Ik geloof dat wel, die kijken toch een beetje op je neerquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha ik hoor het best vaak hoor van lange mensen om me heen. Als die dan naast me staan en op me neer kijken als ik al een tijdje niet geverfd heb; Jeetje Donna, je bent eigenlijk best wel grijs he.
Dat vond ik bij mezelf idd ook. :Uquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof dat wel, die kijken toch een beetje op je neer
En op een foto lijkt het minder erg dan in werkelijkheid, omdat BE gisteren die foto plaatste maakte ik een foto van mijn uitgroei, maar dat ziet er op de foto minder erg uit dan in werkelijkheid.
Dat is wel een groot voordeel van blond haar ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook wel wat grijze haren, maar die zijn spierwit en ik ben blond dus het valt niet op. Ook nog nooit mijn haar gekleurd dus ik laat het lekker gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
Je kan je haar pas grijs verven als het eerst ontkleurd is, bij donker haar gaat er nogal wat meer werk in zitten, lees ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:02 schreef potjecreme het volgende:
Helemaal grijs laten verven bij de kapper.
https://www.ad.nl/gouda/g(...)n-de-markt~a792c2b5/quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan je haar pas grijs verven als het eerst ontkleurd is, bij donker haar gaat er nogal wat meer werk in zitten, lees ik.
Als je dit ook elke 8 weken moet doen, loop je we redelijk leegquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/gouda/g(...)n-de-markt~a792c2b5/
Ik lees net dat de prijs iets minder dan 1000 euro is. Maar dan heb je ook wat!
Volgens mij eenmalig. Gaat om vrouwen die niet met een grijze uitgroei willen rondlopen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je dit ook elke 8 weken moet doen, loop je we redelijk leeg
Als dit voor altijd blijft, is het een prima investering. Maar dat zal wel niet, he?
Nouja, het bleken van haar zorgt er wel voor dat de kleur eruit blijft. Dat weet ik omdat mijn vorige kapster een jaar terug ineens besloot mijn hele haar te bleken (en het kwaad was al geschied eer ik er erg in had). En de prijs komt natuurlijk ook omdat er een lunch bijzit en zo'n kleurenvrouw en makeuples en weet ik veel wat allemaal. Je bent ook gewoon een dag onder de pannen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je dit ook elke 8 weken moet doen, loop je we redelijk leeg
Als dit voor altijd blijft, is het een prima investering. Maar dat zal wel niet, he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |