Hoezo dan? Er zijn genoeg mannen met wit of grijs haar die er heel gedistingeerd uitzien en waarom zou dat dan niet mogelijk zijn voor vrouwen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik blijf ook gewoon verven.
Voor het mooie zou ik het elke 3 weken moeten doen maar daar heb ik dus geen zin in.
Gebruik dan een paar weken uitgroeispray totdat het echt niet meer kan![]()
Echt een hekel aan die verfklus maar het is niet anders want ik ga niet met een witte kop lopen en er 15 jaar ouder uitzien
Er zijn ook mannen die kaal zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoezo dan? Er zijn genoeg mannen met wit of grijs haar die er heel gedistingeerd uitzien en waarom zou dat dan niet mogelijk zijn voor vrouwen?
quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die kaal zijn.
Kies ik ook niet voor.
Zeg ik toch niet. Bovendien is kaalheid hier niet van toepassing.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kies ik ook niet voor.
Misschien staat het je heel goedquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kies ik ook niet voor.
Ik ookquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:35 schreef Deisyy het volgende:
Maar dit vind ik dus best heel mooi.
[ afbeelding ]
Is het ook, zo'n dame in mooie pied de poule kleding of in helder donker paars of rood, prachtigquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:35 schreef Deisyy het volgende:
Maar dit vind ik dus best heel mooi.
[ afbeelding ]
Eensquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:48 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind grijs haar, mits verzorgd natuurlijk, eigenlijk altijd mooi staan bij vrouwen. Als het droog/pluizig is dan vind ik iemand er wel gelijk een stuk ouder uitzien.
Dit staat toch gewoon leuk? Maakt deze dames echt niet ineens ouder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens. Had een grijze collega die haar haar blondeerde. Ze zag eruit als een heksquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens
Wel één ding erger dan pluizig droog haar en dat is geverfd pluizig of droog haar![]()
Bovenstaande foto's zijn awesome
Ben 49 nu en word altijd een stuk jonger geschat. Ben ook gewoon blij met hoe ik eruitzie, mijn figuur heb ik ookal mee.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:45 schreef Blues het volgende:
Bij mij is het ook hier en daar wit en rest saaiiiiii peper en zout.
1x alles laten uitgroeien, wat korter laten knippen en vaker naar de kapper.
Was er niet happy mee als ik in de spiegel keek. Werd in die tijd ook flink ziek en leek wel 75 of zo (ik was denk ik 60)
Ooit was ik donkerbruin. Ben nu 65 en blijf voorlopig maar verven, voel me er beter bij. Ik gooi er elke 5, 6 weken truffel () bruin in.
Pied de poule is niet zo mijn ding, maar heldere kleuren draag ik wel graag. Beige is wel een beetje uit den boze als je grijs bent, dat maakt zo flets.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Is het ook, zo'n dame in mooie pied de poule kleding of in helder donker paars of rood, prachtig
Geen krul of slag te bekennen hier. Er zit hier een kleurenkapper, en een vriendin van mij gaat naar Ridderkerk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:56 schreef Molo het volgende:
Wat voor kapsel heb je nu qua vorm en wat voor slag of krul heb je Deissy?
Dat grey blending heb ik weleens prachtig gezien, door idd deels grijzig te verven en deels bruin om zo naar elkaar toe te 'groeien'. Wel echt een goeie kapper voor nodig in de tussenfases
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen krul of slag te bekennen hier. Er zit hier een kleurenkapper, en een vriendin van mij gaat naar Ridderkerk.Met zo'n lengte zou ik het gewoon eens proberen, is tenminste nog te overzien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het niks dan kun je altijd weer verven toch?
Ik heb het dus zoals de 1e dame van de foto's. Van nature donker haar en op mn 18e begonnen de 1e grijze haren al te verschijnen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:48 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind grijs haar, mits verzorgd natuurlijk, eigenlijk altijd mooi staan bij vrouwen. Als het droog/pluizig is dan vind ik iemand er wel gelijk een stuk ouder uitzien.
Dit staat toch gewoon leuk? Maakt deze dames echt niet ineens ouder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |