Dacht al de hele stad, was toch bij Mediamarktquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:34 schreef Domnivoor het volgende:
Aboutaleb heeft een boodschap voor ze:
Als het niet helpt, dan is dit nog een optie:quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht al de hele stad, was toch bij Mediamarkt
Maar dit is van drie jaar terug.
Doet hij wel goed trouwens, alleen het helpt niet.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als het niet helpt, dan is dit nog een optie:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8055857_f1ba0ba8
Dat was ook bij de Mediamarkt
Ja moeten ze maar geen korting geven, snap niet dat ze de mensen ook korting willen geven.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:45 schreef Deisyy het volgende:
Het is allemaal de schuld van de Mediamarkt
quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moeten ze maar geen korting geven, snap niet dat ze de mensen ook korting willen geven.
Dom idee zie je wel
Morguh hee rquote:
Doen ze denk ik geen tweede keer meer.quote:
Geef ze korting op hun uitkering. Dat heeft meer effectquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moeten ze maar geen korting geven, snap niet dat ze de mensen ook korting willen geven.
Dom idee zie je wel
Ja, zeker een goed plan, en de schade zelf laten betalen door in beslagnamen van gedeelte loon of uitkeringquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geef ze korting op hun uitkering. Dat heeft meer effect
Gewoon niet meer naar dat soort programma's kijken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:51 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kijk lubach terug over Brics. Nu maak ik me zorgen
Het was Lubach.. dat moet toch kunnen dacht ikquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon niet meer naar dat soort programma's kijken.
Het is toch van de gekke dat winkels dit soort acties niet kunnen doen omdat mensen gaan lopen rellen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doen ze denk ik geen tweede keer meer.
Maar wat een volk daar zeg. Hoeveel korting gaven ze daar wel niet?
Is het ook, het is niet te vatten waarom dit soort dingen steeds gebeurd. Er zouden gewoon zwaardere straffen op moeten komen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is toch van de gekke dat winkels dit soort acties niet kunnen doen omdat mensen gaan lopen rellen.
Helaas is het zo dat een bepaalde simpele groep mensen alles aangrijpen om tekeer te gaan.
Idioot inderdaadquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is toch van de gekke dat winkels dit soort acties niet kunnen doen omdat mensen gaan lopen rellen.
Helaas is het zo dat een bepaalde simpele groep mensen alles aangrijpen om tekeer te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |