Heeft er nog iemand tips? Wat is aan te raden op de kaart? Ik heb maar 1 vega-hoofdgerecht gespot, zag er best okee uit, maar what about vega-voorgerechten?
En wat moet ik aantrekken???
Oh gosh, ik ben ineens zenuwachtig!
Ik weet niet of je een visliefhebber bent, maar als ik ga uiteten met zijn 2-en, ga ik altijd voor de visschotel. Mits de medegegadigde het daar mee eens is uiteraard. .
quote:Mmz, grieks staat bij mij altijd gelijk aan VEEL VLEES.
Op woensdag 19 februari 2003 15:03 schreef bloempjuh het volgende:
Vanavond neem ik Tijs mee uit eten. Eens een keer geen pizza of Indisch, maar Grieks. Ik heb net twee plaatsjes gereserveerd en hij weet nog van niets, behalve dat we 'iets' gaan eten.Heeft er nog iemand tips? Wat is aan te raden op de kaart? Ik heb maar 1 vega-hoofdgerecht gespot, zag er best okee uit, maar what about vega-voorgerechten?
[Dit bericht is gewijzigd door Dissection op 19-02-2003 15:07]
En ontopic, gewoon jezelf zijn lijkt me het beste qua non-etensonzekerheden.
quote:Katja Schuurman
Op woensdag 19 februari 2003 15:05 schreef katjaschuurman het volgende:
Sakangi
niet met borden gaan gooien als je klaar bent met eten...
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 15:06 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
TIP!niet met borden gaan gooien als je klaar bent met eten...
En veel vlees -> daar is Tijs wel voor, daarom heb ik voor de verandering de Griek uitgezocht. Ik ben dus wel zo vega als het maar zijn kan..
Tsatsiki.. wat een klotewoord trouwens, is wel erg lekker op flatbread met feta. Maar wat zit er in het voorgerecht met deze naam, behalve knoflookyoghurt?
[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 19-02-2003 15:12]
quote:Daar ben ik niet zo goed in
Op woensdag 19 februari 2003 15:11 schreef DarkElf het volgende:
waarom laat je je niet gewoon verrassen door de kaart
quote:Grieks eten en vega? Dat zou wel eens heel moeilijk kunnen worden.
Op woensdag 19 februari 2003 15:03 schreef bloempjuh het volgende:
Vanavond neem ik Tijs mee uit eten. Eens een keer geen pizza of Indisch, maar Grieks. Ik heb net twee plaatsjes gereserveerd en hij weet nog van niets, behalve dat we 'iets' gaan eten.Heeft er nog iemand tips? Wat is aan te raden op de kaart? Ik heb maar 1 vega-hoofdgerecht gespot, zag er best okee uit, maar what about vega-voorgerechten?
Andere lekkere dingen : souzouki (zal je vast niet zo schrijven), giros, suflaki..
Meestal zijn hun salades ook heel lekker. Ze hebben meestal ook wel een aantal vega-voorgerechten. Hoofdgerechten vaak wat minder, maar een vriendin van mij neemt altijd 2 of 3 vega-voorgerechtjes en dan kom je ook een eind.
Bord olijfjes.
Veel plezier iig en gewoon een leuke spijkerbroek en een truitje zijn ook okay, hoor.
quote:Daarom heb ik ook stiekem de menukaart opgezocht op de website van het restaurant
Op woensdag 19 februari 2003 15:13 schreef zwijntje het volgende:[..]
Grieks eten en vega? Dat zou wel eens heel moeilijk kunnen worden.
Met wat geluk kun je een aubergine / courgette schotel of vegetarische moussaka of iets dergelijks krijgen en Tzaziki [komkommer in yoghurt] hebben ze ook altijd wel, maar verder.... Het is vooral [lams]vlees en spiesjes wat de griekse pot schaft.
Ach, als het maar lekker is
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 15:06 schreef DarkElf het volgende:
gevulde wijnbladeren en tzaziki!!!
quote:Ja, die is wel lekker. Alleen niet zo'n heel groot gerecht (tneminste bij de Grieken waar ik totnutoe heb gegeten), maar ja, ik ben ook een stukje groter dan de rest van Nederland. Veel plezier
Daarom heb ik ook stiekem de menukaart opgezocht op de website van het restaurant
Ik quote: "100. Griekse salade, witte bonen, rijst, bladerdeeg gevuld met kaas, gekookte sperciebonen"
Volgens mij zijn er altijd sowieso wel maaltijdsalades die vegetarisch zijn, misschien ook wel van die stoofpotjes en zeker heel veel vis, als je dat wel eet. -edit- dat je eet je dus ook niet geloof ik. Voorgerechten zijn er sowieso wel in het vegetarisch, soep en ook inderdaad tzaziki, wat je ook met brood kan bestellen.
en wat je ook doet als je vriend iets met knoflook pakt doe dat ook. (hint in zo goed als alle sauzen bij de griek zit knoflook)
quote:I agree !!! mijn favoriet...heb ze afgelopen zaterdag nog bij de griek gegeten
Op woensdag 19 februari 2003 15:06 schreef DarkElf het volgende:
gevulde wijnbladeren en tzaziki!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |