6-1-3 in het voordeel van Ajax de laatste 10 edities van de klassieker...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:29 schreef Solispolar het volgende:
Ik weet dat het niet veel is de afgelopen jaren, maar kunnen jullie morgen alsjeblieft jezelf eens NIET generen tegen Feyenoord en wellicht zelfs een puntje pakken? Bvd.
Het enige dat intelligent is in Eindhoven zijn de expats.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
6-1-3 in het voordeel van Ajax de laatste 10 edities van de klassieker...
Anders zoom je nog even wat verder uit. Voor de oorlog ook nog wat gegevens bekend?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
6-1-3 in het voordeel van Ajax de laatste 10 edities van de klassieker...
Wat kun jij matig trollen zeg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:51 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Anders zoom je nog even wat verder uit. Voor de oorlog ook nog wat gegevens bekend?
De laatste jaren is het Feyenoord wat de toon zet in de onderlinge wedstrijden, dat weet je zelf ook hoop ik
Zelf won je ook nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:29 schreef Solispolar het volgende:
Ik weet dat het niet veel is de afgelopen jaren, maar kunnen jullie morgen alsjeblieft jezelf eens NIET generen tegen Feyenoord en wellicht zelfs een puntje pakken? Bvd.
Afgelopen jaren is meervoud. In dat geval ben je een goudvis. In 2023 een keer gewonnen, een keer gelijk en een keer nipt verloren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:51 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Anders zoom je nog even wat verder uit. Voor de oorlog ook nog wat gegevens bekend?
De laatste jaren is het Feyenoord wat de toon zet in de onderlinge wedstrijden, dat weet je zelf ook hoop ik
Dus eigenlijk zijn jullie gewoon heel goed?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Afgelopen jaren is meervoud. In dat geval ben je een goudvis. In 2023 een keer gewonnen, een keer gelijk en een keer nipt verloren.
Daarvoor is de laatste verloren klassieker de 6-2 in januari 2019. Daar hebben ze vermoedelijk nog wel een dvd'tje van staan voor de factcheck.
Prijzenkastquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn jullie gewoon heel goed?
Morgen 0-2 en staan we virtueel 6 punten van het nieuwste voetbalwonder in Nederland. Truste tot merrege. Zin an.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:02 schreef Wotte het volgende:
Overigens is de laatste klassieker die verloren werd voor de 6-2 in oktober 2015.
Vandaar dat ze zo uit hun plaat gingen vorig seizoen. Dat was vrij uniek allemaal.
Makkelijk kampioen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen 0-2 en staan we virtueel 6 punten van het nieuwste voetbalwonder in Nederland. Truste tot merrege. Zin an.
Met Ajax komt het altijd goed, met jouw complex waarschijnlijk niet, had je maar de juiste club moeten kiezen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn jullie gewoon heel goed?
In dat geval maak ik me geen zorgen voor morgen, succes en neem de punten mee naar Amsterdam
Het was inderdaad een vrij unieke klassieker, in alle opzichten. Al blijft het eeuwig zonde van dat schotje in de laatste 5 minuten. Hoe dan ook gaat deze prestatie nooit geëvenaard worden gok ik zomaar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:02 schreef Wotte het volgende:
Overigens is de laatste klassieker die verloren werd voor de 6-2 in oktober 2015.
Vandaar dat ze zo uit hun plaat gingen vorig seizoen. Dat was vrij uniek allemaal.
Ik baal nog van het laatste half uur.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was inderdaad een vrij unieke klassieker, in alle opzichten. Al blijft het eeuwig zonde van dat schotje in de laatste 5 minuten. Hoe dan ook gaat deze prestatie nooit geëvenaard worden gok ik zomaar.
[ afbeelding ]
Dat was wel wat zonde ja, als zelfs een scheidsrechter medelijden krijgt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik baal nog van het laatste half uur.
Heb ik geen actieve herinnering aan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik baal nog van het laatste half uur.
0-3quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:03 schreef AmenhotepIV het volgende:
Vermoedelijke opstelling:
Gorter
Avila-Wijndal-Janse-Gaaei
Mansverk-Tahirovic-Dongen
Banel-Rijkhof-Rasmussen
Overige spelers krijgen rust want ze zijn moe.
In Fettucine we trustquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:03 schreef AmenhotepIV het volgende:
Vermoedelijke opstelling:
Gorter
Avila-Wijndal-Janse-Gaaei
Mansverk-Tahirovic-Dongen
Banel-Rijkhof-Rasmussen
Overige spelers krijgen rust want ze zijn moe.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ajax speelt zondag helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |