SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
En wie staat er al om 4 uur op?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de zomer is het nu licht van 5 tot 23, dat wordt 4 tot 22 met wintertijd. Tenzij je al voor 22 uur gaat slapen zal je dus daglicht verliezen.
okquote:
Ja, en dit sowieso.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
#teamdedagenzijntekortindewinter
Ik heb een probleem met beiden. Nu is het nog net goed, ik kan vrolijk met daglicht naar huis en nog even wat doen voor het donker is. Vanaf maandag is dat gewoon klaar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
kortom je hebt geen probleem met de wintertijd. je hebt een probleem met de winter.
Jij zit dus gewoon weer fout. Verhuis naar Ecuador zou ik zeggen
Je kijkt nog niet uit naar de kerstverlichting ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:57 schreef Ama het volgende: [..] Jezus wat deprimerend. Ik ben meteen depressief.
Jawel dat maakt het allemaal wat minder deprimerend buiten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je kijkt nog niet uit naar de kerstverlichting ?
Niemand, daarom.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wie staat er al om 4 uur op?![]()
wauw..quote:
ga gewoon op scheveningen bij de paal met die zeemeeuwen op dat plaatje staan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik heb toch een meeting point op Scheveningen aangegevenik weet niet wie wanneer hoe laat aankomt op CS.
Manufactumquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Je hebt tegenwoordig ook een gouden filter voor de Moccamaster![]()
https://www.manufactum.nl(...)ZEAQYByABEgLITfD_BwE
Ik reis wel met @Koen66 en @Kaneelstokje die kant op.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik heb toch een meeting point op Scheveningen aangegevenik weet niet wie wanneer hoe laat aankomt op CS.
ja misschien moet jij je er ook nog even mee gaan bemoeien inderdaadquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga gewoon op scheveningen bij de paal met die zeemeeuwen op dat plaatje staan.
centraal gelegen plek
Gaat ook nog eens een leven lang mee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Je hebt tegenwoordig ook een gouden filter voor de Moccamaster![]()
https://www.manufactum.nl(...)ZEAQYByABEgLITfD_BwE
hard mee bezigquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja misschien moet jij je er ook nog even mee gaan bemoeien inderdaad
Het maakt je leven wat chiquer en dat is een kunst die veel mensen vergeten zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat ook nog eens een leven lang mee.
4 uur ja? Hele hordes ja?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:06 schreef mschol het volgende:
[..]
wauw..
er zijn hele hordes mensen die om die tijd al opstaan hoor(mij inclusief vroeger)
dat jij met je 9-5 kantoorbaan dat nou niet hebt..
Ik wilde net voorstellen dat jullie gaan meeten bij de Burger Kingquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja misschien moet jij je er ook nog even mee gaan bemoeien inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |