SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hoezo denk je dat?quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal misschien nog wel stiller wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oeps bolk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, nou we gaan het zien, komen dan vast wel andere die gaan spelenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie weet wel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, nou we gaan het zien, komen dan vast wel andere die gaan spelen
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Eet smakelijk zodadelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolkie terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of grens overetend gedragquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vertoon vandaag grensoverschrijdend gedragWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik werd vandaag wakker en dacht, met gratis reizen binnen NL kan ik goedkoop met de trein naar Antwerpen. Dat ik daar niet eerder aan dachtquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
O dat is toch mooi meegenomen, heb je een goedkoop uitjequote:Op zondag 27 oktober 2024 12:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, ik werd vandaag wakker en dacht, met gratis reizen binnen NL kan ik goedkoop met de trein naar Antwerpen. Dat ik daar niet eerder aan dachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel geprobeerd maar nog niet kunnen vinden. Ik denk dat her origineel nog op een oude laptop staat. Binnenkort even afstoffen en kijken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan de originele niet meer op google ergens vinden dan?
Ik sla de meeste ui's op op mijn laptopOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
En ze gaan ook nog het aantal treinen daarheen verdubbelen vanaf decemberquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is toch mooi meegenomen, heb je een goedkoop uitje
Uw ADH vitamine Worst
Waarom mag je gratis reizen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vertoon vandaag grensoverschrijdend gedrag
En veel plezier in België!♡♡♡♡![]()
Nog bijna 880 punten nodig. Ga ik niet redden @Dotteke
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dat komt alleen maar beter uit dan toch?quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En ze gaan ook nog het aantal treinen daarheen verdubbelen vanaf decemberWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent er niet op de juiste momentenquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:37 schreef aeque het volgende:
Nog bijna 880 punten nodig. Ga ik niet redden @:Dotteke
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal voor je duimenquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel geprobeerd maar nog niet kunnen vinden. Ik denk dat her origineel nog op een oude laptop staat. Binnenkort even afstoffen en kijken.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
"Gratis" , NS abonnementquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom mag je gratis reizen?
En veel plezier in België!Uw ADH vitamine Worst
Ik zit hier bijna de godganse dag.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er niet op de juiste momenten
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: