Traumaheli en allesquote:ZALTBOMMEL - In de Boschstraat in de oude binnenstad van Zaltbommel woedt een grote brand. Dat meldt de Veiligheidsregio Gelderland-Zuid. De brand is uitgebroken in een bovenwoning en ontstond rond 18.00 uur.
Een bewoonster van de bovenwoning is met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis gebracht.
Rookoverlast
Door de brand is veel rookoverlast ontstaan. Omwonenden wordt geadviseerd de ramen en deuren gesloten te houden.
Ook roept de veiligheidsregio op ruimte te maken voor de blusvoertuigen. Meerdere brandweerkorpsen helpen de brand te bestrijden, ook kwam een traumahelikopter naar Zaltbommel.
blijf veiligquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:51 schreef tong80 het volgende:
50 meter van me vandaan. Winkelstraat. Woning boven The Store, kledingwinkel. Airfryer ontploft. Katten dood, moeder in ziekenhuis met ingeademde rook. Bovenwoning nu onbewoonbaar. Woning ernaast, goede bekenden van me, ook rookschade, maar vuur gelukkig niet overgeslagen. Morgen ga ik ff langs weet ik meer.
Ik kreeg spideysenseslevel rillingen van dit bericht. Ik hoop dat het allemaal meevalt, maar mijn gedachten gaan hoe dan ook uit naar de lieve kitzillas.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:51 schreef tong80 het volgende:
50 meter van me vandaan. Winkelstraat. Woning boven The Store, kledingwinkel. Airfryer ontploft. Katten dood, moeder in ziekenhuis met ingeademde rook. Bovenwoning nu onbewoonbaar. Woning ernaast, goede bekenden van me, ook rookschade, maar vuur gelukkig niet overgeslagen. Morgen ga ik ff langs weet ik meer.
Hoe dan?quote:
Daarom gewoon frituren.quote:
Komt wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:51 schreef tong80 het volgende:
De airfryer van 7,95 van Alibaba deed het perfect en volgens verwachting, de maaltijd was gaarquote:
Je vindt jezelf wél grappig ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
De airfryer van 7,95 van Alibaba deed het perfect en volgens verwachting, de maaltijd was gaar
Ja en het huis ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
De airfryer van 7,95 van Alibaba deed het perfect en volgens verwachting, de maaltijd was gaar
Is gebrek aan humor erfelijk ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:14 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ff lekker bamibal airfryen maar per ongeluk een handgranaat uit de vriezer gepakt
Ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:49 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Is jouw levendige fantasie en narcisme erfelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |