quote:
Dit. Ook het geval voor Sheraton op Schiphol.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:54 schreef Xlarge het volgende:
Ik sliep van de zomer in het Hilton op schiphol.Dus 0 km reizen.
Die kamers hebben ze geluiddicht oid gemaakt. het viel mij op hoe stil ze waren.
Dus dat is misschien iets TS
Accor lid is niet inclusief ontbijt. Wel echt prima geregeld met de shuttle en goedkoop, dus ideaal voor een vroege vlucht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:42 schreef bianconeri het volgende:
Accor lid bent krijg je echt goede prijzen en inclusief ontbijt.
Ligt aan het hotel, maar ik vlieg komende weken paar keer en verblijf telkens in Ibis incl ontbijt.quote:Op maandag 4 november 2024 00:10 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Accor lid is niet inclusief ontbijt. Wel echt prima geregeld met de shuttle en goedkoop, dus ideaal voor een vroege vlucht.
Ik vind de parkeerplaatsen bij de Ibis bij Schiphol niet heel ruim dus een dikke dure auto zou ik er niet heel snel lang parkeren maar het zijn vaak wel gunstige aanbiedingen, de combi overnachten en parkeren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:02 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij was dat bij Ibis, maar ik neem aan dat meerdere hotels die optie hebben
Wat verwacht je ook van Ibis?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:35 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik vind de parkeerplaatsen bij de Ibis bij Schiphol niet heel ruim dus een dikke dure auto zou ik er niet heel snel lang parkeren maar het zijn vaak wel gunstige aanbiedingen, de combi overnachten en parkeren.
Nog nooit in een ibis budget gelegen begrijp ik?quote:Op maandag 18 november 2024 09:07 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met Ibis verder dus wat probeer je te zeggen?
Op en rondom Schiphol heb je maar weinig last van het geluid als je niet onder de aanvlieg routes zit, pas als de toestellen wat hoger zitten geven ze steeds meer overlastquote:Op woensdag 6 november 2024 05:54 schreef jaco het volgende:
Ik denk dat alle hotels op en rond Schiphol voldoende geluidswerend zijn, maar ik slaap er soms slecht vanwege een aantal redenen:
- Voor het eerst sinds een tijdje niet in je eigen bed slapen.
- Meer spanning dan normaal omdat er een reis voor je ligt.
- Gedurende de dag alleen de koffers gepakt, het huis afgesloten en naar Schiphol gereisd. Zowel geestelijk als lichamelijk niet veel inspanning zodat ik s'avonds simpelweg niet moe ben.
- Een vroege vlucht, dus eerder wakker moeten worden dan normaal. Ondanks de wekker en back-up wekker, slaap ik vaak toch onrustig.
Wat mij helpt is om gym of zwembad van het hotel te gebruiken of een wandeling te plannen evt in Hoofddorp of Amsterdam-Zuid. Uitgebreid dineren (of juist minder als je daar beter op slaapt). Of gewoon accepteren dat het een slechte nacht gaat worden qua slapen en een boek meenemen of films/series op je laptop. Tijdens de vlucht slaap inhalen.
Ja hoor, vaak genoeg. Op doorreis of als ik echt weet ik alleen een bed nodig heb voor 8 uur dan pak ik een budget. Daar betaal je dan toch ook naar?quote:Op maandag 18 november 2024 10:02 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Nog nooit in een ibis budget gelegen begrijp ik?
het verschil met een gevangeniscel is enkel dat je zelf de deur open kan doen
Ibis is gewoon een budgettoko. In de kamers heb je al amper ruimte om je reet te keren, dus van de parkeerplaats zou ik ook geen wonderen verwachten.quote:Op maandag 18 november 2024 09:07 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met Ibis verder dus wat probeer je te zeggen?
Ibis zit aan de budgetkant van de Accormerken maar zeker de Ibis Styles en ook de nieuwere gewone Ibis hotels zijn echt meer dan prima.quote:Op maandag 18 november 2024 11:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ibis is gewoon een budgettoko. In de kamers heb je al amper ruimte om je reet te keren, dus van de parkeerplaats zou ik ook geen wonderen verwachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |