abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker woensdag 30 oktober 2024 @ 19:40:28 #251
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215421759
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:46 schreef Karel42 het volgende:
Lang wikken en wegen, maar ik heb veel gelezen/ aan sommige wat gehad en rest gelaten. Ik probeer het sinds Maandagochtend, goed te krijgen met m’n vriendin want ik zie haar echt wel zo. “Maar die heeft er niet meer veel zin in, ze vertrouwt me niet echt meer blijkbaar. M’n vrouw zegt nog altijd niks, verder maar ik ga eind deze week maar de bom droppen thuis, dat ik echt niet meer wil samen of kan. Dat ik geen gevoelens meer heb, Dat wordt wel een serieuze vechtscheiding verwacht ik. Mocht m’n vriendin dan alsnog terug willen bij me, zou dat natuurlijk de allerbeste scenario zijn, anderzijds heb ik begrip als ze verder gaat met haar leven zonder mij. Er is zoveel kapot en beschadigd ondertussen. Ik heb twee mensen veel pijn gedaan wat betreft, ik neem m’n verlies.
Balen joh.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 19:44:05 #252
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215421836
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 19:38 schreef Droopie het volgende:

[..]
Misschien bedoeld ze de behoefte van de kinderen om een vader in hun leven te hebben, inclusief volledige aandacht en opvoeding.
Ja, ik begrijp het. Vanuit zijn perceptie zal het genoeg zijn. Maar feitelijk, of vanuit de perceptie van de echtegenotes zeker te weten van niet. Ik twijfel niet eens.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_215421913
Als je partner je maar 1 keer per jaar seks geeft dan zou ik zelf wel weggaan. Dat is toch geen relatie tenzij je wellicht 70+ bent ofzo.

Er is een gezegde, laat nooit je man met honger of geil naar buiten gaan.
pi_215421935
quote:
15s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 19:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, ik begrijp het. Vanuit zijn perceptie zal het genoeg zijn. Maar feitelijk, of vanuit de perceptie van de echtegenotes zeker te weten van niet. Ik twijfel niet eens.

Ts belazert allebei de vrouwen en jij gaat je pijlen richten op de vrouwen in t verhaal :')

Je bent een beetje een one trick pony in dit verhaal.
Hell To The Liars
  woensdag 30 oktober 2024 @ 19:50:00 #255
13462 BansheeBoy
pi_215421977
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 19:48 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ts belazert allebei de vrouwen en jij gaat je pijlen richten op de vrouwen in t verhaal :')
Ik leg het zwaartepunt bij hem juist. Hij geeft aan geen empathie te hebben. Dus hij zal het snel genoeg vinden, maar de dames in kwestie zeker te weten van niet. En ze zullen het bij het rechte eind hebben ook nog. Er is maar 24 in uur in een dag. Je kunt onmogelijk 2 gezinnen uitbaten in die tijd en ze tevreden krijgen.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 19:50:48 #256
13462 BansheeBoy
pi_215421992
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 19:47 schreef LushiM het volgende:

Er is een gezegde, laat nooit je man met honger of geil naar buiten gaan.
Ik ken dit gezegde niet. :')

woensdag 30 oktober 2024 @ 19:58:48 #257
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_215422207
quote:
Lang wikken en wegen, maar ik heb veel gelezen/ aan sommige wat gehad en rest gelaten. Ik probeer het sinds Maandagochtend, goed te krijgen met m’n vriendin want ik zie haar echt wel zo. “Maar die heeft er niet meer veel zin in, ze vertrouwt me niet echt meer blijkbaar. M’n vrouw zegt nog altijd niks, verder maar ik ga eind deze week maar de bom droppen thuis, dat ik echt niet meer wil samen of kan. Dat ik geen gevoelens meer heb, Dat wordt wel een serieuze vechtscheiding verwacht ik. Mocht m’n vriendin dan alsnog terug willen bij me, zou dat natuurlijk de allerbeste scenario zijn, anderzijds heb ik begrip als ze verder gaat met haar leven zonder mij. Er is zoveel kapot en beschadigd ondertussen. Ik heb twee mensen veel pijn gedaan wat betreft, ik neem m’n verlies.
Wat dacht je van je kinderen :+
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
pi_215422439
quote:
99s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
Het feit dat TS vergeet zijn kinderen te noemen, zegt al genoeg.
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 20:12:06 #259
236264 crew  capricia
pi_215422510
quote:
Denk je überhaupt nog wel eens aan je kinderen?

Of is het ikke ikke ik.
Want zo kom je nu wel over. En het zou zomaar kunnen dat daar ook wel het probleem zit.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 30 oktober 2024 @ 20:14:19 #260
13462 BansheeBoy
pi_215422549
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:09 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Absoluut. Ofwel hij heeft echt een extreem probleem met zijn empathie of het verhaal is toch verzonnen.

Scherp.

Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 20:14:28 #261
236264 crew  capricia
pi_215422553
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:09 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Spreekt boekdelen.
Alles draait om zijn eigen lust.
Wat een ellende zo'n vader figuur. Bah.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 30 oktober 2024 @ 20:16:08 #262
13462 BansheeBoy
pi_215422588
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:12 schreef capricia het volgende:
En het zou zomaar kunnen dat daar ook wel het probleem zit.
Als het verhaal echt waar is dan vrees dat ik probleem in zijn onderbroek zit.

Spellchecker woensdag 30 oktober 2024 @ 20:18:15 #263
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215422635
quote:
99s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
10x IK in die quote
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 20:23:05 #264
236264 crew  capricia
pi_215422728
quote:
Jij gaat helemaal geen bom droppen. Jij gaat je vriendin als backup gebruiken. Voor het geval je vrouw niet meer verder wil met jou.

Je noemt je kinderen niet eens.

Je bent een van de lafste mensen die ik ken op fok. Geen ruggegraat, geen karakter.
Als je een bom wil droppen, had je dat direct gedaan. Je bent gewoon laf.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215422751
Je moet ook aan jezelf denken maar je kan dat ook overdrijven.
Vakman pur sang
pi_215423083
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:23 schreef capricia het volgende:

Kinderen worden soms ook als chantagemiddel gebruikt door vrouwen zodat de man maar bij hen blijft. In dit geval de 3e zwangerschap. Hij laat zich niet chanteren en gaat daarom ook niet extra melden dat hij wel degelijk om zijn kinderen geeft. Dat geeft anderen weer de mogelijkheid om te zeggen 'je moet bij haar blijven vanwege je kinderen'. Precies wat hier gebeurt

En ja het is verpakt in 'je noemt niet eens je kinderen'. Het is hetzelfde.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 20:49:55 #267
421867 greysbones
pi_215423093
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Jij gaat helemaal geen bom droppen. Jij gaat je vriendin als backup gebruiken. Voor het geval je vrouw niet meer verder wil met jou.

Je bent een van de lafste mensen die ik ken op fok. Geen ruggegraat, geen karakter.
Als je een bom wil droppen, had je dat direct gedaan. Je bent gewoon laf.
_O_
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  woensdag 30 oktober 2024 @ 20:52:44 #268
421867 greysbones
pi_215423127
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:49 schreef LushiM het volgende:

[..]
Kinderen worden soms ook als chantagemiddel gebruikt door vrouwen zodat de man maar bij hen blijft. In dit geval de 3e zwangerschap. Hij laat zich niet chanteren en gaat daarom ook niet extra melden dat hij wel degelijk om zijn kinderen geeft. Dat geeft anderen weer de mogelijkheid om te zeggen 'je moet bij haar blijven vanwege je kinderen'. Precies wat hier gebeurt
Heeft zijn vrouw die kinderen alleen gemaakt?
Hij heeft 3 kinderen, dat er een nakomer is waar TS niet op heeft gerekend en daarom ziet als expres zwanger worden door vrouw zegt meer over TS dan over de vrouw

En je aanvulling op je post is echt :X
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 20:53:41 #269
236264 crew  capricia
pi_215423139
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:49 schreef LushiM het volgende:

[..]
Dan moet ie lekker naar zijn vriendin gaan. En thuis duidelijkheid geven.
Het hele 'ik ga komende vrijdag een bom droppen' gelooft toch niemand. Daar heeft hij jaren de tijd voor gehad. En zelfs nu stelt hij het nog uit. :')

Geen ballen, geen kloten. Ultieme lafheid is dit.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215423146
quote:
99s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
Heeft zijn vrouw die kinderen alleen gemaakt?
Hij heeft 3 kinderen, dat er een nakomer is waar TS niet op heeft gerekend en daarom ziet als expres zwanger worden door vrouw zegt meer over TS dan over de vrouw

En je aanvulling op je post is echt :X
Ja het zal wel meer over hem zeggen he, maar het is wel weer verdomd toevallig
  woensdag 30 oktober 2024 @ 20:55:13 #271
421867 greysbones
pi_215423160
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:54 schreef LushiM het volgende:

[..]
Ja het zal wel meer over hem zeggen he, maar het is wel weer verdomd toevallig
Hij was er toch zelf bij
Dat zaad is er niet ingevlogen
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_215423185
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:53 schreef capricia het volgende:

[..]
Dan moet ie lekker naar zijn vriendin gaan. En thuis duidelijkheid geven.
Het hele 'ik ga komende vrijdag een bom droppen' gelooft toch niemand. Daar heeft hij jaren de tijd voor gehad. En zelfs nu stelt hij het nog uit. :')

Geen ballen, geen kloten. Ultieme lafheid is dit.
Nou hij heeft kinderen. Misschien houdt hij daar wel meer rekening mee dan dat hij hier uit. Als je het vanuit dat perspectief bekijkt dan is hij toch juist goed bezig wat dat (kleine) stuk betreft. Zijn kinderen zijn belangrijk, alleen maar goed dat hij niet al te impulsief echt iets doet toch? Ik vind wat hij doet ook niet goed trouwens, ik reageer alleen op wat er gezegd wordt, en lafheid etc. zie ik er niet direct in.

Juist openheid en lef, via het delen van zijn verhaal en het zoeken naar advies en andere geluiden
pi_215423198
quote:
99s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hij was er toch zelf bij
Je zit nu, zoals ik ernaar kijk, goed te praten dat een vrouw bewust zwanger probeert te worden om een andere (wellicht betere) relatie in de weg te staan. Dat kind is niet gemaakt uit liefde maar om maar te zorgen dat haar man niet van een ander walletje eet.. het is maar net hoe nobel je iets wil laten klinken zoals ik ernaar kijk..
  woensdag 30 oktober 2024 @ 20:59:52 #274
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215423210
quote:
99s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hij was er toch zelf bij
En daarbij: net of je dit als vrouw kunt regisseren (verhaal in OP over zijn vrouw die met opzet zwanger wordt). Net alsof je dat als vrouw exact kunt plannen. Uiteraard kun je seks zonder voorbehoedsmiddelen hebben in je vruchtbare periode -maar daar is je man zelf bij-. Maar het is echt niet zo dat elke poging per definitie raak is ofzo :')

Dus "mijn vrouw is net opzet zwanger geworden" in combi met "we hebben maar 1x seks gehad het hele jaar" = |:(
Gewoon bullshit. Dat kán ze helemaal niet..

[ Bericht 1% gewijzigd door Whiskers2009 op 30-10-2024 21:05:49 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 30 oktober 2024 @ 21:00:05 #275
421867 greysbones
pi_215423213
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:57 schreef LushiM het volgende:

[..]
Nou hij heeft kinderen. Misschien houdt hij daar wel meer rekening mee dan dat hij hier uit. Als je het vanuit dat perspectief bekijkt dan is hij toch juist goed bezig wat dat (kleine) stuk betreft. Zijn kinderen zijn belangrijk, alleen maar goed dat hij niet al te impulsief echt iets doet toch? Ik vind wat hij doet ook niet goed trouwens, ik reageer alleen op wat er gezegd wordt, en lafheid etc. zie ik er niet direct in.

Juist openheid en lef, via het delen van zijn verhaal en het zoeken naar advies en andere geluiden
Ow wat goed
Dat hij al jaren een neukertje heeft
Knap hoor dat zijn vrouw er wederom achter moest komen voordat hij eerlijk kon zijn
Door vooral met zijn 2de hoofd te denken laat hij zien dat hij vooral bezig is met zichzelf
Niet met zijn puberende oudste 2 en ook niet met zijn onwetende jongste
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')