quote:Uit blik zijn toch ook voorgekookt?
Op woensdag 19 februari 2003 14:49 schreef DarkElf het volgende:
rauwe aspreges uit blik zijn heerlijk!verse moeten voor mij wel gekookt worden.
quote:ja das waar, nou ja koud zijn ze iig lekker
Op woensdag 19 februari 2003 14:51 schreef Fling het volgende:[..]
Uit blik zijn toch ook voorgekookt?
Anders zouden ze toch keihard zijn?
quote:Eens, plakje ham erom, hmmmm
Op woensdag 19 februari 2003 14:53 schreef DarkElf het volgende:[..]
ja das waar, nou ja koud zijn ze iig lekker
quote:Waarschijnlijk flinterdun gesneden, dan is het misschien wel te doen. Mits ze niet al te draderig zijn natuurlijk.
Op woensdag 19 februari 2003 14:49 schreef WeckelB het volgende:
Ik las in een restaurant recentie dat ze ergens als onderdeel van een gerecht rauwe asperges serveren...da's toch nie te vreten
Er zijn trouwens wel meer 'vreemde' manieren om asperges klaar te maken. Zo kun je ze bijvoorbeeld ook als 'tempura' eten.
Daarvoor moet je dikke asperges hebben, deze in schuine plakken van ongeveer een halve centimeter dik snijden, door beslag halen en dan in hete olie bakken. Opdienen met Japanse shoyu, mirin en wasabi zijn ze dan
quote:klinkt zalig!
Op woensdag 19 februari 2003 14:59 schreef Nuoro het volgende:[..]
Waarschijnlijk flinterdun gesneden, dan is het misschien wel te doen. Mits ze niet al te draderig zijn natuurlijk.
Er zijn trouwens wel meer 'vreemde' manieren om asperges klaar te maken. Zo kun je ze bijvoorbeeld ook als 'tempura' eten.
Daarvoor moet je dikke asperges hebben, deze in schuine plakken van ongeveer een halve centimeter dik snijden, door beslag halen en dan in hete olie bakken. Opdienen met Japanse shoyu, mirin en wasabi zijn ze dan
quote:Was al bekend (met kerst gemaakt
Op woensdag 19 februari 2003 15:02 schreef DarkElf het volgende:[..]
klinkt zalig!
En dan heb je verder ook geen jus of iets anders nodig dus het is best WW-verantwoord
quote:Niet alle asperges zijn houterig. Bovendien is dat naarmate je dichter bij de kern komt sowieso minder.
Op woensdag 19 februari 2003 15:08 schreef WeckelB het volgende:[..]
Was al bekend (met kerst gemaakt
)... maar wel met groene asperges...ook lekker om rauw te bakken......maar sorry hoor volgens mij smaken rauwe asperges alsof je hout zit te eten...dun gesneden of nie
Maarre, als een gerecht werkelijk niet te vreten is, dan zou het toch nooit lang op de menu kaart blijven staan?
Met uitzondering van de shoarma-pizza natuurlijk...
Ik moet bekennen dat ik nog nooit asperges heb gehad...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |