenomen) naar bed gegaan savonds, en de volgende ochtend (heel kut geslapen erop) toen ik wakker werd was het nog steeds.
Uiteindelijk was de trip pas echt gestopt rond 13:00 uur
Ik heb nog steeds geen flauw idee waarom het zo idioot insloeg. Een rekenfout van de bakker? Een mix ingrediėnt die er niet in hoorde? Misschien verwerk ik wiet gewoon heel raar? Hebben ze mij het gebakje mee gegeven die eigenlijk voor Snoop dog bedoeld was?
Geen flauw idee
Dus ik zou erg voorzichtig zijn
Nou dat heb ik ervaren... hehe... volgende keer toch maar wat minder afval en meer boter...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:57 schreef oppiedoppie het volgende:
Daar zit ik ook altijd mee. Maar het eerste knipafval, de grootste blaadjes, daar maak ik chocoladekoekjes van en die zijn nooit zo heftig maar mellow en ik test dat altijd eerst zelf. Als de wiet droog is dan knip ik de rest en maak daar ook weer boter van en dit is altijd sterkere. Maar ook dit test ik altijd voordat ik iets weggeef. Maar blijft altijd lastig om precies de juiste verhouding te vinden.
Haha handig, zo had ik een keer meegemaakt dat iemand dacht rustig een 2e plakje te kunnen nemen. Kon ook al kwamen de effecten van beide plakjes samen... en dat resulteerde dat hij eerder z'n bed in ging dan de rest van het bezoek!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:59 schreef Pluto41 het volgende:
In het verleden ook een paar keer wiet boter gemaakt. Een leuk verhaal is we (mijn collega's) en ik moesten naar een vergadering in Zwolle of zo. Dus ik had mijn cake meegenomen in de auto. Ik dacht leuk voor onderweg. Maar de collega's wilden niets.. Dus heb ik zelf maar een paar plakjes in de auto gegeten.
Onderweg ook nog even kort gestopt om te roken. Voor mij een jointje. Zij een sigaret.
Zit ik op die vergadering en de hele Wereld begon te tollen. Ik ging helemaal niet goed.. Maar je zit daar wel met de "managers" dus ik moest rustig blijven maar ik dacht: "nu ben ik te ver gegaan. Dit wordt de ambulance bellen".
Verder uiteindelijk goed afgelopen hoor. Maar dat was de enige keer dat ik bijna in paniek raakte
Absoluut waar, totaal niet te vergelijken met een jointje. Jointje kan gelijk effect hebben terwijl je op een plakje cake toch echt wel een uurtje of wat mag wachten!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ben echt wel wat gewend, maar zo'n plakje valt echt anders dan blowen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |