Hangt nogal af van de onderlinge verstandhouding. Maken jullie ook grappen over seks-gerelateerde zaken? Hoe open zijn jullie naar elkaar toe?quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:10 schreef Tom_Joad het volgende:
Van een bevriend stel viert de vrouw binnenkort haar verjaardag. Ik ken ze al jaren en weet dat zij in het verleden wel eens 'geswingt'hebben. Zij weten niet dat ik dat weet. Hun relatie nu is prima en onze vriendschap ook.
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik voor haar kan kopen behalve dat het wel een beetje origineel moet zijn.
Ik zit te denken aan een cadeaubon van Easytoys. Gewoon voor de gein, ze verwacht het niet dus is het i.i.g. origineel. Bij het geven wil ik erbij zeggen dat ze niet hoeft te zeggen wat ze ervoor heeft gekocht, het mag uiteraard wel. Tegen hem wil ik zeggen dat het voor hem ook profijt kan hebben.
Vraag is: Is het okee om te doen? your thoughts please
Het stel weet ook niet dat hij weet van het swingen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:32 schreef ZarB het volgende:
Wij/ik heb veel bevriende stellen, maar zo'n cadeau zou nou nooit in me opkomen, ongeacht hun seksleven (waar ik sowieso de ins en outs niet van hoef te weten). Dus ik vind dit wel eeh bijzonder dat je hier aan denkt.
Zie t al helemaal voor me. Terwijl ie de zin eindigt met eenquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:34 schreef maily het volgende:
[..]
En dan ook nog erbij zeggen dat ze niet hoeft te zeggen wat ze ervoor gekocht heeft.
Ik ben het gewoon met je eens.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Hangt nogal af van de onderlinge verstandhouding. Maken jullie ook grappen over seks-gerelateerde zaken? Hoe open zijn jullie naar elkaar toe?
Als je een goeie band met hem hebt kun je hem misschien vooraf vragen wat hij van het idee vindt.
De 'nee' hierboven ergens is nogal kort door de bocht, maar het is wel iets dat je met enig beleid aan moet pakken, want lang niet iedereen is daarvan gediend en je wilt - neem ik aan - je vriendschap niet awkward maken of in het ergste geval kwijtraken.
Dit.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:32 schreef ZarB het volgende:
Wij/ik heb veel bevriende stellen, maar zo'n cadeau zou nou nooit in me opkomen, ongeacht hun seksleven (waar ik sowieso de ins en outs niet van hoef te weten). Dus ik vind dit wel eeh bijzonder dat je hier aan denkt.
Maar ze mag het wel zeggen, als ze daar behoefte aan heeftquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zie t al helemaal voor me. Terwijl ie de zin eindigt met een![]()
TS wil vooral met de vrouwelijke helft van dat stel aan de swing ja. Er is, tenzij het een overoveroveroveroverduidelijke grap is, geen enkele manier waarop dit niet ongemakkelijk wordt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:44 schreef Puzzie het volgende:
TS wil zelf gewoon aan de swing met dat stel.
Maar goed, TS lijkt weinig interesse te hebben in het antwoord.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Hangt nogal af van de onderlinge verstandhouding. Maken jullie ook grappen over seks-gerelateerde zaken? Hoe open zijn jullie naar elkaar toe?
Als je een goeie band met hem hebt kun je hem misschien vooraf vragen wat hij van het idee vindt.
De 'nee' hierboven ergens is nogal kort door de bocht, maar het is wel iets dat je met enig beleid aan moet pakken, want lang niet iedereen is daarvan gediend en je wilt - neem ik aan - je vriendschap niet awkward maken of in het ergste geval kwijtraken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |