SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik geloof dat ik er meerdere heb, dus wie bedoel je?quote:Op maandag 28 oktober 2024 03:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond het wel erg gewaagd
[..]
Waar is je grote vriendin?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ben niet bang voor jou.quote:Op maandag 28 oktober 2024 03:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Moest ik niet meer verschijnen, ik slaap of ben een weerwolfje.
Ik doe geen vlieg kwaad.quote:Op maandag 28 oktober 2024 03:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor jou.
[ afbeelding ]
Lust geen mensen.Werewolf
Ik lust ook geen mensen. Maar soms heb je gewoon trek en is de winkel dichtquote:Op maandag 28 oktober 2024 03:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik doe geen vlieg kwaad.
Lust geen mensen.![]()
![]()
Mijn DTS posts scraper/parser werkt weer, maar geen zin om nu alle posts in deze keten te downloaden & parsen. Naja, ik kijk morgen of zo wel![]()
![]()
Hihi wat denk jij?quote:Op maandag 28 oktober 2024 03:37 schreef devzero het volgende:
Mijn DTS posts scraper/parser werkt weer, maar geen zin om nu alle posts in deze keten te downloaden & parsen. Naja, ik kijk morgen of zo welProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 03:40 schreef devzero het volgende:
[..]
hihi LOL mss wss kan ik punten tellen?
quote:Op maandag 28 oktober 2024 03:38 schreef devzero het volgende:
Straks weer werken, dus tijd om te gaan![]()
![]()
![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 03:37 schreef devzero het volgende:
Mijn DTS posts scraper/parser werkt weer, maar geen zin om nu alle posts in deze keten te downloaden & parsen. Naja, ik kijk morgen of zo weldoe maar rustig aan.
Werewolf
Daarom heb ik een noodvoorraadje koekjes ofzoquote:Op maandag 28 oktober 2024 03:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik lust ook geen mensen. Maar soms heb je gewoon trek en is de winkel dicht![]()
Bicky Burger![]()
![]()
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: