abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215402137
hallo

wie helpt mij ff want aan booking heb je niks want ik zoek een hotel in de buurt van vliegveld Schiphol (op maximaal zo'n 30 min. rijden) met volgende ijsen:

- GEEN Geluidsoverlast door klappende deuren mensen op gang en van buiten

denk je ok: zoeken op geluidsdichte kamers Booking .com heel leuk maar als je revieuws leest zijn ze allemaal GEHORIG pfff

dus... iemand uit EIGEN ervaring een tip voor stille hotelkamer?
pi_215402147
kom van ver, goede nachtrust voor lange in vroege morgen vlucht namelijk wel fijn. bedankt voor meedenken :)
  maandag 28 oktober 2024 @ 15:30:31 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_215402160
Ik slaap meestal in van der valk schiphol, kan ook niet goed tegen geluidsoverlast maar heb er daar eigenlijk nog nooit last van gehad. Helemaal stil is het natuurlijk nooit in een hotel, maar kon er in ieder geval prima slapen. En je kunt er makkelijk parkeren, mocht je met de auto komen.
pi_215402359
Hier ook goede ervaringen met Van der Valk Schiphol. Ze hebben overigens ook een shuttle dienst die je van en naar het vliegveld brengt. En je kunt je auto daar parkeren.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_215403817
Citizen M genot
pi_215407861
Ik heb rondom Schiphol in meerdere hotels wel verbleven, van de Eurocampings in het Amsterdamse bos net achter Schiphol tot elke Ibis hotelketen versie die ze daar hebben tot de CitizenM.

Eurocampings is dan wel echt de minst comfortable van de hele zooi, maar daar verbleven we toen een week.
En gezien de prijzen rond Schiphol zelf ga je daar geen week zitten. Heeft ook geen shuttle.

.Ik heb zelf echt nog nooit geluidsoverlast gehad, ja zo lang de vliegtuigen nog vliegen of weer beginnen hoor je vliegtuigen. Maar goed dat hoort bij Schiphol. Dat hoor je in elk hotel wel daar.
Of ik heb altijd mazzel met de buren, maar ik heb daar echt nog nooit overlast van gehad.

Dus ik zou gewoon een Ibis hotel kiezen, als je Accor lid bent krijg je echt goede prijzen en inclusief ontbijt.
Met een gratis shuttle die vrij snel heen en weer gaat. Buiten dat liggen deze Ibis hotels afgelegen, waardoor je ook geen ander omgevingsgeluid hebt.
Budget heeft iets mindere kamers, maar slapen echt dikke prima. Je doet er verder toch niets.

CitizenM was ook echt wel over te spreken en is 5 min lopen van Schiphol. Is alleen wel een stuk duurder meestal en heeft veel meer drukte er om heen.

Wat voor mij wel belangrijk is, aangezien ik geluidsoverlast in geen enkel hotel ervaren heb, is de gratis shuttle. Dat is zo'n gemak om erbij te hebben.
pi_215407918
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 15:26 schreef Golf8 het volgende:
ijsen
_O-.

Een stil hotel is een utopie, er komen nu eenmaal ook andere mensen. Kun je beter naar een goede AirBNB kijken.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215407984
Ik sliep van de zomer in het Hilton op schiphol.Dus 0 km reizen.
Die kamers hebben ze geluiddicht oid gemaakt. het viel mij op hoe stil ze waren.

Dus dat is misschien iets TS :)
  Moderator dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:02:09 #10
45833 crew  Fogel
pi_215408595
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 09:54 schreef Xlarge het volgende:
Ik sliep van de zomer in het Hilton op schiphol.Dus 0 km reizen.
Die kamers hebben ze geluiddicht oid gemaakt. het viel mij op hoe stil ze waren.

Dus dat is misschien iets TS :)
Dit. Ook het geval voor Sheraton op Schiphol.

Een goedkopere optie is Best Western Amsterdam Airport Hotel. Daar verbleef ik niet zo lang geleden en dat was gewoon OK.

Mijn ouders boeken soms een pakket met parkeren en hotel, wat totaal gezien goedkoper is dan alleen parkeren bij Schiphol. Volgens mij was dat bij Ibis, maar ik neem aan dat meerdere hotels die optie hebben.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_215432936
Vriend, een tip: laat slaapoordoppen op maat maken. Dan maakt het allemaal wat minder uit. Ik reis al jaren met die dingen en dat helpt echt goed. Kan niet meer zonder.

Dus niet van die goedkope dingen van de drogist, gewoon een meijer neerleggen en je bent me eeuwig dankbaar.
pi_215437740
Sheraton Schiphol is prima. Heb er heerlijk geslapen.

v/d Valk is ook prima.
pi_215469871
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 09:42 schreef bianconeri het volgende:
Accor lid bent krijg je echt goede prijzen en inclusief ontbijt.
Accor lid is niet inclusief ontbijt. Wel echt prima geregeld met de shuttle en goedkoop, dus ideaal voor een vroege vlucht.
pi_215474096
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 00:10 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Accor lid is niet inclusief ontbijt. Wel echt prima geregeld met de shuttle en goedkoop, dus ideaal voor een vroege vlucht.
Ligt aan het hotel, maar ik vlieg komende weken paar keer en verblijf telkens in Ibis incl ontbijt.
Was telkens bij de prijs in.

Maar ligt ook aan het hotel en soms voor paar euro meer.
pi_215491147
Ik denk dat alle hotels op en rond Schiphol voldoende geluidswerend zijn, maar ik slaap er soms slecht vanwege een aantal redenen:

- Voor het eerst sinds een tijdje niet in je eigen bed slapen.
- Meer spanning dan normaal omdat er een reis voor je ligt.
- Gedurende de dag alleen de koffers gepakt, het huis afgesloten en naar Schiphol gereisd. Zowel geestelijk als lichamelijk niet veel inspanning zodat ik s'avonds simpelweg niet moe ben.
- Een vroege vlucht, dus eerder wakker moeten worden dan normaal. Ondanks de wekker en back-up wekker, slaap ik vaak toch onrustig.

Wat mij helpt is om gym of zwembad van het hotel te gebruiken of een wandeling te plannen evt in Hoofddorp of Amsterdam-Zuid. Uitgebreid dineren (of juist minder als je daar beter op slaapt). Of gewoon accepteren dat het een slechte nacht gaat worden qua slapen en een boek meenemen of films/series op je laptop. Tijdens de vlucht slaap inhalen.
pi_215494044
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 11:02 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij was dat bij Ibis, maar ik neem aan dat meerdere hotels die optie hebben
Ik vind de parkeerplaatsen bij de Ibis bij Schiphol niet heel ruim dus een dikke dure auto zou ik er niet heel snel lang parkeren maar het zijn vaak wel gunstige aanbiedingen, de combi overnachten en parkeren.
  Moderator maandag 18 november 2024 @ 07:47:32 #17
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_215614228
Hotel Chariot pak ik vaak in combinatie met parkeren.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_215614551
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 10:35 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik vind de parkeerplaatsen bij de Ibis bij Schiphol niet heel ruim dus een dikke dure auto zou ik er niet heel snel lang parkeren maar het zijn vaak wel gunstige aanbiedingen, de combi overnachten en parkeren.
Wat verwacht je ook van Ibis?
pi_215614619
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 08:54 schreef Halcon het volgende:

[..]
Wat verwacht je ook van Ibis?
Er is helemaal niks mis met Ibis verder dus wat probeer je te zeggen?
pi_215614905
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 09:07 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Nog nooit in een ibis budget gelegen begrijp ik? :')
het verschil met een gevangeniscel is enkel dat je zelf de deur open kan doen
pi_215614925
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 05:54 schreef jaco het volgende:
Ik denk dat alle hotels op en rond Schiphol voldoende geluidswerend zijn, maar ik slaap er soms slecht vanwege een aantal redenen:

- Voor het eerst sinds een tijdje niet in je eigen bed slapen.
- Meer spanning dan normaal omdat er een reis voor je ligt.
- Gedurende de dag alleen de koffers gepakt, het huis afgesloten en naar Schiphol gereisd. Zowel geestelijk als lichamelijk niet veel inspanning zodat ik s'avonds simpelweg niet moe ben.
- Een vroege vlucht, dus eerder wakker moeten worden dan normaal. Ondanks de wekker en back-up wekker, slaap ik vaak toch onrustig.

Wat mij helpt is om gym of zwembad van het hotel te gebruiken of een wandeling te plannen evt in Hoofddorp of Amsterdam-Zuid. Uitgebreid dineren (of juist minder als je daar beter op slaapt). Of gewoon accepteren dat het een slechte nacht gaat worden qua slapen en een boek meenemen of films/series op je laptop. Tijdens de vlucht slaap inhalen.
Op en rondom Schiphol heb je maar weinig last van het geluid als je niet onder de aanvlieg routes zit, pas als de toestellen wat hoger zitten geven ze steeds meer overlast
pi_215614942
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 10:02 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Nog nooit in een ibis budget gelegen begrijp ik? :')
het verschil met een gevangeniscel is enkel dat je zelf de deur open kan doen
Ja hoor, vaak genoeg. Op doorreis of als ik echt weet ik alleen een bed nodig heb voor 8 uur dan pak ik een budget. Daar betaal je dan toch ook naar?
pi_215615100
Goede verduidelijking met de airport code, voor je het weet heb je de verkeerde Schiphol te pakken.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_215615317
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 09:07 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ibis is gewoon een budgettoko. In de kamers heb je al amper ruimte om je reet te keren, dus van de parkeerplaats zou ik ook geen wonderen verwachten.
pi_215615430
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 11:01 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ibis is gewoon een budgettoko. In de kamers heb je al amper ruimte om je reet te keren, dus van de parkeerplaats zou ik ook geen wonderen verwachten.
Ibis zit aan de budgetkant van de Accormerken maar zeker de Ibis Styles en ook de nieuwere gewone Ibis hotels zijn echt meer dan prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')