SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hoezo denk je dat?quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal misschien nog wel stiller wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oeps bolk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, nou we gaan het zien, komen dan vast wel andere die gaan spelenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie weet wel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, nou we gaan het zien, komen dan vast wel andere die gaan spelen
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Eet smakelijk zodadelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolkie terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of grens overetend gedragquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vertoon vandaag grensoverschrijdend gedragWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik werd vandaag wakker en dacht, met gratis reizen binnen NL kan ik goedkoop met de trein naar Antwerpen. Dat ik daar niet eerder aan dachtquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
O dat is toch mooi meegenomen, heb je een goedkoop uitjequote:Op zondag 27 oktober 2024 12:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, ik werd vandaag wakker en dacht, met gratis reizen binnen NL kan ik goedkoop met de trein naar Antwerpen. Dat ik daar niet eerder aan dachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel geprobeerd maar nog niet kunnen vinden. Ik denk dat her origineel nog op een oude laptop staat. Binnenkort even afstoffen en kijken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan de originele niet meer op google ergens vinden dan?
Ik sla de meeste ui's op op mijn laptopOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
En ze gaan ook nog het aantal treinen daarheen verdubbelen vanaf decemberquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is toch mooi meegenomen, heb je een goedkoop uitje
Uw ADH vitamine Worst
Waarom mag je gratis reizen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vertoon vandaag grensoverschrijdend gedrag
En veel plezier in België!♡♡♡♡![]()
Nog bijna 880 punten nodig. Ga ik niet redden @Dotteke
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat komt alleen maar beter uit dan toch?quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En ze gaan ook nog het aantal treinen daarheen verdubbelen vanaf decemberWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent er niet op de juiste momentenquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:37 schreef aeque het volgende:
Nog bijna 880 punten nodig. Ga ik niet redden @:Dotteke
Ik zal voor je duimenquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel geprobeerd maar nog niet kunnen vinden. Ik denk dat her origineel nog op een oude laptop staat. Binnenkort even afstoffen en kijken.
"Gratis" , NS abonnementquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom mag je gratis reizen?
En veel plezier in België!Uw ADH vitamine Worst
Ik zit hier bijna de godganse dag.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er niet op de juiste momenten
Zo ben je 5 jaar de grens niet over geweest en zo ga je twee keer dit jaar
Uw ADH vitamine Worst
Living on the edgequote:Op zondag 27 oktober 2024 12:39 schreef hemarookworst het volgende:
Zo ben je 5 jaar de grens niet over geweest en zo ga je twee keer dit jaar![]()
![]()
Hoelang ga je? Of maak je er een dagtrip van?quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:39 schreef hemarookworst het volgende:
Zo ben je 5 jaar de grens niet over geweest en zo ga je twee keer dit jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op fok zijn er velen die stelselmatig de grens over gaan en toch binnen Nederland blijven.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:39 schreef hemarookworst het volgende:
Zo ben je 5 jaar de grens niet over geweest en zo ga je twee keer dit jaar
Dagtripquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoelang ga je? Of maak je er een dagtrip van?Uw ADH vitamine Worst
Echt welquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Op fok zijn er velen die stelselmatig de grens over gaan en toch binnen Nederland blijven.
Uw ADH vitamine Worst
Ook leuk, geen zin om er een weekendje van te maken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt wel mee de laatste dagen.quote:![]()
Nou ja dan maar volgende maand proberen, heb je een nieuw doel
Zou je dat nog een maand volhouden?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neequote:Op zondag 27 oktober 2024 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou je dat nog een maand volhouden?
Vind dat zo onzin, waarom? Iedereen weet dat jij het bent.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:46 schreef Lovely het volgende:
Misschien weer met CrazyMind account gaan posten
Waarom niet gewoon onder dit account?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien andere keer, ik ben vandaag opgestaan met het idee en geen vrij morgen. Dus moet beter plannen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook leuk, geen zin om er een weekendje van te maken?Uw ADH vitamine Worst
Dat zei ik ook, en als dan de nieuwe maand begon en ik stond voor dan hoppa is het begin weer gemaaktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent nu onderweg naar Antwerpen dan?quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien andere keer, ik ben vandaag opgestaan met het idee en geen vrij morgen. Dus moet beter plannen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon omdat t kanquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat zo onzin, waarom? Iedereen weet dat jij het bent.
Waarom niet gewoon onder dit account?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja het kan, maar het schiet toch niet op? Maar goed jou ding
Ja de trein moet nog komenquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent nu onderweg naar Antwerpen dan?Uw ADH vitamine Worst
Hoelang moet je reizen dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IN totaal een uur om in Antwerpen te komen. Dat is nog eens te doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker genieten dan maar Hemaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weerwolfbolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Kreequote:
Nee hoor, gewoon niet dit account gebruikenquote:![]()
Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Ik pak de directe trein vanuit Rotterdam over HSL ipv boemmeltjequote:Op zondag 27 oktober 2024 12:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zwaai je even als je hier voorbij treint? Of ga je niet over Roosendaal?Uw ADH vitamine Worst
Noorderkempen is mijn noodoplossing voor weekends.
Heide is dichterbij maar er rijdt geen trein naar brussel in het weekend.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
hmmmm je hebt er meerdere?quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:58 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon niet dit account gebruiken![]()
Waar ik meer op doelde trouwens, laatste keer zonder abo, niet te doen gewoon door de reclame
Do what you love, love what you do!![]()
Zal zo maar eens mijn kledingkast opruimen en schoonmaken etc..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Klopt is ook niet te doen en ach basic abo kost bijna niksquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:59 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm je hebt er meerdere?
Waar ik meer op doelde trouwens, laatste keer zonder abo, niet te doen gewoon door de reclameMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Verstandigquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:59 schreef Lovely het volgende:
Zal zo maar eens mijn kledingkast opruimen en schoonmaken etc..
Werewolf
Ahhh beterquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik pak de directe trein vanuit Rotterdam over HSL ipv boemmeltje![]()
![]()
Was wel de helft goedkoper uit geweest maar dat ding doet 49 min over dat stukje tussen Roosendaal en stopt 8 keerquote:
Uw ADH vitamine Worst
treingenotquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was wel de helft goedkoper uit geweest maar dat ding doet 49 min over dat stukje tussen Roosendaal en stopt 8 keer
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
I knowquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was wel de helft goedkoper uit geweest maar dat ding doet 49 min over dat stukje tussen Roosendaal en stopt 8 keer![]()
![]()
is ook zo, hoewel ik nog steeds die omslag van gratis hoe het vroeger was naar betaald om maar die reclame niet te hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt is ook niet te doen en ach basic abo kost bijna niks
maar ok het is het nog waard idd om er iets voor te betalen
Waar ik nu in zit welquote:En vanuit Rotterdam doe ik er een uur overquote:Uw ADH vitamine Worst
ongewoon druk dus? enig idee waardoor?quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waar ik nu in zit wel
[..]
En vanuit Rotterdam doe ik er een uur overAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kan mij niet anders herinneren dat er abonementen waren.. zal dan wel in de jaren 90 geweest zijn dat het toen gratis wasquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:04 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo, hoewel ik nog steeds die omslag van gratis hoe het vroeger was naar betaald om maar die reclame niet te hebben.
maar ok het is het nog waard idd om er iets voor te betalen
tijd al niet meer met het OV geweest eigenlijk ik.
Laatste keer herinner ik me vooral moest staan want kon nergens zitten zowel in trein als bus trouwens.
Waar ik nu in zit welquote:En vanuit Rotterdam doe ik er een uur overquote:Herfstvakantie denk ikquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ongewoon druk dus? enig idee waardoor?Uw ADH vitamine Worst
voor mij is dat ook al een paar jaar geleden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ook niet echt al jaren en jaren geledenquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:07 schreef kree het volgende:
tijd al niet meer met het OV geweest eigenlijk ik.
Laatste keer herinner ik me vooral moest staan want kon nergens zitten zowel in trein als bus trouwens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en koopzondag.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waar ik nu in zit wel
[..]
En vanuit Rotterdam doe ik er een uur over
[..]
Herfstvakantie denk ikAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Euhm nee, ff denken hoor want wss was ik rond 16 ofzo?quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik kan mij niet anders herinneren dat er abonementen waren.. zal dan wel in de jaren 90 geweest zijn dat het toen gratis was
dus jaar of 24 terug (damn dat klinkt lang). hoewel er mss wel iets van abo was toen al. Maar toen had je het zeg maar nog niet nodig om nog een soort functioneel forum te hebben enzo zonder bedolven onder reclame
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Achja tijden veranderen..quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm nee, ff denken hoor want wss was ik rond 16 ofzo?
dus jaar of 24 terug (damn dat klinkt lang). hoewel er mss wel iets van abo was toen al. Maar toen had je het zeg maar nog niet nodig om nog een soort functioneel forum te hebben enzo zonder bedolven onder reclameMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
ah. hier in de provincie is alles vandaag koopzondag.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee dat is eerste van de maandAutocorrect
(zelfst. naamw.)
geen Rotterdamse mediamarkt taferelen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wattequote:Op zondag 27 oktober 2024 13:12 schreef gebrokenglas het volgende:
geen Rotterdamse mediamarkt taferelen.
Uw ADH vitamine Worst
sowieso ook wel qua gedrag en mentaliteit enzo onder users. Of hele andere gedachten.quote:
Het zou nog wel grappig zijn om te zien hoe de hele userbase nu bestaat per leeftijd ofzo. Maar weet niet of dat er ergens is?Do what you love, love what you do!![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2542(...)mediamarkt-rotterdamecht slim op uitgaansnacht vol opgefokt tuig zo'n actie beginnen
Uw ADH vitamine Worst
LOL tja wat zou je als een mediamarkt verwachten ook in deze tijd (en die stad)quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2542(...)mediamarkt-rotterdam
Heb een blauwe maandag in die vestiging gewerkt heel lang geledenUw ADH vitamine Worst
Idd herfstvakantiequote:Op zondag 27 oktober 2024 13:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waar ik nu in zit wel
[..]
En vanuit Rotterdam doe ik er een uur over
[..]
Herfstvakantie denk ikWerewolf
is dat leuk werk?quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:19 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een blauwe maandag in die vestiging gewerkt heel lang geleden
in de mediamarkt hier in de buurt is altijd een hele enthousiaste medewerker die iedereen direct benadert met zn kan ik u helpen.
daar houd ik niet zo van.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die leidinggevende waar ik op een niet zo fijne manier weg ben gegaan werkt er nog steeds toen ik er jaar geleden was, vraag me af of hij doet alsof die mij niet kent of mij niet herkent of twijfelt toen die mij zag. Ik deed wel alsof ik hem niet kende
Uw ADH vitamine Worst
gelijk heb jequote:Op zondag 27 oktober 2024 13:22 schreef hemarookworst het volgende:
Die leidinggevende waar ik op een niet zo fijne manier weg ben gegaan werkt er nog steeds toen ik er jaar geleden was, vraag me af of hij doet alsof die mij niet kent of mij niet herkent of twijfelt toen die mij zag. Ik deed wel alsof ik hem niet kendeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee allemaal @#%@ mensenquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
is dat leuk werk?
in de mediamarkt hier in de buurt is altijd een hele enthousiaste medewerker die iedereen direct benadert met zn kan ik u helpen.
daar houd ik niet zo van.Uw ADH vitamine Worst
Een echt boemeltje en als je pech hebt zonder airco.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was wel de helft goedkoper uit geweest maar dat ding doet 49 min over dat stukje tussen Roosendaal en stopt 8 keerWerewolf
Ftfyquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]echt slim om in Rotterdam vol opgefokt tuig zo'n actie beginnen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik heb nog een klein half jaartje part-time gewerkt in een IT computerzaakje in leiden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:22 schreef hemarookworst het volgende:
Die leidinggevende waar ik op een niet zo fijne manier weg ben gegaan werkt er nog steeds toen ik er jaar geleden was, vraag me af of hij doet alsof die mij niet kent of mij niet herkent of twijfelt toen die mij zag. Ik deed wel alsof ik hem niet kende
Na een stage dus van een half jaar.
Toch niet echt mijn ding geweest eigenlijk, hoewel zo een beetje verkopen in een winkel me wel lukte.
maargoed PC's in elkaar zetten is een monotoom werkje wat daar groot deel van de tijd opvrat.
en kon niet overweg met de manager daar en sowieso de hele bedrijfsvoering, dus mee gekapt.
Ben nog richting bredaquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
Rookworstje, ben je Noorderkempen al gepasseerd.Uw ADH vitamine Worst
Ik koop er nooit watquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is wel eerste vestiging van NLThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
als toevoeging erop, heb me wel rot gelachen met collega Gustav, jammer dat ik dat contact nooit gehouden heb.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:23 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb nog een klein half jaartje part-time gewerkt in een IT computerzaakje in leiden.
Na een stage dus van een half jaar.
Toch niet echt mijn ding geweest eigenlijk, hoewel zo een beetje verkopen in een winkel me wel lukte.
maargoed PC's in elkaar zetten is een monotoom werkje wat daar groot deel van de tijd opvrat.
en kon niet overweg met de manager daar en sowieso de hele bedrijfsvoering, dus mee gekapt.
maar ok wat een figuur., LOL denk er daarom nog positief aan terug, de rest was vooral rukDo what you love, love what you do!![]()
Je mag wel die leidinggevende komen slaan, ja een hele goede menselijke bokszak volgens een vriendquote:
Uw ADH vitamine Worst
die vraag had ik nog openstaan. bij deze is die beantwoordquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 27-10-2024 13:39:28 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik koop soms wel bij de mediamarkt. zeker als het maar een euro scheelt met elders.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ook. Makkelijk parkeren is ook een plus.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:33 schreef gebrokenglas het volgende:
ik koop soms wel bij de mediamarkt. zeker als het maar een euro scheelt met elders.![]()
Oh nee, dat geval is ook weer online.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook. Makkelijk parkeren is ook een plus.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hee, je bent naar België?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dat vind ik dan teveel gedoe.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nu wel. och ik krijg maar weinig mee van hier.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dacht dat het duidelijk was
[ afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas opent graag open deurenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ik heb een domme vraag gesteld blijkbaarquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik heb een domme vraag gesteld blijkbaar![]()
![]()
Die voor anderen gesloten blijven?quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:44 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas opent graag open deuren![]()
* gebrokenglas druipt af en gaat verder programmeren....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas druipt af en gaat verder programmeren....![]()
![]()
![]()
ik maak hem nietquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas druipt af en gaat verder programmeren....
Smile, it's free therapy.![]()
Hey Birdie
Ik had het niet over jou.quote:
wat kun je ervan maken dan?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Leeftijd, druipen, zo moeilijk is het niet.quote:
@greysbones is opeens stil, denk dat ze onderweg is naar Rotterdamse mediamarkt om haar vuisten te laten wapperenUw ADH vitamine Worst
oh oh. nee, Kissingbird maakt zulke opmerkingen niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Leeftijd, druipen, zo moeilijk is het niet.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
kloptquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oh oh. nee, KissingBird maakt zulke opmerkingen niet.
Smile, it's free therapy.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oh oh. nee, Kissingbird maakt zulke opmerkingen niet.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:57 schreef maily het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zal het maar eerlijk bekennen. Heb al sinds dag 1 een oogje op je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Leeftijd, druipen, zo moeilijk is het niet.
![]()
![]()
![]()
Toch beetje spannend hoor, voor het eerst in mijn eentje naar buitenland
Uw ADH vitamine Worst
hmja, ze bevestigt net dat ze zulke opmerkingen niet maaktquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
o wowquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zal het maar eerlijk bekennen. Heb al sinds dag 1 een oogje op je.![]()
![]()
Je kunt ook blijven zitten en meteen retour gaan hequote:Op zondag 27 oktober 2024 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
Toch beetje spannend hoor, voor het eerst in mijn eentje naar buitenland![]()
![]()
wil je haar voor mijn neus wegkapen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zal het maar eerlijk bekennen. Heb al sinds dag 1 een oogje op je.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Had je je liefde maar eerder moeten betuigen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wil je haar voor mijn neus wegkapen?![]()
ik sta al wel in zijn ondertitelquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wil je haar voor mijn neus wegkapen?![]()
![]()
![]()
stille liefdequote:Op zondag 27 oktober 2024 14:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Had je je liefde maar eerder moeten betuigen.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wij zijn met ons hart bij je, Worstjequote:Op zondag 27 oktober 2024 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
Toch beetje spannend hoor, voor het eerst in mijn eentje naar buitenland![]()
waarachtig. oh ohquote:
it's getting serious.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
Toch beetje spannend hoor, voor het eerst in mijn eentje naar buitenland
Werewolf
Ja dan komt er nooit wat van he. Daadkracht moet je tonen.quote:
heb je haar al dan?quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dan komt er nooit wat van he. Daadkracht moet je tonen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
voortaan foutloos spellen, anders blijft de deur gesloten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik had het over jou.quote:
Met mijn hoofdletter- en leestekengebruik sta ik gelukkig al voor op een aantal anderen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:05 schreef gebrokenglas het volgende:
voortaan foutloos spellen, anders blijft de deur gesloten
wel eens "DISC" training gehad jullie?
nou ik ook nooit tot vorige week. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Daarom maak ik zoveel spelfoutenquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:05 schreef gebrokenglas het volgende:
voortaan foutloos spellen, anders blijft de deur gesloten![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 03:11 schreef devzero het volgende:
Ik was in een gulle bui en heb haar 60 punten gegeven.Zou het? Ik weet het zelf niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja ik ging rustenWerewolf
Goeie wedstrijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een 13 uur oude post en je quote hem vlak na dat ik even kwam buurten..... toevalquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zou het? Ik weet het zelf niet.
Oh ja ik ging rusten![]()
![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Een 13 uur oude post en je quote hem vlak na dat ik even kwam buurten..... toeval
Nee domheidquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Een 13 uur oude post en je quote hem vlak na dat ik even kwam buurten..... toevalWerewolf
Wat kijk je?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is niks dom aan hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu lekker genieten van al het mooisquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mee bezig deze week, wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Utrecht Feyenoord @:paul was er nog al
Mee bezig deze week.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoezo eng?quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Antwerpen, veel te eng hier ik ga weer terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Antwerpen centraal is een mooi oud station, klopt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Antwerpen, veel te eng hier ik ga weer terug![]()
Dus die medicatie zorgt dat je ongelukkig wordt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Moet je iedere dag een poes innemenquote:
Katten vrolijken me opquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus die medicatie zorgt dat je ongelukkig wordt?Werewolf
En welke ben je?quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:09 schreef kree het volgende:
wel eens "DISC" training gehad jullie?
nou ik ook nooit tot vorige week. LOL♡♡♡♡![]()
Ik vind het maar een gek plaatje.Medicijnen neem je toch in de regel om iets tegen te gaan, niet om iets te krijgen.
Had de hele week praatjes die Utrechter.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mee bezig deze week, wat bedoel je daarmee?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
helloquote:
ToTGodquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:24 schreef ToT het volgende:
[..]Ladingen van die beesten in huis nemen!
![]()
O over die wedstrijdquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Had de hele week praatjes die Utrechter.
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-10-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 4124 / +64 / +107 / 5224 / 6146
2. JustinK / 1532 / +0 / +0 / 5653 / 6357
3. KillemWieft / 1064 / +65 / +41 / 781 / 1220
4. Lovely / 1009 / +37 / +3 / 3781 / 4432
5. AardappelSchotel / 875 / +17 / +7 / 3506 / 4146
6. devzero / 874 / +24 / +8 / 903 / 1189
7. Sally / 640 / +1 / +8 / 532 / 737
8. ieniminimuis / 619 / +9 / +7 / 1946 / 2255
9. Pinnenmutske / 603 / +37 / +75 / 1286 / 1643
10. MizzezAmy / 547 / +39 / +3 / 2420 / 2816
11. ToT / 547 / +64 / +3 / 2690 / 2952
12. mascara-klodder / 546 / +28 / +7 / 886 / 1129
13. hemarookworst / 537 / +8 / +4 / 1338 / 1661
14. mario390 / 511 / +39 / +0 / 284 / 434
15. loveyoulongtime / 511 / +53 / +19 / 1814 / 2096
16. Kissingbird / 400 / +15 / +12 / 2118 / 2413
17. gebrokenglas / 303 / +8 / +26 / 1270 / 1467
18. sp3c / 288 / +0 / +2 / 603 / 726
19. kree / 251 / +0 / +7 / 771 / 929
20. Grrrrrrrr / 212 / +6 / +0 / 319 / 389SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Wat een lieffiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar het beestje van het gifje is ook wel schattig.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar het beestje van het gifje is ook wel schattig.![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:33 schreef Lovely het volgende:
Zo een gedeelte van de kast is opgeruimdbed al afgedaan?
![]()
Dat doe je snelquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:33 schreef Lovely het volgende:
Zo een gedeelte van de kast is opgeruimdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met de trein naar Nederland verstopt in de kelders.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Antwerpen centraal is een mooi oud station, klopt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het kopen van een zaagtafel is bijna net zo duur als er een huren
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Best een grote bek voor zo klein beestje.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zijn dingen waar je beter niet op moet bezuinigenquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Het kopen van een zaagtafel is bijna net zo duur als er een huren![]()
Met scherpe tandjes hap hapquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Best een grote bek voor zo klein beestje.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Voor alle klussen die ik de komende tijd moet doen is een cirkelzaag an sich ook wel handigTrotste mama van Ambar
Ja zien er venijnig uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lijkt mij wel slim ja, zonder zaag kan je niet zagen
Dat hoor ik vaker.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Best een grote bek voor zo klein beestje.
Ik heb laatst van een hang en een legkast het leggedeelte hang gemaaktquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alleen hang gedeelte gedaan, zo de rest nog..
En zijn beide helemaal vol, dan heb ik in de gangkast nog hangen en in de kast op de andere kamer
Moet die van de gang en de andere kamer nog opruimen
Heb echt heel heel veel weggedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb wel een handzaag en decoupeerzaagTrotste mama van Ambar
Heb je dan zoveel kleren?quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb laatst van een hang en een legkast het leggedeelte hang gemaakt
En zijn beide helemaal vol, dan heb ik in de gangkast nog hangen en in de kast op de andere kamer
Moet die van de gang en de andere kamer nog opruimen
Heb echt heel heel veel weggedaan
Ja schijnbaar, ik schrok er zelf van, alles in zo inelkaar dat ik dacht niet veel te hebbenquote:
Ik heb niet zoveel plek voor kleren.. heb nu tshirten en jurkjes, korten broeken in een opbergtas gedaan..heb ik weer plek straks voor nieuwe klerenquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja schijnbaar, ik schrok er zelf van, alles in zo inelkaar dat ik dacht niet veel te hebben
Ik hang mijn t-shirts ook opquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel plek voor kleren.. heb nu tshirten en jurkjes, korten broeken in een opbergtas gedaan..heb ik weer plek straks voor nieuwe kleren
Bij mij inhuis zitten inbouwkasten best groot op twee slaapkamers en dan heb ik ook nog een hele diepe gangkastWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel mooi..quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hang mijn t-shirts ook op
Bij mij inhuis zitten inbouwkasten best groot op twee slaapkamers en dan heb ik ook nog een hele diepe gangkast![]()
Scheelt weer zelf kasten kopen etcMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja stonden ook nog losse kasten, maar die zijn allemaal weg.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel mooi..![]()
Scheelt weer zelf kasten kopen etc
[ Bericht 13% gewijzigd door Dotteke op 27-10-2024 15:03:16 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doet het niet?quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja stonden ook nog losse kasten, maar die zijn allemaal weg.
Niet quote aub haal het zo weer wegOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:59 schreef Lovely het volgende:
T liefst zou ik wel wen inloop kast willen etc![]()
Nnu wel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ja leuke reclame was dat..quote:
Nu niet meerquote:
Met George Clooney erinquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:59 schreef Lovely het volgende:
T liefst zou ik wel wen inloop kast willen etc![]()
![]()
![]()
Weet zo niet even meer welke dat is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Vind ik leuker dan die nieuwere versie met die gillende kerels.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Vriendengroep komt bij elkaar, de vrouwen gaan naar de walk in closet van de dame des huizes waar ze keihard gillen bij het zien van alle schoenen daar, en ineens horen ze de kerels gillen in de walk in fridge vol met flesjes Heineken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet zo niet even meer welke dat is.![]()
We hadden de keuken op de goede hoogte gehangen, maar nu is de plint dus te hoog die er nog onder moet
En afzagen is een optie, maar het ventilatierooster van de koelkast moet er eigenlijk ook nog onder en die is ook te hoog
Ik ruim het maar weer op ofzo. Komt wel ooit een keerTrotste mama van Ambar
Het is toch een walking fridge?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Vriendengroep komt bij elkaar, de vrouwen gaan naar de walk in closet van de dame des huizes waar ze keihard gillen bij het zien van alle schoenen daar, en ineens horen ze de kerels gillen in de walk in fridge vol met flesjes Heineken.Trotste mama van Ambar
Gaat een klein lampje brandenquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Vriendengroep komt bij elkaar, de vrouwen gaan naar de walk in closet van de dame des huizes waar ze keihard gillen bij het zien van alle schoenen daar, en ineens horen ze de kerels gillen in de walk in fridge vol met flesjes Heineken.
Mijn hart, wat doe je.quote:
Ja in dit filmpje die ik net gepost had!quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is toch een walking fridge?![]()
![]()
Die is ook wel goedquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Vriendengroep komt bij elkaar, de vrouwen gaan naar de walk in closet van de dame des huizes waar ze keihard gillen bij het zien van alle schoenen daar, en ineens horen ze de kerels gillen in de walk in fridge vol met flesjes Heineken.![]()
![]()
Jawel, maar die met die walking fridge vind ik persoonlijk leuker omdat die veel subtieler is.quote:![]()
![]()
Wel jammer aan het gore bier wat er aan verbonden is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar die met die walking fridge vind ik persoonlijk leuker omdat die veel subtieler is.
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: