SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Voeten? Konten
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Met jou kan ik pratenquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
hoeft toch niet gelijk altijd zo jongenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wellewaar, traditie moet in stand gehouden wordenquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoeft toch niet gelijk altijd zo jongen
Lach met een schone bips![]()
nee johquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wellewaar, traditie moet in stand gehouden wordenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Klinkt als de serie Shamelessquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als er maar geen voet in je kont komtI'm surrounded by morons!
Maat ik was in Thailand voor er regels waren, en ik ben serieus tenten uit gelopen omdat....... Ja dat soort dingen nog en erger. brrrrrquote:Lach met een schone bips![]()
Ik ga onrustig slapen
Kat zit op hoofdbord te loeren, hij heeft mij weleens een pats gegeven zo van *hey*
Het is geactiveerd'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ik zei neequote:
klaar nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
afgelopenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Shocking wel zo openbaar vooral als je er niet op voorbereid bentquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat ik was in Thailand voor er regels waren, en ik ben serieus tenten uit gelopen omdat....... Ja dat soort dingen nog en erger. brrrrr'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat was inderdaad bizar.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Shocking wel zo openbaar vooral als je er niet op voorbereid bentLach met een schone bips![]()
Kat moet leren buiten te slapen bij herhaling…quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga onrustig slapen
Kat zit op hoofdbord te loeren, hij heeft mij weleens een pats gegeven zo van *hey*
Het is geactiveerdI'm surrounded by morons!
pets terugquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga onrustig slapen
Het is geactiveerdUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: