Nee, natuurlijk niet. Diegene die dat wel als zodanig leest moet iets aan zijn perecptie doen.quote:
Als je als winterschilder buiten de pot pist is je vrouw eeder bij je weg dan als je pak 'm beet Robin van Persie bent.quote:
Aldus de man die een religie aanhangt waar veelwijverij is toegestaan.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Veel vrouwen pikken zowat alles als de man vermogend is.²
Jij hebt zeker geen vrouw?quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:39 schreef Hiddendoe het volgende:
Waarbij dan geldt dat de lusten voor de man zijn en de lasten voor de vrouwen.
Ik denk dat je het hier over jezelf hebt. Want waar is dit op gestoeld?quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je als winterschilder buiten de pot pist is je vrouw eeder bij je weg dan als je pak 'm beet Robin van Persie bent.²
quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je als winterschilder buiten de pot pist is je vrouw eeder bij je weg dan als je pak 'm beet Robin van Persie bent.²
Dat is een urban legend joh.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk dat je het hier over jezelf hebt. Want waar is dit op gestoeld?
dat is 2% van de maatschappij, totaal niet relevant voor deze discussie, net zoals Fok geen afspiegeling is van de maatschappijquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. En nee, een vrouw of een man is geen bezit of eigendom. Mannen en vrouwen zijn autonome en zelfstandig denkende wezens. Nou ja, de meesten dan.quote:
Als je niet allemaal bedoeld dan moet je dat anders verwoorden, dan zeg je 'sommige' of 'veel' maar zeg je het op de manier zoals jij het neerplemt dan lees ik dat inderdaad als 'alle vrouwen en alle mannen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Diegene die dat wel als zodanig leest moet iets aan zijn perecptie doen.²
Het lijkt me common sense. Maar ik zal rekening houden met mensen die hier kennelijk moeite mee hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:45 schreef oppiedoppie het volgende:
Wat mis ik in je tekst dat dat niet zo is. Verbeter mijn perceptie. (en dit is zeker niet de eerste keer dat ik je fout heb begrepen)
Jouw common sense is nogal afwijkend van de meeste mensen maar kennelijk heb je moeite om je in te leven in anderen en ben je je hier niet eens van bewust.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het lijkt me common sense. Maar ik zal rekening houden met mensen die hier kennelijk moeite mee hebben.²
Weet jij hoe ik iemand kan blokkeren?quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:47 schreef Lienekien het volgende:
Laat die gast toch roepen in de woestijn. Gewoon negeren.
Mwuah, als ik alle vrouwen bedoel zeg ik wel alle vrouwen. maar als ik nu vrouwen zeg wordt begrepen alle vrouwen. Ligt niet bij mij. Ik ben ontzettend redelijk.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:50 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Jouw common sense is nogal afwijkend van de meeste mensen maar kennelijk heb je moeite om je in te leven in anderen en ben je je hier niet eens van bewust.
Vriendelijk verzoek of je je wat terughoudender kunt opstellen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mwuah, als ik alle vrouwen bedoel zeg ik wel alle vrouwen. maar als ik nu vrouwen zeg wordt begrepen alle vrouwen. Ligt niet bij mij. Ik ben ontzettend redelijk.²
Daar heb je een abonnement voor nodig.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:51 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Weet jij hoe ik iemand kan blokkeren?
Dat kan met een Fok abonnement.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:51 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Weet jij hoe ik iemand kan blokkeren?
Je zou ook kunnen schrijven, de meeste vrouwen, of een deel van de vrouwen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mwuah, als ik alle vrouwen bedoel zeg ik wel alle vrouwen. maar als ik nu vrouwen zeg wordt begrepen alle vrouwen. Ligt niet bij mij. Ik ben ontzettend redelijk.²
Ik vind van niet. Dat stukje begrijpend lezen ligt bij de ander. En standaard van het slechste scenario uitgaan bij uitspraken van een ander ligt ook bij de lezer. Maar voor mij is het een kleine moeite om voor hen wat extra duiding te geven. Geen probleem.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen schrijven, de meeste vrouwen, of een deel van de vrouwen.
Nu kom je nogal generaliserend over en dat ligt, in mijn beleving, aan jou.
Redelijk is ook weer precies het woord dat past bij wat hier wordt bedoeld.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb ik. Maar hoe dan?quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar heb je een abonnement voor nodig.
Zit je in de desktoplay-out, dus niet in de mobiele?quote:
Ik zal zo voor je kijken. Momentje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |