Voor mij een goed seintje dat ik binnenkort mijn streamskiptegoed van een minuut of vier kan gaan inzettenquote:Op maandag 28 oktober 2024 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh is Anouk ook al in opspraak bij de woke-brigade? Niet bij te houden allemaal
Haar oudere werk is prima luisterbaar wmb. Nobody's Wife zelfs erg goed.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:56 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Voor mij een goed seintje dat ik binnenkort mijn streamskiptegoed van een minuut of vier kan gaan inzetten
en nee, ik vond Anouk ook al overbodig voor ze in opspraak raakte
Straks ga je nog vertellen dat je Coldplay tof vindtquote:Op maandag 28 oktober 2024 15:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Haar oudere werk is prima luisterbaar wmb. Nobody's Wife zelfs erg goed.
Prima muziek voor tijdens het stofzuigen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Haar oudere werk is prima luisterbaar wmb. Nobody's Wife zelfs erg goed.
Ja ik mis de allergie voor wat softere poprock die de meesten hier hebbenquote:Op maandag 28 oktober 2024 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Straks ga je nog vertellen dat je Coldplay tof vindt
Is Wilders door zijn rug gegaan?quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Banaan mention. Dan verwacht ik gelijk VU. Maar helaas
De dragende motivering bleek te zwaarquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is Wilders door zijn rug gegaan?
Als ze doen wat ze de laatste jaren ook hebben gedaan: de lijst twee keer uitzenden. Dus vanavond beginnen ze dan weer bij 1500!quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zag trouwens dat Kink 21 uur per dag doorgaat met de lijst? Alleen tussen 3 en 6 in de nacht niet. Hoezo doen ze dan 12 dagen over 1500 nummers
Heeft ook totaal niets te zoeken in een alternative lijstquote:
Mag je dat zeggen? Ja, dat mag je zeggenquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heeft ook totaal niets te zoeken in een alternative lijst
Butthole Surfers of Dropkick Murphys?quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever 20 mainstream en veronica platen dan deze stront.
De Murhpy's, vreselijkquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Butthole Surfers of Dropkick Murphys?
Lastig, die achterlopende streams
Die fopwhiskymuziek.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Butthole Surfers of Dropkick Murphys?
Lastig, die achterlopende streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |